Ekin'den
Sabah gözlerimi alarmın sesi ile açtım. Birkaç dakika kendime gelmek için bekledim. Aklıma dün gelince yataktan kalktım ve evde Ceyhunu aramaya başladım. Evin hiçbir yerinde bulamayınca üzgünce mutfağa gittim ve kendime bir bardak kahve yapmaya başladım. Gözüm masada duran kağıda takıldı. Kağıdı alıp okumaya başladım.
Sevgili Ekinim,
Seni her ne kadar bırakmak istemesem de gitmeliyim. Kahvaltılıkları hazırladım sadece dolaptan alıp masaya koyup yiyeceksin. Kahvaltını sakın atlama! Yoksa ben sana atlarım :) Neyse pazar günü görüşürüz. Okulda kendine dikkat et ve seni çok seviyorum canım eşim benim♡
Sevgilerle Alfan Ceyhun♡
Kağıdı gülümseyerek masaya geri bıraktım.
İnsanı seven biri olunca gün güzel başlıyormuş. Keşke yanımda olsaydı da ona sarılsaydım. Bir dakika ya deyip kağıdı geri elime aldım. Siktir bugün okul var.Hemen saatte baktım. Derse 20 dk var. Hemen yukarı odama gidip rastgele kıyafetler alıp giyindim. Derse 10 dk kalmıştı. Eşyalarımı alıp evden hızlıca çıktım. Ben yine kahvaltı yapamadım.
Okula tam yaklaştım zilin sesini duydum. Daha da hızlanıp okula girdim. Sınıfa hızlı adımlarla gitmeye başladım. Koridor da gördüğüm hoca ile adımlarımı daha da hızlandırdım.
" günaydın hocam " dedim gülümseyerek.
" ooo Ekin bey günaydın. Sağlığınız düzelmiştir umarım " dedi edebiyat hocası.
" evet hocam daha iyim ama ilaçlar çok uyku yapıyor " dedim. Ulan bu hasta yalanını kim çıkardı acaba? Of neyse bende ayak uydurucam artık.
" kendine dikkat et Ekin malum virüs ülkemize yayılmaya başladı " dedi hoca üzgünce.
" haklısınız hocam. Hepsi o çinliler yüzünden " dedim.
Sınıf kapısına gelince elini omzuma koydu ve " istersen dersim de uyu zaten benim dersim de iyisin " dedi gülümseyerek.
" tamam hocam teşekkür ederim " dedim gülümseyerek.
Hoca kapıyı açtı. Ilk önce hoca sonra da ben girdim. Hemen yerime oturdum. Bizimkiler gelmemişti. Hoca yoklama almaya başladı.
" Ekin Korkmaz " dedi hoca.
" burda hocam " dedim.
Bizimkiler gelmeyince kafamı sıraya koyup gözlerimi kapatım. Sıra kafamı acıtınca kolumu kafamın altına koydum.
Ders bitince hemen telefonu elime aldım ve hemen Sudey ve Kerem ile olan grubumuza girdim. Ilk önce ismimizi değiştirdim.
Üç salaklar adını Efsaneyiz diye değiştirdiniz.
=Efsaneyiz=
Ekin🐺💙: alooo nerdesiniz ?
Uyuyor musunuz?
Pişt!
Pişt!
Pişt!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kütüphane ( Tamamlandı )
Hombres Lobo" pardon ama onu ben alıcam " " bu bana da lazım ufaklık " " ben ufaklık değilim!!! " " boyuna bakta konuş ufaklık " " aman be seninle mi uğraşıcam al kitabı başına çal" * Insanlar arasında kurt adamlar efsaneydi. hiç kimsenin insanların arasında...