•Dami•
Hepimiz -JaeYeolda dahil- TV izliyorduk.. Soojin ise yoktu.. yine Wonho ile konuşuyordur. Birden içeri girmesiyle her kes ona bakmıştı..
Sj: Anne baba.!
An/Ba: Evet.?
Sj: Wonho ailesiyle konusmuş.. bizi yarın yemeğe çağırıyorlar.. hepimizi..
İçtiğim suyu püskürtmemle her kes bana bakmıştı.. neden hepimizi.?
Jy: Wonho kim.?
Jaeyeolun sorusuna halam cevap vermişti..
Hl: Hani Daminin çalıştığı şirket varya onun hissedarlarından..
Dediğinde Jaeyolun yüz ifadesi değişmişti.. bu iyice garip geliyordu bana..
Sj: Ee gideceğiz değil mi.?
An: Evet.. gideriz kızım..
Dm: Benim işim olacak..
Saçma bahaneme Soojin inanmamıştı tabi ki..
Sj: Hiç boşuna direnme..geleceksin abla..
Dm: Aish tamam..
Diyerek dizime geri döndüm..
🤑🤑
•Yoongi•
Wh: Bu nasıl hyung.?
Bezdim.. kız gibi kitafet seçemiyordu ve benim okkalı bir küfür etmem için diretiyordu sanki..
Yg: Seçsene birini.!
Wh: Ama hyung-
Yg: Sikeceğim şimdi.!
Seo: Min Yoongi.! Küfür etme.!
Ablamın sesiyle susmuştum..
Seo: Hadi ablasının miniği sende hazırlan..
Yg: Abla beşikte değilim ben.. bu sözlerden vazgeç.!
Diyerek Wonhonun odasından çıkıp kendi odama girdim.. Eğer ablam Daminin yanında da bana böyle seslenirse Daminin ağzından kurtulamam..
Dolaptan bir kaç parça giysi alıp üzerime giydim.. ve aşağı indim.. her kes hazırdı ve misafirleri bekliyordu.. kapının çalmasıyla her kes ayağa kalkmıştı.. tabi bende.. hizmetli kız kapıyı açtığında gelenler tabi ki Dami ve ailesiydi... pekala Dami çok güzel olmamıştı. Asla olmamıştı..Hepimiz selamlaştıktan sonra salona geçtik.. büyükler sohbet ederken ben bazen Damiye bakıyordum. Neden mi.? Bende bilmiyordum...
Seo: Hadi sofraya geçelim..
Dediğinde oturmuştuk.. Dami yanımda oturmuştu.. ona bakmıyordum.. önce büyük annem yemeğe başladı ardından da biz..
😛😛
Tekrar salonda oturmuştuk.. sıkıcıydı fakat Dami neden sürekli telefonla ilgileniyordu ki.? Kimle konuşuyordu.?
Kapı çaldığında hepimiz merakla oraya döndük..Seo: Kim geldi ki.?
İçeri giren isimle gözlerimi devirdim.. işte şimdi sıçmıştım.. bu veletle ne yapacaktım ben.?!
Yenge: Ahh benim biricik yiğenim gelmiş.!! Her kesle sarıldı.. hatta Damiyle bile.!
Jk: Merhaba Ben Jk.!
Hala: Ne.?
Wonho: Aslında Jungkook ama biz Jk diyoruz..
Jk: Böyle daha havalı.
Diyip göz kırpmıştı.. Dami de onu gülerej izliyordu.. hah!
Wh: Dami ve Jk iyi anlaşacak sanırım.. baksana şimdiden bir birileriyle uyumlu oldular..
Wonhonun sözleri kulağımda yankılandı.. Siktir.!!!
Jk: Oo Minik Suga.!
Şimdiden beni sinirlendirmişti.! Velet.!
Yg: Kes sesini velet.!
Benim sözümü hiç tınlamadı ve bana sarıldı.. kendimi ne kadar ittirsemde ahtapot gibiydi gerizekalı..
Yg: Çekilmezden ağzına işerim.
Kulağına fısıldayarak söylediğim sözle hızla uzaklaştı..
Her kes kaynaşırken ben burada daralmıştım..
Seo: Yakında benim doğum günüm ve sizide davet ediyorum.. hem belki eşimde burada olur..
Hepsi onayladı..
•Dami•
Çalışan hizmetli kızdan tuvaletin yerini sormuş ve zar zor bulmuştum. İşimi hallettikten sonra tam çıkacaktım ki içeri Bay Min girmişti.. şaşkınlık içinde ona bakarken o kapıyı kilitlemişti.. taman bunu çoğu zaman yapıyordu ama burada ikimizinde ailesi vardı.. yanlış anlaşılacaktık..
Dm: Ne yapıyorsunuz Bay Min.?
Bana doğru geldiğinde gerilemedim..tam karşımda durduğunda nefesini yüzümde hissetmuştim..bu daha da heyecanlanmama sebep olmuştu..
Yg: Sana sorular soracağım.. cevaplarsan buradan çıkacağız..
Dm: Neden.?
Yg: Ben öyle istiyorum çünkü.. ilk sorum.. dün seni işe getiren arabada kim vardı.?
Bu soruyu beklemiyordum..
Dm: Komşum sayılır..
Yg: Sayılır erkek miydi?
Dm: Evet..
Sinirlenmişti sanki..
Yg: Hmm diğer sorum..
Benden uzaklaşıp kapıya sırtını yasladı..
Yg: Az önce kiminle konuşuyordun.? Telefonla.?
Dm: Bu ne biçim soru böyle.? Bana hesap mı soruyorsunuz.?
Yg: Evet.?
Dm: Ne hakla.?
Yg: Canim istedi..
Gözlerimi devirip sinirle soludum.. bu adam beni sinirlendirmeden duramıyordu belli..
Dm: Açın kapıyı gidelim.. ayrıca konuştuğum Taehyungtu..
Az önceki gibi sinirle kapıyı açıp geçmemi işaret ettiğinde çıktım. Tabi ki söylediği kelimeyi duymuştum.
Yg: Taehyungun ebesini...
🤯🤯
•Yazar•
Evde kimsenin olmamasından yararlanan Jaeyeol Dami ve Soojinin ortak olan odaya girdi.. yatağın Damiye ait kısmına uzanıp kokusunu içine çekti.. onu seviyordu, istiyordu.. fakat önce yapması gereken işler vardı.. bu işleri ne Damiye ne de diğerlerine bildirmeden halledecekti.. sonra da Damiyle evlenip mutlu olacaktı.. Ayağa kalkarak Daminin fotoğrafına baktı uzunca.. Onun Yoongiyle çalışmasını istemiyordu fakat yine de şimdilik karışmayacaktı.. ipler eline geçtiğinde işte o zaman her şeyi değiştirecekti...
Her şeyi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PiYoN🎭 MYG
FanfikceŽâàfımśıň...Šęńđę Ķąýbøłųýøřųm🌀... NOT: Küfür ve smut vardır.🔞 Ship kitabı değildir✔