18.

2.9K 135 49
                                    

Ekin'den

Sabah aniden çalan telefonum ile uyanmıştım. Serkan bana Keremin babası Keremi vurdu demişti. Birkaç dakika boyunca Serkanın kurduğu cümleyi anlamaya çalışmıştım. Cümleyi anladığım da ise Serkandan hastanenin konumunu istemiştim. Minik cat boyla beraber üstümü giyinip evden çıkmıştım.

Şuan hastane koridorunda hızlı adımlarla Keremin durduğu yoğun bakım odasına gidiyordum. Ağlamamak için kendimi tutuyordum.

Yoğun bakım odasının olduğu yere gelince Keremin annesinin ağladığını gördüm. Yoğun bakım odasının kapısına baktığım da ise Serkanın duvara yaslanmış kafasını ellerinin arasına almış olduğunu gördüm. Hemen Serkanın yanına gittim.

" kerem nasıl iyi mi ? " Diye sordum.

" bilmiyorum " dedi Serkan sesi titrerken.

" çocuklar nerde? " Dedim etrafa bakınırken.

" onlara Sude bakıyor...evdeler yani Sudenin evinde " dedi zar zor kurduğu cümleler ile.

" Serkan kendini salma " dedim gülümsemeye çalışarak.

" çok zor ya o da beni bırakıp giderse...ben...ben ilk kez böyle hissetim Ekin " dedi kafasını kaldırıp bana bakmaya başlarken.

" kucağında ki de ne ? " Dedi merakla.

" bir cat boy yani galiba kulakla kuyruğu olduğunu görünce cat boy olduğunu düşündüm " dedim.

" anladım " dedi ve kafasını yoğun bakım kapısına çevirdi.

Serkanın yanından Keremin annesinin yanına gittim. Elimi omzuna koydum.

" hepsi benim yüzümden " deyip ağlamaya devam etti.

Ben sadece omzunu sıkıp destek olmaya  çalıştım ama bu kadın onu bile hak etmiyordu.

Kucağımda heraket eden minikle ona bakmaya başladım. Ah! Olmaz minik acıkmış olmalı.

" ben kantine gidiyorum Serkan " dedim.

" tamam git sen " dedi üzgün çıkan sesiyle.

Kantine gidip minik cat boy için ılık süt istedim. Bardakla beraber çay kaşığı alıp masaya oturdum. Cat boy'u kucağıma oturur pozisyon aldırdım. Çay kaşığı ile ılık sütü içirmeye çalıştım. Keşke evde biberon da süt hazırlayıp çıksaydım.

Burnuma gelen sert koku ile içim huzurla doldu. Kafamı kaldırıp bana yukardan bakan Ceyhuna baktım. Ceyhun da bana gülümseyerek bakarken gözü cat boy'a takıldı. Kaşlarını çatıp catboy ' a bakmaya başladı.

Cat boy Ceyhunun bakışından korkup ağlamaya başladı. Ayağa kalktım ve pışpışlamaya başladım. Ceyhun hala kaşı çatık bir şekilde bana bakıyordu.

" o kimin bebeği ? " Dedi öksürdükten sonra.

" benim " dedim tepkisini ölçmek için.

" ha " dedi bana şaşkınca bakarak.

Kıkırdayarak sandalyeye geri oturup cat boy' minik bebeğime sütü içirmeye devam ettim.

" babası kim ? " Dedi Ceyhun ellerini iki yanıma koyup sert ama sessizce sordu.

" sen " dedim miniğe süt içirirken.

" biz ne zaman çocuk yaptık? " dedi şaşkınca.

Ceyhun ciddi ciddi bana o soruyu mu sordu?

" Ceyhun iyi misin ? Kucağımda duran bir cat boy " dedim.

" ben iyi değilim 4 saattir toplantıdaydım. Seni aradım ama bakmadın bende Sudeyi aradım bana Keremin başından geçenleri anlattı ve senin hastane de olduğunu söyledi " dedi.

Kütüphane ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin