°Yoongi°
Son günlerde aklımdan çıkmayan isimle yine ofladım. Bu düşünmeler normal değildi ve ben galiba ona karşı bir şeyler hissediyordum. Hoşlanmak? Sanırım daha fazlaydı. Beğenmek, hoşlanmak ona karşı hissettiklerimin yanında çok ufak kalırdı. İsmini duyduğum zaman bile kalbim hızlanırken bu şeye hoşlanmak diyerek küçümseyemezdim fakat aşk diyerek te büyütemezdim. Sevgi.. evet ona karşı sevgim vardı ve bu belki zamanla aşka bile dönüşebilirdi. Acaba o da bana karşı bir şeyler hissediyor mudur? Bunu kendim öyrenmeliyim.
Wonhonun evlenme teklifinden neredeyse 1 hafta geçmişti. Sanırım hemen evlenmek istiyordu ki 3 gün ićinde nişan yapalım diyip duruyordu. Dayım iş için yurtdışındaydı ve sanırım nişana katılamayacaktı.
Seo: Bence bu elbiseyi giysem daha iyi olur. Nişan sonuçta pekte abartmasak.
Ablam bana telefondan elbiseyi gösterdiğinde cidden beğenmiştim.
Yoongi: Damiye de yakışır.
Seo: Ne? Dami ne alaka?
Ablam gözlerini kısarak bana bakarken içimden kendime küfür ettim.. hayır yani sesli düşünmüşüm gerizekalı ben.
Yoongi: Şey... yani aslında şey demek istedim ben-
Jaeyeol: Karıcığım... hangi elbiseyi almak istiyorsun?
Eniştem beni son anda ablamın dilinden kurtarmıştı. Ablam onunla konuşurken ben de odama gittim. Telefonumu alarak Damiyi aradım. Sanırım sesini özledim.
Dami: Alo?
Yoongi: Dami neredesin?
Dami: Evdeyim de birazdan çıkacağım, hazırlıklar devam ediyor. Neden aradınız? Lütfen şirkete gel demeyin biliyosunuz izinliyim.
Yoongi: Hayır onun için aramadım. Yani nasıl gidiyor hazırlıklar yetişe biliyor musun?
Dami: Eh işte. İdare ediyorum.
Yoongi: Bekle ben gelip seni alacağım. Yardım ederim hem.
Dami: Yok yok! Gerek yok siz kendi işinizle ilgilenin-
Yoongi: Dami bizim işlerimle ilgilenen hizmetluler var. Senden izin istemedim hem. Geliyorum dediysem geliyorum. Evin önünde bekle.
Dami: Pekâlâ.
💫💫💫
Dami ile birlikte alışveriş merkezine gelmiştik. Evdeki hazırlıklarla ilgilenirken kendisine kiyafet almamıştı. Tabii benim yanında olmam daha güzel olmuştu. Ona uygun elbiseyi seçmesine yardımcı olacaktım.
Dami: Merak etmeyin Bay Min sizi pek fazla bekletmeyeceğim. En fazla yarım saate alır çıkarız.
Yoongi: Saçmalama Dami, kız kardeşinin nişanı olacak ve sen sadece yarım saatte mi kiyafet alacaksın. Benim vaktim bol, tam olarak neyi beğendiysen onu alırsın. Gerekirse akşama kadar gezeriz.
Şaşkınca bana bakan kızdan gözlerimi çekerek arabadan indim. Ardımdan o da gelmişti. Çok saçma bir şekilde heyecanlıydım.
....
Kaç kere elbise değişen Dami daha şimdiden yorulmuştu. Ama cidden elbiseler ona yakışsa da pek içime sinmiyordu. Şimdi yine kabindeydi ve gelmesini bekliyordum.
Dami: Ya olmaz çıkamam böyle!
Daminin yüksek sesi kabinden gelirken çalışan kız onu ikna etmeye çalışıyordu.
Yoongi: Dami ne oldu gelsene bakayım.
Dami: Ya hayır olmaz! Ben diğerini deneyeceğim.
Yoongi: Gelmezsen ben gelirim ona göre.
Aslında sırf merak ettiğim için böyle söylemiştim. Bu kadar tepki vermesi normal degildi.
Dami: A-ama-
Yoongi: Hadi.
Kabinden önce kafasını çıkarıp sonra yavaşca tüm bedenini çıkarınca sert yutkundum.
Yoongi: Hassiktir!
Diyerek Damiyi tekrar kabine sokmuş ve kapıyı kapatarak oradan uzaklaştım. İyi ki etrafta başka erkek yoktu!
Yoongi: Sakin ol Yoongi...
Elimi sol göğsüme götürerek hızlanan kalbimi hissetmiştim. Cidden bu kız bana iyi gelmiyordu
Geçen bir kaç dakikanın ardından başka kiyafet giymişti Dami. Bu
Bu daha iyidi.. aslında diğeri de iyidi ama sadece ben göreceksem.Ne saçmalıyorum ben! Devreler gitti bende!
Dami: Sanırım bunu beğendim.
Yoongi: E-evet bence de çok güzel. Alalım.
Dami: Sakın Bay Min parasını ben vereceğim.
Çok ciddi söylemişti bunu. Kabul etmekten başka şansım yoktu eğer etmezsem kırılabilirdi.
🫀🫀🫀
Dami: Bay Min nereye gidiyoruz?
Yoongi: Benim evime. Kenime ait olan.
Dami: Neden?
Yoongi: Bir şeyden emin olmam gerek. O yüzden merak etme geç olmadan bırakacağım seni.
Beni onaylayınca gülümsedim. Bana olan duygularından emin olmalıydım. Karşılıklı olmalıydı ki, ona güzel şekilde açılıp sevgili olalım.
.......
•Lütfen okuyanlar beğensin💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PiYoN🎭 MYG
FanfictionŽâàfımśıň...Šęńđę Ķąýbøłųýøřųm🌀... NOT: Küfür ve smut vardır.🔞 Ship kitabı değildir✔