/Dami\
Bana garip şekilde bakan Bay Mine gözlerim takıldı.. sanki donmuştu.. yavaş adımlarla bana yaklaşıyordu aynı şekilde bende ondan uzaklaşıyordum. Elbise zaten sırt dekolteliydi.. kendimi çıplak hissediyordum.. fotoğraflar çekilmişti ama hala neden burada dikiliyordum bilmiyorum.. Bay Min tam dibime gelip aynı şekilde beni süzerken ben ise onun minik olan gözlerine bakıyordum. Fazla küçük gözleri vardı fakat yeşil lensleri onu tam bir kedi yapıyordu.. sırtımı duvara taraf dönmüştüm.. sırtımı da göstererek poz vermiştim ama Bay Minin benin bu şekilde görmesini istemiyordum. Aklıma ilk tanıştığımız günki an geliyordu. Bay Min ceketini çıkarıp omuzlarıma attığında şaşkınlıkla ona baktım. Neden yapmıştı bunu.? Bileğimi tutarak arkasından sürükleyip hazırlandığım odaya soktu beni ve kendiside girerek kapıyı kilitledi..
Dm: Ne yapıyorsunuz siz.?
Soruma cevap vermeden sabah giydiğim kot pantolonu ve boğazlı kazağımı deri koltuğun üzerinden alarak bana uzattı. Hala şaşkınlıkla ona bakarken o benim elimi sinirle tuttu ve kiyafetlerimi verdi..
Yg: Giy şunları..
Çıkmasını beklerken bana aynı sinirle bakıyordu..
Yg: Giysene.!!
Dm: Çıksana.!
Histerik şekilde güldükten sonra söylenerek kapıya taraf yürüdü fakat söylediği kelimeyi duymuştum. "Zaten çıplak gibisin" demişti.
Dm: Pardon ama siz istediniz bunu.!
Durup bana döndü ve tekrar yaklaştı.
Yg: Ben modellik yap dedim; git milletin önüne çıplak şekilde çık demedim.!
Dm: Çıplak değildim.!
Yg: Çıplaksın işte.! Erkeklerin ağızları kapanmadı.!
Dm: Size ne.?
Sorumla afalladı.
Yg: Ne.?
Dm: Duydunuz işte. İstersem çıplak bile çıkarım. Bu sizi ilgilendirmez..
Kahkaha attığında korkmuştum. Sinirle olduğu o kadar belliydi ki..
Yg: Sen beni delirtmek mi istiyorsun.?!!
Öyle bir bağırmıştı resmen yerimden sıçramıştım.
Dm: B-bağırmasana.!
Yg: Bana bak asistan Dami.. beni asla sınama.! Pişman olursun..
Diyerek gittiğinde arkasından mal-mal baka kalmıştım.. acaba kafayı mı sıyırdı.?
/Yoongi\
Odama girer girmez elime geçen ilk dosyayı sinirle duvara fırlatmıştım. Neden sinirliydim.? Ne oldu bana böyle.? Ben kimseyi kıskanmazdım ki... benim onun hakkında düşündüklerimi Tanrı bilir başka erkeklerde düşünüyordur... giydiği kiyafetle onu arzulayanlar.. bunları düşündükce tekrar sinirleniyordum...
Kapı sesi geldiğinde yerimden kıpırdamadım..Nj: Hey dostum neyin var böyle.?
Gelen Namjoondu.. uzun zamandır yanıma uğramıyordu.. onun fikirlerine ihtiyacım vardı..
Yg: Gel Namjoon gel.. konuşmamız gerek..
Nj: Hayırdır.?
Yg: Bu sizin için belki hayırdır ama benim için hiç ama hiç değil...
******
Nj: Dostum sen... sen aşık olmuşsun.!
Duymaktan korkutuğum şeyi söyleyen Namjoona sinirle baktım.
Yg: Saçmalama Namjoon.. ben aşık olmam..
Nj: Ama Yoongi-
İçeri giren Hoseokla Namjoon susmuştu..
Hs: Naber lan.?
Nj/Yg: Lan mı.?
Hoseok lan mı demişti.?
Hs: Pardon ya.. bu gün fazla neşeliyim..
Nj: Neden.?
Hs: Birinde elekrik aldım.. galiba... ahh aklımdan çıkmıyor o hali..
Namjoonla bir birimize baktık..
Nj: Kim lan o.?
Hs: Lee... Dami..
Yg/Nj: Ne.?!
Hs: Noluyor ya.?
Yg: Ne demek Dami.?! Bana bak Hoseok Damiden uzak duracaksın bak yoksa seni sikerim.!
Hoseok ve Namjoon bana şok olmuş şekilde bakarken bende neden bu kadar tepki verdim diye düşündüm..
Hs: Yoongi sen iyi misin.?
Yg: Süperim.!
Hs: Yok, yok var sende bir şeyler..
Yg: Ne olacak Hoseok.? Sen Damiden uzak dur ama..
Hs: Neden.?
Yg: Ne demek neden.?!
Nj: Yoongi sakin ol..
Yg: Sakinim ya ben..
Hs: Fakat Dami-
Yg: Sana ne dedim ben.?!
Hs: Tamam lan.! Uzatma..
Diyerek giden Hoseokun arkasından gözlerimi devirdim.. birde atarlanıyor.!
/JaeYeol\
Elimdeki kağıtları imzalayıp iş yerinden çıkmak için paltomu giydim.. yolda giderken yerdeki kağıtları toplayan çocuğa yardım eden Damiyi gördüm.. ondan hoşlanmıyordum.. seviyordum.. aşıktım.. her şeyiyle harika bir kadındı.. onun için bir çok şeyi riske atmıştım fakat daha benden hoşlanmıyordu.. ama asla vazgeçmeyecektim.. ona ulaşmak için her şeyi geride bırakmış ve yanına yerleşmiştim.. aşkım için her şeyi yapardım.. zamanla beni sevecekti.. şimdiki durumum ina kavuşmama engel değildi.. olmayacaktı da..
Dami sırrımı asla öğrenmeyecekti.. izin vermeyecektim..
(Evett asıl olaylara girişmeye başladık.. sır diyorum.. acaba ne diyorum...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PiYoN🎭 MYG
FanfictionŽâàfımśıň...Šęńđę Ķąýbøłųýøřųm🌀... NOT: Küfür ve smut vardır.🔞 Ship kitabı değildir✔