Ekin'den
Gözlerimi yavaşça açtım. Yanı başımda duran şifacıya baktım. Yaşlı şifacı saçlarımı karıştırdı ve bana gülümsedi.
" kendinizi nasıl hissediyorsunuz? " Diye sordu.
" iyiyim galiba " dedim.
Yaşlı şifacı kafasını salladı ve diğer şifacıları da alıp odadan çıktı. Başımı yana doğru çevirdiğim de koltukta uyuyan Emre ve Mevsimi gördüm.
Emre oturu pozisyon da uyuyordu. Bir eli Mevsimin belindeydi. Mevsim ise kafasını Emrenin göğüsüne koymuştu. Çok tatlı görünüyorlar.
Gülümseyerek onları izlemeye başladım. Kardeşimin mutlu olduğunu hissediyordum. Sanki biraz da tedirginlik hissediyordu.
İkiz olduğumuz için birbirimizin duygularını hissedebiliyoruz. Yani galiba emin değilim.
Kıpırdanmaya başlayan Emrelere döndüm. Emrenin gözleri benim gözlerimle kesişti. Emre gülümsedi ve Mevsimi yavaşça yatırıp yanıma geldi.
" nasılsın ? " Dedi saçlarımı okşayarak.
" iyim ben. Bebeğim ne durum da " dedim.
" o da iyi " dedi ve saçlarımı öptü.
" acıkmış hissediyorum " dedim.
" o zaman kahvaltı da benden " diyerek odaya giren babama döndüm. Gülümsedim.
" baba " dedim kollarımı ona uzatarak.
Babam yanıma geldi. Tepsiyi Emreye verdi ve beni oturu pozisyona getirip sarıldı. Kafamı boynuna soktum ve onu kokladım. Burnuma gelen kömür kokosu ile huzurla doldum.
Babam yanağımdan öptü ve tepsiyi eline alıp bana yedirmeye başladı. Buraya geldiğimden beri kilo almıştım. Ilk başta zorlandım ama zaman geçtikçe alıştım.
" oğlum seninle bir şey konuşmalıyım " dedi babam.
Kafamı salladım " Olurrr ama şey önce şeftalili yoğurt versen " dedim gülümseyerek.
Babam gülümsedi ve bitmiş tepsi ile odadan çıktı. Emrelere baktım. Emre Mevsimi kolunun altına almış saçıyla oynuyordu. Mevsim ise hala uyuyordu.
Burnuma gelen şeftalili yoğurt kokusu ile ağzım sulandı. Babam elinde şeftalili yoğurtla gelince gülümsedim ve elimi uzatıp yoğurdu aldım.
" hem ye hem beni dinle tamam mı? " Dedi babam.
Kafamı salladım ve yoğurtan bir kaşık alıp babamı dinlemeye başladım.
" Ekin sana geçici olarak bir alfa bulucaz tamam mı? " Dedi babam.
Geçici alfa. Endişe ile babama baktım.
" korkma hemen ben değil sen seçiceksin. Ekin bu hem senin hemde bebeğin için. Sana geçici alfa bulmazsak kendinle beraber bebeğini de öldürme tehliken var " dedi babam.
Ben yapmam demek istedim ama gözlerim babamın eline kaydı. Acı çektiğim zaman gerçekten gözlerim dönüyordu. Ben bebeğime zarar mı verirdim.
" Ekin " dedi babam elini omzuma koyarken.
" alfa...bana zarar vermez değil mi? " Diye sordum.
" bana güven oğlum " dedi babam.
" bebeğim...o iyi olucak mı? " Diye sordum.
" evet. Hatta alfayı ikiniz seçeceksiniz " dedi.
" başka yolu yok mu? " Diye sordum umutla.
" malesef " dedi babam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kütüphane ( Tamamlandı )
Vârcolaci" pardon ama onu ben alıcam " " bu bana da lazım ufaklık " " ben ufaklık değilim!!! " " boyuna bakta konuş ufaklık " " aman be seninle mi uğraşıcam al kitabı başına çal" * Insanlar arasında kurt adamlar efsaneydi. hiç kimsenin insanların arasında...