ℙ𝕒𝕣𝕜 ℍ𝕒𝕟𝕒
-Van fél órád, vannak akik egy helyre mentek, szóval nagyon nem jár körbe a limuzin, hamar idefog érni
-Rendben- ledobtam a magassarkúmat és futottam fel
Gyors átvettem a ruhámat, egy nagyon sötét, fényes, fekete magassarkút vettem fel, aminek már magasabb is a sarka, de nem annyira, hogy kitörjem a bokámat. Begöndörítettem a hajam és közben gondolkodtam még a sminkemen, ami végül ilyen lett:
Pont leértem mikor dudáltak.
-Hogy tudsz te mindig ilyen jól időzíteni?- nézett rám nevetve
-Titkos képesség- kuncogtam, majd kimentünk és beültünk a limuzinba.
Apa és Baekhyun között ültem, aki mikor beszálltam elég rendesen végigmért.
-Nem fázol édesem?- nézett rám Sera
-Nem vagyok valami fázós, meg se érzem milyen hideg van már odakint, meg hát a modell karrierem alatt is megszoktam már, akár télen is pólóban pózolunk vagy szoknyában és a többi, kint a hóban.
-Áh, ezért is jó modellnek lenni, igaz?
-Igen- mosolyodtam el- Bár sok mindenre nincs időm
-Meg is érkeztünk- szólalt meg a fő mufti
Szép lassan kiszálltunk a limuzinból, majd bementünk a hatalmas épület egyik termébe. Székek szokásosan oldalt voltak, két nagy asztalon alkoholok, sütemények, szörpök és még sok más sorakozott.
A terem közepén egy nagy csillár lógott, a bézsszínű falakon pedig kisebb fali lámpák világították be a termet, de még így se volt teljesen világos. Pár idegen hölgy is bent volt a terembe, akik általában az egyedül érkező férfiakkal táncolnak, meg apámmal, hiába vagyok ott, én mindig leülök és ez most se történt másképp.
Két hölgy sietett apuék felé, az egyik el is ment drága ősömmel táncolni, a másik pedig Baekhyun-t próbálta rávenni a táncra, de ő inkább ott hagyta és leült a terem másik végében, kb. velem szembe. Körbenéztem a termen, itt kivételesen voltak férfiak is akik a hölgyekkel táncoltak, de volt egy aki senkivel nem táncolt és pont felém tart.
-Felkérhetem egy táncra hölgyem?- nyújtotta felém a kezét
-Sajnálom uram, de nincs kedvem táncolni
-Semmi gond- indult vissza az eredeti helyére
Óvatosan ránéztem volna a terem másik végében ülő férfire, de már nem volt ott.
Elindult egy lassú zene, minden páros egymást ölelve ringatóztak középen, majdhogynem egymás lábán lépkedve.
-Szabad egy táncra?- jelent meg előttem Baekhyun.
ESTÁS LEYENDO
ꜱᴢᴀʙᴀᴅ ᴇɢʏ ᴛÁɴᴄʀᴀ? |ʙʏᴜɴ ʙᴀᴇᴋʜʏᴜɴ|
FanficElég ártatlan mondatnak tűnik és elég egyszerűnek, amíg nem ismerjük a történetét. Park Hana édesapja komoly üzleti ember, üzleti utak, vacsorák hegyén-hátán, olykor olykor bálokon is részt vesz, az utolsó kettőn Hana is ott szokott lenni, ha már a...