○Yoongi○
Şirkete geldiğimde saat daha çok erkendi. Dami'nin odasına dosyaları bırakmak için adımlarken odasının ışığı açıktı. Ne yani bu saatte burada mıydı? Odasına girer girmez ayağa kalmıştı.
Dami: B-bay Min korkuttunuz beni..
Yoongi: Bu saatte burda ne işin- bir dakika senin gözlerin neden şişmiş? Babana mı bir şey oldu?
Dami: Hayır Bay Min ben iyiyim. Babamda iyi.
Dosyaları masaya bırakırken gözüme çarpan ilk şey Dami'nin parmağındaki yüzük olmuştu...
Yoongi: O.. yüzük ne?
Dami gözlerini kaçırdığında sinirlenmiştim.
Yoongi: Cevap verecek misin?!
Dami: B-bu benim ö-özel hayatımla ilgili..
Yoongi: B-bu ne demek? Sen n-nişanlandın mı?
Dami: Evet.
Nişanlanmıştı... Evet ola bilirdi.. yani normaldi bu.. peki neden kendimi kötü hissediyordum...
Bir şey demeden odadan çıkmıştım. Saçmalıyordum şu an. O kızın nişanlanmasına niye sinirlenmiştim ki. Yani neden nişanlandığı piçi dövmek istiyorum anlamıyorum. Saçma.!
Telefonumu alarak Namjoon hyungu aradım.
Yoongi: *** barında görüşelim.
Diyerek kapatmıştım.
💭💭💭
◇Dami◇
Taehyung: Hayır olmaz.! Kabul etmiyorum seni zorlayamazlar gelip bizimle kalıyorsun hemen.!
Taehyung'a anlatmıştım her şeyi ama şu an sinirden tüm şirketi başımıza yıkacaktı resmen.
Dami: Sakin olur musun?
Taehyung: Sakin mi? Hayır olamam Dami. O piç seni seviyor tamam ama seven insan böyle mi yapar. Sevdigi için mi zorla her şeyi yaptırıyor. Niyeti belliymiş zaten o eve girdiğinde. Jimin demişti "izin vermeyelim gitmesine" diye ama ben "gitsin ailesiyle arası daha da açılmasın" dedim keşke demeseydim.
Dami: Kendini suçlama. Hem babam hasta onun sevinmesi için yapıyorum.
Taehyung: Salak mısın Dami? (Salak mısın Cemile😂) bu hayatta kendi istediğin gibi yaşamayacaksan ne anlamı oldu ki? 1 kere geliyoruz bu dünyaya.
Dami: Öyle ama babam ya iyileşemezse.?
Tae yanıma oturup saçımı okşamaya başladı. Göz yaşlarım çoktan akıp gidiyordu zaten...
Dami: Ben de istemiyorum Jaeyeol'u ama babam için yapmalıyım. Bari mutlu olsun..
Taehyung: Pekala... eğer kararın değişirse ben Ve Jimin hep yanındayız unutma...
Dami: Asla unutmam...
Bay Min neden öylece çekip gitti ki?
♧Yoongi♧
Namjoon: Ne yapacaksın?
İckimi doldurup Namjoon'a döndüm..
Yoongi: Neyi ne yapacağım?
Gözlerini deviren Namjoon'a anlamsızca baktım.
Namjoon: Dami diyorum nişanlandı ya hani ne yapacaksın.? Evlenmesine müsade mi edeceksin..
Yoongi: Evet.. Hatta düğünlerinde misafir bile olacağım.
Namjoon: Sacmalama Yoongi. Sevdiğin kadından bahsediyoruz.
Yoongi: Ne yapayım ki? Tek taraflı bir hoşlantı zaten. Unuturum 1 2 aya..
Namjoon: Hıhı o yüzden nişanlandığını öğrendiğin zaman soluğu barda içkilerde buldun. Evet aynen dediğin gibi "sadece hoşlantı"...
Ona bir şey dememiştim. Dami'den hoşlandığımı bile zar-zor kabul etmiştim zaten. Onun evlenmesini durdurmak mı.? Cesaretli ben bunu asla yapamazdım. Sevdiği biriyse hiç olmazdı...
Yoongi: Ya sevdiği biriyle evleniyorsa.?
Namjoon: Eğer böyleyse bir şey yapamayız ama bence değil.
Yoongi: Bu fikre nasıl geldin?
Namjoon: Sen demedin mi gözleri şişti.? Sevdigi biriyle evlenecek olan asla ağlamaz ki...
Doğruydu... ne yani? Dami zorla mı evlendiriliyor?
👄👄👄
▪︎Jaeyeol▪︎
Hala: Oğlum benim elimde iş var, Yun ve Soojin de markete gittiler sana zahmet mustakbel babanın ilaçlarını verir misin?
Jaeyeol: Tabii hala..
Halacığım sen hep benim işimi kolaylaştırıyorsun yaa. Gidip amcaya vereceğim ilacları değiştireyim. Zaten fırsat kolluyordum bunun için. Kimse anlamadan onun felç kalmasını sağlayacaktım. Üzgünüm ihtiyar ama asla iyileşemeyeceksin. Tüm bildiklerin seninle birlikte mezara gidecek. Kızın da benimle birlikte olacak...
●Dami●
Eve gitmek istemesem de mecburdum, gitmeliydim.. en çokta Soojim ve babam için gidecektim... telefonumu çantama koyup tam çıkacaktım ki Bay Min odama girmişti. Fakat sanırım sarhoştu...
Dami: Bay Min iyi misiniz?
Kapıyı kilitleyince içime korku düşmüştü.
Yoongi: Kim o piç?
Dami: Ne?
Üstüme gelerek sorusunu tekrar etmişti. Popom masaya değdiğinde ise durmak zorundaydım. Tam dibime girdiği için nefesi bana değiyordu. İçki kokuyordu...
Yoongi: Sana kim o piç dedim.!
Birden bağırınca korkmuştum. Sağır değildim ki.!
Benden uzun olduğu için biraz eğilip ellerini masaya koymuştu. Harika şu an masayla onun arasındaydım.
Yoongi: Hiç öpüştün mü?
Sorusuyla gözlerim kocaman olmuştu.
Yoongi: Soruma cevap ver.
Dami: Ha-hayır.
Küçük kıkırtılarla gülmüştü.
Dami: Komik mi?
Yoongi: Nişanlın olacak piçe acıdım..
Dami: Niye?
Yoongi: Çünki ilk öpücüğü onun olmayacak.
Daha ben ne olduğunu anlamadan dudaklarımda yumuşak dudaklarını hissetmiştim.
Siktir.! Resmen beni öpmüştü.!
(Okuyorsanız beğenir misiniz🥺🙏🏼)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PiYoN🎭 MYG
FanfictionŽâàfımśıň...Šęńđę Ķąýbøłųýøřųm🌀... NOT: Küfür ve smut vardır.🔞 Ship kitabı değildir✔