♡Dami♡
Dami: Sen?!
Jaeyeol: Dinle bak-
Yüzüne geçirdiğim sert tokatla susmuştu.
Dami: Karaktersizin tekisin.! Nasıl olurda hem beni hem Seo ablayı kandırırsın?! Ne cüretle?!
Jaeyeol: Hayıe Dami beni yanlış anlıyorsun, ben seni seviyorum onu değil..
Dami: Kes sesini.! Sevmek lafını ağızına alayım deme . Senden iğreniyorum anladın mı! Sakın bir daha benim evime geleyim deme yoksa öldürürum seni.! Bütün her şeyi de bu aileye anlatacağım senin gibi sahtekarla birlikte olmasınlar.
Diyerek nişan yüzüğünü üzerine fırlattım ve oradan ayrıldım. Arkamdan bağırsa da dinlemeden aşağı inmiştim...
Sinirden ellerim titriyordu. Bana aileme bu aileye yaptığı çok aşağılayıcı bir şey.
Yoongi: Neredeydin sen?
Dami: Aa şey Seo abla -
Yoongi: Tamam neyse. Doysaları da al git.
Dami: Biraz medeni olun ya.! Azıcık!
Diye sitem etmiştim. Belki de sinirimi ondan çıkıyordum.
Yoongi: Sesini yükseltme bana.
Dami: Aman paşamızın gururu incinir yoksa.
Elindeki dosyaları alarak villadan çıktım.
Dami: Delireceğim ya. Normal insan rastlamaz bana.
🕸🕸🕸
Dosyaları şirkete bıraktıktan sonra eve gelmiştim. Her kesle konuşmam gerekti, Min ailesine de söyleyecektim nolursa olsun.
Soojin: Hoş geldin abla..
Dami: Hoş buldum. Her kes evdeyse çağır salona önemli şey söyleyeceğim.
Soojin her kesi çağırdığında derin nefes aldım.
Hala: Kız bari Jae-
Dami: O adamın adı bu evde geçmeyecek asla.
Hepsi şaşırmıştı.
Soojin: Noldu ki?
Dami: Jaeyeol.. Seo ablanın şu meşhur kocasıymış. Koskoca Min ailesinin damadı.
Hala: Ne?!
Soojin: A-ama..
Dami: Aması maması yok. Hatırlarsanız Seo abla isimlerinin benzer olduğunh söylemişti. Nedense hiç tanışamıyorduk
Ne onun kocası bizimle ne de benim nişanlım onlarla. Heo kaçıyordu. Artık şüphelenmeye başladım ve bu gün gidip kendi gözlerimle gördüm. Onun kocası.! Utanmaz adam! Bir de seni seviyorum diyor.! İnanamıyorum ya!Hala: Belki bir yanlış anlaşılma falan var?
Dami: Hala yeter! Sakın benim aklıma hakaret etme kalbini kırarım. Neyse gidip Min ailesine de söyleyeceğim..
Anne: Otur oturduğun yerde.!
Dami: Ne?
Anne: Düzenimizi bozma. Hiç kimseye bir kelime bile etmeyeceksin.
Dami: Hay sokayım düzenimize ya.! Bu adam kandırdı bizi kandırdı.! Evlen evlen diye tutturan siz değil miydiniz?! Şimdi niye susuyorsunuz?! Varsa yoksa sizin hayatınız, sizin düzeniniz! Beni insan yerin koyan bir kişi yok yani.! Sizin derdiniz benim nişanımın bozulması ya da Jaeyeolun kötü biri olması değil. Sizin tek derdiniz benim. Benden yine kurtulamadınız.! Umrumda değil gidin olmayan düzeninizle yaşayın. Pişman olacaksınız ama zamanında bana izin vermediğiniz, hakkımı yediğiniz için pişman olacaksınız.!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PiYoN🎭 MYG
أدب الهواةŽâàfımśıň...Šęńđę Ķąýbøłųýøřųm🌀... NOT: Küfür ve smut vardır.🔞 Ship kitabı değildir✔