Seo: Jaeyeol mu? Ah benim kocamında ismi Jaeyeol..
Dami: Öyle mi? Tesadüf işte..
Seo: Evet, bana hep kraliçem der..
Yun(anne): Peki neden eşinizde gelmedi?
Seo: İşleri yoğun ve üstelik yurt dışında ara sıra geliyor sadece..
Haneul yenge: Sen nasıl bir eş olacaksın ki, daha nişanlısı nerede bilmiyor,hah!
Wonho: Anne sen karışmasan..
Wonho annesine site etse de bu kadın hee fırsat bulduğunda bana ve aileme sataşacaktı belli ki..
Dami: Ş-şey işlerim fazla olduğundan pek konuşamıyoruz gün içersinde.. o yüzden..
Hala: Jaeyeol acil işim çıktı diyerek apar-topar gitti.
Kafamı sallayarak onayladım. Umrumda değildi nereye giderse gitsin.
¤Jaeyeol¤
Soğukta kıçım donmuştu resmen.! Wonho da ailesini getirecek zaman bulmuştu
Hay ben böyle şansı sikeyim! Sevdiğim kızla karım akraba olacaklar ve ben nasıl bu durumu daha fazla saklayacağım bilmiyorum.Jaeyeol: Bir otel bulayım bari..
☠☠☠
《1 hafta sonra》
Bay Min'le doğru düzgün karşılaşmamıştım bu 1 hafta içinde. Şirkete de geldiği yoktu...
Dami: Acaba ne oldu ki gelmiyor...
Kapıdan giren Taehyung ile susmuştum.
Taehyung: Dami Bayan Emy işinin bittiğini, çıka bilirsin dedi..
Sevinmiştim bu duruma..
Dami: Teşekkürler Tae..
Taehyung: Dami iyi misin?
Değildim..
Dami: Ah canım arkadaşım benim için endişelenmiş mi? Merak etme Jimin de zaten her dakika "nasılsın" diye mesaj atiyor. İyiyim benn..
Yüzüne sulu öpücük kondurup odadan çıkmıştım. Eve gidip dinlenme vakti. Uyuyunca daha mutlu oluyorum.
🗯💭🗯💭
Mis gibi uykudan sonra mutfağa girmek için odamdan çıktım. Fakat mutfaktan gelen sesle adımlarımı durdurmuştum. Jaeyeol telefonla konuşuyordu sanırım.
Jaeyeol: Merak etme ben iyiyim Kraliçem... evet, evet hayatım.. bende öpüyorum en kısa zamanda yanına geleceğim.. görüşürüz..
Kraliçem mi? Seo abla kocam bana hep "kraliçem" diye seslenirdi demişti... İsim benzerliği... Hayır hayır Dami nasıl da hemen kafanda oluşturdun öyle..
Jaeyeol: Dami? Ne yapıyorsun burda?
Dami: B-ben su içmek için gelmiştim fakat başım döndü o yüz-
Jaeyeol: İyi misin gel hadi otur şöyle..
Diyerek kolumdan tutup mutfaktaki sandalyeye oturttu..
Dami: İyiyim Jaeyeol..
Duyduklarımı ona soramam yoksa dinledigimi anlar...
Dami: Bana su verir misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PiYoN🎭 MYG
FanfictionŽâàfımśıň...Šęńđę Ķąýbøłųýøřųm🌀... NOT: Küfür ve smut vardır.🔞 Ship kitabı değildir✔