Bölüm: 17

68 7 28
                                    

•Dami•

Mutfakta kendime bir şey hazırlarken yanımda haraketlilik hissetmiştim. JaeYeol...

Jy: Ah özür dilerim Dami... rahatsız etmedim değil mi.?

Aslında ondan nedensizce rahatsızdım. Burda bizimle yaşamasından, yakınımda olmasından ama yine de onunla arkadaş olacağımı daha dogrusu olmaya çalışacağımı söylemiştim.

Dm: Yok.. sen ne yapıyorsun.?

Gülümseyerek tabak aldı ve benim tabağımın yanına bıraktı.. ardından konuştu..

Jy: Bilirsin avukat olmak zor.. bir sürü dosya inceledim.. yemeğe de gelemedim.. şimdi seninle yesem sorun olur mu.?

Dm: Olmaz..

Yaptığım soslu makarnadan onun için de koyup yemek masasına oturduk.. sessizliği bozan o olmuştu..

Jy: İşin iyi gidiyor mu.? Eğer bir şeye ihtiyacın olursa bana söyleye bilirsin Dami..

Hafif gülümseyerek kısa bir teşekkür ettim.. yemeğimi bitirip bulaşıkları yıkadım ve odama girdim. Ne yani.? Tabi ki JaeYeol kendi bulaşığını kendisi yıkayacak.!

🐹🐹🐹

•Yazar•

Dami yavaşca gözlerini araladı ce telefonundan saate baktı. Bakmasıyla gözleri kocaman oldu çünkü işe geç kalacaktı.. Hızla banyoya girip kısa duş aldıktan sonra üzerine biraz uzun mavi kazak ve siyah deri pantolon giydi. Saçlarını kurutup hafif makyaj yaptıktan sonra aceleyle mutfaktan bir tane kurabiyeyi ağzına tıktı..

Hala: Kızım ne yapıyorsun.?!

Halası Daminin iğrenç görüntüsüne gözlerini devirdi çünkü ağzına sığmayan kurabiyeyi ağzını açarak yiyordu.. halası gözlerini Damiye dalıp giden JaeYeolu gördü.. biliyordu zaten.. bu oğlan yiğenine karşı boş değildi.. eh artık Damide kendi hayatını kurmalıydı ona göre.. 24 yaşındaydı.. şimdiye kadar ciddi ilişkisi olmamıştı.. evin büyük kızıydı.. sorumluluk ondaydı diye düşünürdü hep Dami.. "belkide bu aileye hep yük olmuşumdur" diye düşünürdü bazen.. Dami arkasını dönerek mutfaktan çıkarken JaeYeolu gördü.. hafif selam verip koşarak giderken JaeYeolda onunla gitmiş ve onu durdurmuştu..

Jy: Baksana bende gidecektim zaten gel bırakayım hem boşuna zamanda kaybetmezsin.. ne dersin.?

Dami biraz düşündü.. sonra gitmesi gerektiği için kabul etmişti.. JaeYeol gülümsedi ve ikiside arabay bindiler..

🍇🍇

Araba şirketin önünde durduğunda JaeYeol gerilmişti.. Dami de bunu hissetmişti fakat sormayacaktı.. pek fazla meraklı değildi açıkcası.. JaeYeol ile ilgilenmiyordu.. kısa teşekkürün ardından arabadan inip içeri girdi Dami.. JaeYeol ise gaza basarak şirketten kimseye görünmeden uzaklaştı... Eğer onu gören olursa yalanı ortaya çıkardı.. Damiden asla uzak kalmak istemiyordu..

♥️

•Yoongi•

Yg: Hayır Yoongi kendine gel... sana ne yani.. sana ne.!

Kendi kendimi sakinleştiremiyor oluşum beni daha da sinirlendiriyordu.. Dami az önce bir arabadan indiyse bana ne.?! Kimle geldi hiç umrumda değildi saçmalamayın lütfen..

Hs: S-sen delirdin.!

Birden bağıran Hoseokun sesiyle yerimden zıpladım..

Yg: Sesini sikeyim senin.! Ödüm koptu lan.!

O endişeyle bana yaklaştı ve elini omzuma koyarak konuştu..

Hs: Yoongi... sen son zamanlarda iyi değilsin.. bak bu değişimin beni korkutuyor..neyin var.?

Bu sefer ciddiydi..

Yg: Bilemiyorum kafam karışık.. eğer anlatmak istersem anlatacağım bunu biliyorsun Hoseok.. sadece kendimle yüzleşmeliyim galiba..

Olumlu anlamda kafasını salladı...

🎗🎗🎗

Ailecek sofrada yemek yiyorduk.. karşımda oturan Wonho ile bakışmıştık.. sanırın bir şey söyleyecekti.. gergindi.. boğazını temizleyip konuşmaya başlayınca her kes gibi dinlemeye başladım..

Wh: Benim bir sevgilim var.

Direkt söze girdiği için ablam yengem ve büyük annem şaşırmıştı...

Seo: Bu çok güzel haber Wonho.!

Ablamın sevindiğini gördüğümde bende sevinmiştim.. o benim her şeyimdi.. ihtiyac duyduğum tek kadındı..

B.A: Peki evladım niyetin ciddi mi.?

Wh: Evet büyük anne.. ben ciddiyim.. oda aynı şekilde..

Seo: Ayy ne güzel.. bizde eniştenle bu şekilde bir birimizi seviyoruz.. fakat yurt dışında ama olsun bu evliliğimizi zedelemiyor..

Evet ablam evliydi ve enişteme baya aşıktı.. fakat eniştem avukattı ve işleri yoğundu.. bazen aylarca gelemiyordu..

B.A: O zaman ailecek tanışalım onlarla.. yemeğe davet ederiz..

Wh: Tamam büyük anne..

Demek ailecek tanışacaktık.. bakalım Dami hanım ile bizi yine neler bekliyor...


 bakalım Dami hanım ile bizi yine neler bekliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
PiYoN🎭 MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin