Ekin'den
Şehire gelmiştik. Sude ve Kerem evlerine giderken Serkanla Caner otele gitmişti. Ceyhunla bende benim evime gidiyorduk. Sude ve Kerem arabadan inince Ceyhunla hiç konuşmadık.Benim evime gelince arabayı durdurup valizlerimi aldı Ceyhun. Ceyhun önümden giderken bende arkadan sırtına bakıyordum.
Kapının önüne gelince Ceyhunun önüne geçtim ve kapıyı açtım. Ceyhun valizlerle içeri girdi. Bende hemen arkasından girdim. Valizleri bırakıp bana döndü.
" gitmem gerek " dedi üzgünce.
" biraz kalsan " dedim elini tutarken.
" sen iste yeter " dedi ve beni kucağına alıp salona yöneldi.
Koltuğa oturup kucağına yerleşmemi sağladı. Sadece birbirimize baktık. Birbirimizin yüzlerini ezberledik.
" alfam " dedim gözlerimi gözlerinden ayırmadan.
" evet omegam " dedi burnumun ucunu öperken.
" kokunu üstüme bırakır mısın? Hatta evime bırak kokunu " dedim.
" memnuniyetle güzel omegam " dedi ve sert kokusunu üstüme ve evime yaymaya başladı.
Ben onun kokusu ile kendimden geçerken Ceyhun da yanaklarımı,boynumu, dudaklarımı, burnumu öpüyordu. Kokusu ile kendimden geçerken ben öpücükleri yüzünden sarhoş olmuş gibi hissediyordum.
" Ekinim gitmem lazım " dedi.
" son bir kez öp beni " dedim.
Sol eliyle belimi tutup sağ elini yanağıma koydu, gözleriyle gözlerimi birleştirdi. Sağ eliyle yanağımı okşuyordu. Yavaşça bana yaklaştı. Nefesini dudaklarımın üstünde hissediyordum. Dudakları ile dudaklarımı birleştirdi. Bir süre hareket etmedi dudaklarımız. Daha sonra belimi hafifçe sıkıp dudaklarımızı hareket ettirmeye başladı. Araya dilerimiz de girince hafifçe inledim ve Ceyhunun omzunu tutup sıktım.
Ne kadar zamandır birbirimizi öptüğümüzü bilmiyorum. En son Ceyhun dudaklarımızı ayırdı ve alnını alnıma dayadı, bana gülümseyerek bakmaya başladı.
" seni çok seviyorum " dedi ve yanağımdan öptü.
" bende seni seviyorum " dedim ve bende onun yanağından öptüm.
" saat geç oldu artık gitmeliyim " dedi.
" tamam " dedim üzgünce.
" üzülme arada gelirim " dedi yüzümü ellerinin arasına alırken.
Kafamı salladım ve kucağından kalktım. İkimizde biliyorduk uzun bir süre görüşemeyeceğimizi. Ceyhun ayağa kalktı ve bana sarıldı. Gülümsedim ve bende ona sarıldım.
" hadi git yoksa ayrılamicaz " dedim.
" tamam " dedi ve benden ayrıldı.
Ceyhunu kapıya kadar eşlik ettim. Kapıyı açmadan önce birbirimize tekrar sarıldık. Ceyhunla zor olsa birbirimizden ayrıldık. Ceyhun kapıyı açtı ve bana el sallayıp arabasına gitmeye başladı. Bende ona el salladım gülümseyerek. Ceyhun arabasına binip gidene kadar gözümü ondan ayırmadım. Hatta o gidince biraz daha onun arkasından baktım. Daha sonra üzgün bir şekilde kapıyı kapatım ve salona gittim.
Oturduğum koltuktan etrafıma bakmaya başladım. Yine yalnız kalmıştım. Alıştığım sesli ortam nedeniyle evim artık çok sessiz geliyordu. Ceyhunun kokusu olmasaydı korkabilirdim. Eskiden olsa yanıma bir paket cips yanına kola alıp televizyon izlerdim ama şimdi bunu nedense yapasım yok. Belki de dans odasına gidip kafamı dağıtmam gerekiyordur. Eskiden nasılsam şimdi de öyle olmalıydım tek fark artık bir ailem vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kütüphane ( Tamamlandı )
Manusia Serigala" pardon ama onu ben alıcam " " bu bana da lazım ufaklık " " ben ufaklık değilim!!! " " boyuna bakta konuş ufaklık " " aman be seninle mi uğraşıcam al kitabı başına çal" * Insanlar arasında kurt adamlar efsaneydi. hiç kimsenin insanların arasında...