ᴛʜɪʀᴛʏ-ɴɪɴᴇ

77 5 1
                                    

ℙ𝕒𝕣𝕜 ℍ𝕒𝕟𝕒

Egy gyerek mellett hosszúnak tűnnek az órák, ám így is hamar eltelt egy év. Chen kislánya már 5 éves, míg a mi kis csöppségünk 1, a két pocaklakó meg 12 hetes. Na ja, Baekhyun 34. szülinapján Sera-ra bíztuk a picit, így nyugodtan megünnepelhettük kettesben a szülinapját, aminek meg is lett az eredménye, ráadásul ikrek. Egyikünk se tudja ezt hogy sikerült összehozni, de ahogy a férjem mondja: Hamarabb túlleszel a négy gyereken. Egy kisfiú és egy kislány lesz és persze a kedves orvoskám szeret ijesztegetni, hogy ők ketten meg lehet még korábban kibújnak, mint a nővérük, Baekhyun szerint meg nem, ők kifogják várni a 9. hónap végét, mivel a rafinált a kicsaj, ő van alul és nem fogja szökni hagyni a testvérét. Mondanom se kell mennyire kíváncsi vagyok melyiküknek lesz igaza.

Sehun, Jiwoo és Suho remekül megvannak, a lány már 7 éves és már iskolába is jár, a két apuka meg vígan segítenek neki. Még augusztus elején összeházasodtak, emlékszem mennyire aggódtak a szervezéssel kapcsolatban, csak úgy, mint mi.

-Már csak egy fiú van hátra és vége- kuncogott a párom

-De akkor se ezt beszéltük meg, hogy fogok én kinyomni két gyereket- néztem magam elé

-Ha úgy van, akkor megbeszéljük Cheol-al, hogy császárral szeretnél szülni- ült le mellém az ágyra

-Attól jobban félek, vannak hátrányai is

-Tudom tudom- sóhajtott- Ott leszek majd egész végig melletted- fogta meg a kezem- Mikor megismertelek már akkor megfogadtam, hogy életem végéig vigyázni fogok rád, jelen esetben rátok- simított végig a hasamon, majd a földön játszó lányunkra nézett- Nem lesz semmi baj, nem kell aggódnod

-Szeretlek- másztam közelebb hozzá, s karjai közé bújtam

-Én is téged- nyomott egy apró csókot a fejemre

Összebújva, s mosolyogva néztük ahogy Jungha épp az egyik plüss macijával játszik felénk fordulva, néha-néha felnézve ránk. Mikor fel-fel pillant mindig gügyög, mintha valamit mondani akarna valamit, de végül újból játszani kezd.

-Amúgy a bázison most kik a főnökök?

-Xiumin és Junmyeon meg Luhan, amikor itt van, ők a jobbkezeim, akárcsak Sehun, de neki elég feladata van azzal, hogy az újakat oktassa, meg Taeyongékkal gyakoroljon, meg mutasson nekik pár trükköt még.

-Akkor jó kezekben vannak a srácok meg a többiek

-Igen, hála Istennek

-Apa- nézett fel ránk csillogó szemekkel a földön játszó

Baekhyun teljesen lefagyott, míg én fátylas tekintettel figyeltem a lányunkat.

-I..igen kicsim?- kelt ki az ágyból, majd leguggolt mellé

-Apa- bújt az apjához

-Édesem- simogatta a hátát, miközben könnyei utat törtek maguknak




Jungha egyre több szót próbál kimondani, az apa meg az anya mellett már megy neki a baba is, stb..Mondanom se kell az idő ismételten hamar eltelt, itt a január és már a 9.hónap végén járok. Jungha nagyon szereti a nagy hasamat, mindig simogatja és ráteszi a fejét, így tanulta meg az apukája segítségével a baba szót.

-Baba- mutatott a pocakomra

-Így van, babák- simítottam végig a fején mosolyogva

-Szokott rosszalkodni?- nézett rám Chen

ꜱᴢᴀʙᴀᴅ ᴇɢʏ ᴛÁɴᴄʀᴀ? |ʙʏᴜɴ ʙᴀᴇᴋʜʏᴜɴ|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora