Sınavların ertelendiğini duyunca hemen yeni bölüm yazan ben :)
Kerem'den
Serkanla evime doğru gitmeye başladık. Caner kucağımdaydı.
" Kerem abi ben şimdi sana ne diye seslenicem abi demeye devam mı edicem? " Dedi Caner.
" bana nasıl seslendiğinin bir önemi yok bana istediğin gibi seslen " dedim gülümseyerek.
" şuna bak bebek gibi kucakta geziyor hahaha "
" aynen hahahaha "
Canerin üzüldüğünü görünce çocuklara döndüm.
" eğer burdan gitmezseniz huysuz dedenin camını kırdığınızı söylerim " dedim kaşlarımı çatıp.
Çocuklar korkuyla bana baktı ve koşarak gittiler. Bu sırada Caner kucağımdan inmeye çalışıyordu.
" inebilir miyim? " Dedi.
" tabiki " dedim gülümseyerek.
Caneri yere indirdim ve elini tutum. Canere gülümseyerek baktım. O da bana gülümsedi.
Serkan kolunu omzuma attı ve kulağıma " hayatımda senden iyi baba görmedim " dedi.
" hayır sende iyi bir babasın " dedim gülümseyerek.
" bu Adil'in oğlu değil mi? "
" evet o "
" ıy pis ibne "
" benim böyle oğlum olucak yaşatmam valla "
" babası biliyor mu ki erkeklerle sürtüğünü "
( bunları yazarken kendimi kötü hissetim :( )
" sen onları dinleme " dedi Serkan kulağıma.
Kafamı salladım ve gülümsedim. Evin önüne gelmiştik. Korkudan titremeye başladım.
" Serkan Caneri getirmese miydik ? Ya ona bir şey olursa " dedim.
" sen merak etme Kerem abi ben başımın çaresine bakarım " dedi gülümseyerek.
" Caner tehlike de olduğunu hissedersen Keremin kardeşini al ve odaya git tamam mı? " Dedi Serkan.
" tamam baba " dedi ciddiyetle.
Oha çocuk benden ciddi.
" hadi eve girelim " dedi Serkan.
Kafamı salladım ve anahtar ile kapıyı açtım. Evde bağırış sesleri yükseliyordu. Korkuyla Serkana baktım. Dikleşti ve belimden tutup beni salona yöneldirdi.
" bak ibne oğlun da geldi " diyerek bağırdı babam olucak adam.
" sözlerine dikkat et Adil " dedi annem.
" yalan mı ? Bak sevgilisiyle gelmiş " diye kükredi babam.
Korkuyla yerimde zıpladım ve Serkanın kolunu tutum.
Köşede ağlayan kardeşimi görünce gözlerim doldu. Caner hemen onun yanına gitti ve ona bir şeyler söyledi. Daha sonra salondan çıktılar.
" sen hani yüzle gelirsin buraya ibne !!! " Diye bağırdı babam.
" sesinizi azaltın " dedi Serkan.
" sen kimsin be !!! " Diye bağırmaya devam etti.
" Keremin eşiyim " dedi duruşunu düzeltip.
" sizi ibn- "
" ve sizin eşime yaptığınız şeylerin karşılığını vermeye geldim " dedi ve babama vurmaya başladı.
Annem çığlık attı ve ikisini ayırmaya çalıştı. Bende Serkanı tutum ve kendime çektim ama gelmiyor mübarek taş taş. Tamam görünüşü de taş ama dur ya ben ne saçmalıyorum.
" Serkan dur " dedim.
Serkan babamın üstünden kalktı ve bana doğru gelmeye başladı. O sırada babam ayağa kalktı ve belinden çıkardığı silahı Serkana doğrutu.
Serkanın arkası babama dönüktü. Serkanın önüne geçtim ve Serkana arkadan sarıldım. Sırtım da hissetim acı ile eve acı bir çığlık bıraktım.
Annem korkuyla benden yüksek bir çığlık attı. Sesi duyan çocuklar ise aşağı inmişti. Bacaklarım beni ayakta tutmayınca kendimi yere bıraktım ama Serkan beni tutu.
Canerin Kerem baba diye bağırdığını duydum. Gülümsedim ve karanlığın beni içine çekmesine izin verdim.
Selamm❤
Bunu geçiş bölümü olarak sayalım 🤭
Bölüm hakkında ki düşünceleriniz ne?
Lütfen kendinize dikkat edin 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kütüphane ( Tamamlandı )
Hombres Lobo" pardon ama onu ben alıcam " " bu bana da lazım ufaklık " " ben ufaklık değilim!!! " " boyuna bakta konuş ufaklık " " aman be seninle mi uğraşıcam al kitabı başına çal" * Insanlar arasında kurt adamlar efsaneydi. hiç kimsenin insanların arasında...