Bölüm: 20

66 7 23
                                    

•Yoongi•

O bana ben ona şaşkınlık içinde bakıyorduk.. Üzerimden kalktığında bende gözlerimi kaçırmış ve ayağa kalmıştım. Ben niye utanıyorum ki amına koyayım.!

Dm: Üzgünüm Bay Min..

Yg: Şey sen iyi misin.?

Dm: Ah galiba kazağım yırtıldı..

Yg: Arkanı dön.

Dm: Ne.?!

Gözlerimi devirdim. Acaba sağır mıydı.?

Yg: Arkanı dön dedim..

Sert konuşmuştum yoksa beni dinlemeyecekti.
Yavaşca arkasını döndüğünde yırtılan yere bakmıştım. Baya açılmıştı, bu şekilde gezmesine izin veremezdim.
Giydiğim ceketi çıkarıp ona verdiğimde hala şaşkınlıkla bakıyordu..

Yg: Alsana kızım.

Dm: Ama ne ger-

Yg: Aish.! Dami al bak yoksa-

Sözümü tamamlamadan alıp giymişti..

Yg: Şimdi gel benimle..

🍉🍉🍉🍉

•Dami•

Dm: Yah ama Bay Min.!!

Bana sert bakışlarını yollasa da susmayacaktım. Ama benim uykum var ne demek onunla burada kalmak.!!

Yg: Bana sesini yükseltme Dami.. Bu gece bunlar bitecek ve ne kadar iyi bir insanım ki seninle kalıp yardım edeceğim..

Dm: Taehyungla kalırdım..

Yerinden kalkıp bana doğru yürüdüğünde gerilemiştim. Hayır sinirli olmasa umrumda olmazdı ama baya sinirliydi..

Yg: Taehyundan uzak dur..

Dm: Bay Min anlayamıyorum Taehyungla ne alıp veremediğiniz var ki.. bir dakika.!!

Yüksek sesle konuşmamla Bay Min bana sorarcasına bakmıştı..

Dm: Siz.. siz yoksaa... kıskandınız mı.? İnanamıyorum şu an.!!

Afallayarak gözlerini kaçırmıştı. Demek ki tahminim dogruydu.. kıskanmıştı. Zaten ilk zamanlardan beridir Taehyungla konuşmama hep karışırdı..

Dm: Bakın Bay Min Taehyunga aramda sandığınız gibi bir şey yok..arkadaşız sadece..

Bana daha da yaklaştığında duvara daha da sindim..

Yg: Saçmalama Dami ben kıskanmıyorum..

Dm: Yok Yok inkar etmeyin.. ben sizi anlıyorum.. merak etmeyin asla sizi bu konuyla ilgili rahatsız etmem sizin hisleriniz sonuçta..

Bana anlamayarak baktığında devam ettim sözlerime..

Dm: Fakat Tae.... onunla uzun zamandır arkadaşız hatta birlikte kaldığımız zamanlarda oldu..

Yg: Onunla aynı evde mi kaldın.?!

Bağırdığında hızlı konuştum..

Dm: Evet ama arkadaşız sonuçta.. baska şey düşünmeyin.. hem zaten ona kızgınım bana hiç bir şey demedi..

Yg: Dami ne saçmalıyorsun Tanrı aşkına.?!

Dm: Taehyungla sevgili misiniz.?

Bana kocaman olmuş gözleriyle bakarken ben dudaklarımı ısırmıştım..

Yg: Ne.?!

Benden uzaklaşıp kahkaha atmaya başladı.. yok resmeb anırıyordu..

Yg: S-sen...

Gülmekten konuşamıyordu bile..

Yg: Sen cidden a-aptalsın Dami..

Neden ya.!!

Yg: Ben gay değilim ya da ki biseksüel.. düzüm bildiğin..

Ağzım açık onu dinlemiştim. Resmen ona gay demiştim ama aslında gay değildi yani.?! Tanrım bu çok utanç verici..

Yg: Ha eğer inanmıyorsan, kanıtlaya bilirim..

Bana göz kırptığında yüzümu buruşturup gözlerimi devirdim..

Pekala Taehyungu kıskanmıyordu... peki neden onu sevemiyordu.?!

Yg: Çok boş konuştun Dami.. gel dosyaları halledelim.. bende eve gitmek istiyorum..

Kafamla onaylayıp dosyaların olduğu masaya geçtim..

¥¥¥

Saate baktığımda 03:37'di.. dosyalarda, bende, Bay Min de bitmişti..

Yg: Gel Dami eve bırakacağım seni.. bu saatte taksı falan uğraşma..

Onaylayıp onunla birlikte şirketten ayrıldık..

Yolculuk sessiz geçmişti... zaten dakikaları sayıyordum uykum vardı...
Eve vardığımızda kısa teşekkür edip arabandan indim. Eve girmeden önce arkama baktığımda hala gitmemişti. Sanırım eve girmemi bekliyordu.. eve girip kapıyı kapattım. Ardından gelen araba sesiyle gittiğini anlamıştım. Sessiz olmalıydım her kes uyuyordu.. ama ilk önce su içmeliydim.. mutfağa girdiğimde Jaeyeol ile karşılaşmıştım. Beni gördüğünde tam karşıma geldi..

Jy: Nerdeydin sen.?!

Hafif yüksek sesle konuştuğunda kaşlarımi çattım.

Dm: Sana ne.?

Üzerime dikkatke baktığınde bene de kendi üzerime baktım. Bay Minin ceketi..
Jaeyeol bir şey demeden mutfaktan gittiğinde arkasından gözlerimi devirdim..ardından bende su içmiş ve odama girmiştim...

•Yazar•

Jaeyeol sinirliydi.. Dami ona uzaktı.. ama Yoongi denen herifin ceketi giymişti. Hatta belkide bütün gece onunla birlikteydi.. ama Jaeyeol vazgecmeyecekti.. Planları vardı... Dami onun olacaktı.. yavaş yavaş planları işliyordu ve sabırlı olmalıydı...



 yavaş yavaş planları işliyordu ve sabırlı olmalıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
PiYoN🎭 MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin