Dm/Yg: Sen.?!
Resmen yine o geri zekalı adam karşımdaydı.!
Dm: Senin burada ne işin var.?!
Gülmüştü ama sinirden...
Yg: Yoldan geçerken sana mı soracaktım.?! Hem sen neden yoluma çıkıyorsun.?!
Dm: Hah.! Ne çıkacağım senin yoluna.?! Baksana motorun aynası kırıldı senin yüzünden.!
Yg: Benim yüzümden.?! Trafikte ne yapman gerek bilmiyorsun ama motor kullanıyorsun.! Üstelik o beş kuruş olan motorunun aynasını düzelte bilirsin ama benim arabım çizilen yerini kendini bile satsan düzeltemezsin.!
Gözlerimi devirip tekrar çiziğe baktım. Küçücük bir şeyi nasıl da büyütüyor ayrıca kaba ve kibirli de.!
Dm: Ne varmış canım boya felan sürülür eskisi gibi olur.!
Sinirle bana yaklaşınca bir iki adım geriledim.. yakınımda olmasını sevmiyordum..
Yg: Sen bu çiziği kapatmak kendini bile satsan parasını veremezsin.. ama ben sana o beş kuruşluk aynanı düzeltmen için para vere bilirim..
Cebinden cüzdanını çıkararak içinden fazlaca para aldı ve elimi tutup avcuma paraları bıraktı.
Yg: Bununla aileni bile geçindirirsin..
Arkasını dönüp giderken sinirlerime hakim olamadan ona seslendim.
Dm: Sen.! Dur bakalım.!
Durup yüzünü bana döndüğünde avcumdaki parayı suratına doğru fırlattım. Etrafdakilerin 'Oha' dediğini duymuştum..
Dm: Bana bak kibirli ve kendini beğenmiş aptal yaratık.! Ben senin gibi insanlara papuç bırakmam. O parayıda böyle suratına atarım.! Aptal.!
Diyerek motora binip eczaneye doğru gittim. Aptal ya.! Bana para verdi üstüne hakaret bile etti.! Ohh iyi yaptım.. zenginsin diye kendini Tanrıyla bir mi görüyordu.?!
/Yoongi\
Sinirden köpürerek Hoseokun evine geçmiştim. O... o salak kız bana hakaret etmeye nasıl cüret ederdi.?! Ben Min Yoongiyim lan.! Millet benim için yanıp tutuşurken onu öptüğümde bana tokat atması ardından da parayı yüzüme fırlatıp hakaret etmesi.! Olacak şey değildi. Onu bir daha görürsem eğer yaptıklarını ödeteceğim...
Hs: Bu ne hal.? Yine burnundan soluyorsun.?
Yg: O aptal kızla karşılaştım yine.!
Hs: Kiminle.? Öptüğün için seni tokatlayan kız mı.?
Hoseoka attığım òlümcül bakışlarım sayesinde susmuştu.
Hs: Ne oldu yine.? Ne dedi.?
Yg: Boş ver.. Bara gideceğim ben.
Hoseok gözlerini devirip tekrar konuştu.
Hs: Seni şu bardaki kadınlardan vazgeçirecek kadını dört gözle bekliyorum Yoongi..
Yg: O zaman daha çok bekleyeceksin Hoseok, çünkü ben aşka inanmam..
Hs: Pekala.. öyle olsun..
/Dami\
An: Sonunda gele bildin.!
Dm: Geldim işte anne.. sadece fazla sıra vardı. Babam nasıl.?
An: İyi merak etme. Odasında uyuyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PiYoN🎭 MYG
FanfictionŽâàfımśıň...Šęńđę Ķąýbøłųýøřųm🌀... NOT: Küfür ve smut vardır.🔞 Ship kitabı değildir✔