21.

931 93 42
                                    

İyi okumalar 🍁

Paragraf arası yorum istiyorum 😗🖤

Ekin'den

Sabah ağrıyan sırtım ile uyandım. Yavaşça yatakta oturur pozisyon aldım. Sırtımı yumuşak yastığıma dayadım. Sırtımın ağrısı yavaşça giderken beş ay önceki olaylar gözümün önüne geldi.

Ceyhunun beni istemediği duyunca deliricem sanmıştım. Düşünün birini çok seviyorsunuz onunla güzel ve eğlenceli zamanlar geçiyorsun ama sonra sanki o zamanlar yaşanmamış gibi sizi orta da bırakıp gidiyor. Ne yapacağınızı ya da nasıl davranacağınızı bilemiyorsunuz.

Bebeğimden haberim olduğu an artık sorumluluk sahibi olmam gerektiğini anladım. Şehirde ki evimde ne varsa babamın benim için yaptırdığı eve getirttim.

Bir bebek babası olucaktım. Artık kendimden önce onu düşünmeliydim. Ceyhuna haber vermek istemiştim. Sonuçta ne olursa olsun babası ama onu aradığım da telefona bir kadın baktı. Bana bağırdı falan onlar  önemsiz. Asıl beni üzen Ceyhunun beni dinlemeden telefonu kapatmasıydı. Telefonla iki dakika filan bakıştım sonra kendi kendime 'ben sorumluluğumu yerine getirmeye çalıştım ' demiştim.

Mühür işine gelirsek. Babam bana ve bebeğime zarar vermicek bir bitki ile mührün bozulmasını sağlamış. Bitki vücuda alındığı an mühürlü olan kişinin mührünün yok olmasına neden oluyormuş babam öyle dedi.

Yağız yani cat boyum. Beş ay içerisinde çok hızlı büyüdü. Onun büyüdüğünü bile anlamadım. Şimdi 18 yaşında. Artık bizim gibi yıldan yıla bir yaş büyüyecek.

Kerem ah onu ise düne kadar ölü sanıyordum. Bakın yine aklıma geldi üzüldüm.

" babaaaaa " diyerek odaya girdi Yağız.

" evet bebeğim " dedim.

" biz neden senle aynı yaştayız " dedi.

" sen bir cat boysun bebeğim. Hızlı büyüdün bense kurtum senin gibi hızlı büyüyemem " dedim gülümseyerek.

" peki kardeşim " diye sordu merakla.

" o da benim gibi kurt olucak bebeğim " dedim.

" anladım. Babamla aynı yaşta olmak çok güzel " dedi heyecanla.

" benim içinse garip ama güzel " dedim.

" baba aç mısın? Ağrın var mı? " Diye sordu.

" evet açım ve ağrım yok " dedim.

" ben sana kahvaltı hazırlıyıp getirim sende yataktan kalkma " dedi ve koşarak odadan çıktı.

Bende yataktan kalktım ve odamda ki banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Odama geri döndüm ve yatağa yattım.

Şimdi sizinle gizli bir bilgi paylaşıcam aslında ikizlere hamileyim ama herkes bir bebek sanıyor.

" babaa kahvaltın geldiiii " diyerek odaya girdi Yağız.

" teşekkürler bebeğim " dedim.

Önümde ki kahvaltıyı yemeye başladım. Yağız neşeyle bana bakıyordu. Yanımı pat patladım. Hemen yanıma geldi. Onun ağzına zeytin uzattım. Itiraz etmeden aldı ve yedi.

Kahvaltı faslı bittince Yağız boşları götürdü. Bende elimi yıkamak için banyoya gittim. Elimi yıkadıktan sonra odama döndüm ve üstüme bol bir tişört giyip odamdan çıktım. Altımda ki şort rahat olduğu için çıkartmaya gerek duymadım.Salona gittim ve koltuğa oturdum.

Ev güzel kokuyordu. Evim büyük olduğu ve hamile olduğum için temizleyemiyordum. Evi temizlemek için arada Mevsim ya da Emre geliyordu. Yağız da elinden geldikçe onlara yardım ediyordu.

Kütüphane ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin