22.

899 91 46
                                    

Ekin'den

Ağrıyan sırtım ile uyandım. Saatte bakınca saatin 02.45 olduğunu gördüm. Yanı başımda duran ağrı kesiciyi içtim. Ilaç şifacı tarafından özel olarak hazırlanmıştı.

Yatakta oturur pozisyon aldım. Sırtımı yatak başlığına dayadım ve ağrının geçmesini bekledim.

Bir alfam olmadığı için hamilelik daha zordu benim için. Şuan alfa kokusu olsaydı rahat bir uyku çekebilirdim.

Gözlerim dolmuştu. Eğer Ceyhun beni bırakmasaydı herşey çok güzel olucaktı. Mesela şuan onun kokusu ile uyuyabilirdim. Ona sarılabilirdim.

Hayır Ekin ağlamak yok. Sen baba olucaksın bebeğin seni hissediyor unutma. Önceden Ceyhun mu vardı ? Hayır yoktu şimdi neden ona ihtiyacın olsun. Bebeğini düşün Ekin Bebeğini. Sadece bebeğini düşün.

Ağrım geçmeyince yataktan kalktım. Belki yürürsem geçerdi. Odanın içinde gezmeye başladım. Ah! Lütfen git artık. Canım çok yanıyor.

Yerde ki yumuşak halıya oturdum. Sırtımı duvara verip ayaklarımı uzatıp karnımı okşamaya başladım.

" bebeklerim neden bana bu kadar acı çektiriyorsunuz. Sizde mi benden nefret ediyorsunuz " dedim karnımı okşamaya devam ederken.

" lütfen. Dayanamıyorum " dedim halıyı sıkarken. Gözümden bir damla yaş düştü.

Birden odanın kapısı açıldı. İçeri giren kişiye baktım. Emre gelmişti.

" Ekin ne oldu? Iyi misin? " Dedi beni kucağına alırken.

" sırtım ağrıyor " dedim.

" tamam ben sana krem alıp gelicem tamam mı? " Dedi.

Kafamı salladım. Emre beni yatağa yatırdı ve hızlıca odadan çıktı. Derin derin nefes alarak sakinleşmeye çalıştım.

Sakin ol Ekin birazdan ağrı diye bir şey kalmicak sende güzel bir uyku çekeceksin.

" Ekin geldim " dedi Emre.

" Emre " dedim titreyen sesimle.

" tamam geçicek kardeşim " dedi.

Kremi eline sıktı ve üstümde ki yorganı kaldırdı. Yorganı kaldırınca korkuyla bakan yüzüne şahit oldum.

" Emre ne oldu? " Diye sordum.

" E-Ekin şimdi sakin ol tamam mı? Ben babama haber vericem " dedi ve koşarak gitti.

Bende ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Birden sırtıma ve karnıma ağrı girdi. Ah! Kahretsin çok acıyor.

" babaaa " diyerek bağırdım acıyla.

Dışardan bir uluma duydum.

" baba " diyerek uykulu bir şekilde odaya giren Yağıza baktım.

" baba ne oldu iyi misin? " Dedi ve yanıma geldi.

Yağız yanıma gelince saşkınlıkla ve endişeyle bana baktı.

" be-ben iyim " dedim gülümseyerek.

" baba " dedi ve bana sarıldı.

" Ekin " diyerek odaya giren babama döndük.

" baba " dedim dolu gözle.

Babam yanıma geldi ve bacak arama baktı. Endişeyle bana döndü.

" herşey iyi olucak tamam mı? Şifacılar geliyor ikiniz de iyi olucaksınız " dedi babam.

" baba sanki ıslaklık var altımda ne oluyor ? " Dedim endişeyle.

" sakin ol Ekinim iyi olucaksınız " dedi babam.

Kütüphane ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin