•Dami•
Yarın Seo Ablanın doģum günü ve ben Soojin ile alışverişteydim. Alışveriş yapmayı seviyorum fakat param olunca. Biriktirdiğim paramla üzerime bir şeyler almak bana iyi gelecekti çünkü ne zamandır kendime zaman ayırmıyordum. Soojin'in parasını zaten annem vermişti. Bana hiç "ihtiyacın var mı.?" diye sormamıştı. Artık takılmıyorum fakat insanın yüreğinde bir sızı oluyordu işte ister istemez.
Sj: Abla hadi gel güzel mağaza var burada..
Beni sürüklemesine izin verdiğim kız kardeşimin arkasınsan gözlerimi devirdim. Bazen saçma sapan haraketler yapıyordu..
Mağazaya girince etrafdaki güzel kiyafetlerden gözlerimi bir süre alamadım. Abartı şeyleri değilde sade şeyleri daha çok severim. Buradaki şeylerde tamda bana uyuyordu.
Soojin ve ben seçtiğimiz bir kaç parça şeyi alıb kabine girdik. En sonunda beğendimiz şeyleri alıp kasaya ireliledik.
Kasiyer: Hepsi birlikte 6.860 won (tamamen sallama rakamdır)
Gözlerim kocaman olmuş Soojin'e baktım.
Dm: İkimizin parası yeter mi.?
Bana kafasını salladığında sinirle soludum.
Dm: Şey ben almayacağım lütfen Soojin'in kiyafetlerini paketleyin.
Sj: A-abla..
Dm: Sorun değil Soojin. Ben başka yerden alacağım.
Sj: Tamam..
Yine parasızlık, yine fakir bir Dami...
♾♾♾♾
Eve vardığımızda morelimi düz tutmaya çalıştım. Aileme bir şey belli etmemeliydim.
An: Soojin kızım hadi göster bakayım ne aldın..
Annem Soojin'e seslendiğinde gülme isteğimi zar zor bastırdım. Benim ne aldığımı geçin, alıp alamadığımla bile ilgilenmiyor...
Ba: Dami sen ne aldın? Babana göster bakalım..
Babama sarıldım.. beni düşünen bir tek oydu...
Dm: Ben bir şey beğenemedim Babacığım..
İnanması için dua ediyordum...
Dm: Şey ben duş yapacağım.
Diyerek kendimi odamızdaki banyoya attığımda rahat bir nefes verdim.. bu aralar çok zorlanıyordum.. her şey beni boğuyordu..
🤩🤩🤩
2 saatin ardından banyodan çıkmıştım. Küvette kalıp kafa dinlemek çok güzeldi...
Üstümü giyip saçlarımı kuruturken aynadan yatağımın üzerindeki paketleri görmüştüm. Bu Soojin'in aldığı şeylerin paketleri değildi.. gidip baktığımda "Lee Dami" yazıldığını gördüm. Benim olduğu için açmıştım. Fakat gördüğüm şeylerle şok olmuştum.
Ama bunlar benim bu gün beğenim ama almadığım kiyafetler.!Kapımın tıklandığında "Gir" diyerek gelmesini istemiştim. İçeri giren JaeYeol idi...
Jy: Rahatsız etmedim değil mi.?
Dm: Şey.. yok..
Jy: Beğendin mi.?
Dedikleriyle kaşlarımı çattım..
Jy: Sana süpriz yapmak istemiştim.
Dm: Bunları sen mi aldın.?
Jy: Evet..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PiYoN🎭 MYG
FanficŽâàfımśıň...Šęńđę Ķąýbøłųýøřųm🌀... NOT: Küfür ve smut vardır.🔞 Ship kitabı değildir✔