7.

1.6K 154 148
                                    

Ekin'den
Sabah gözüme giren güneş ışığı ile uyandım. İlk önce etrafıma baktım. Ben nerdeydim? Tabi ya hırçın alfalar beni yaşadıkları yere getirmişti. Bende liderleri ile uyumuştum.

Yatağın diğer tarafına baktım. Boştu. Kimse yoktu yanımda. Yavaşça yataktan kalktım ve odada göz gezdirmeye devam ettim. Birden kapı açıldı.

" bakıyorum da uyanmışsın omega " dedi lider bana yaklaşırken.

" bana ne yapıcaksınız ? " Dedim korkarak.

" birşey yapmicaz yani şimdilik " dedi ve beni duvarla arasına sıkıştırdı.

" lütfen bırakın beni " dedim fısıltıyla.

" bir düşüneyim...hayır " dedi ve yanağımı öpmeye başladı.

Yanağımda ki öpücü dudağıma kadar geldi. Dudağı ile dudağımı birleştirdi. Hareket etmiyordu. Korkudan titremeye başladım. Daha sonra dudağı hareket etti. Ben karşılık vermeyince dudağımı ısırdı. Acıdan inlerken dilini ağzıma gönderdi. Ben yine karşılık vermiyordum.

" karşılık ver omega " dedi sertçe ve fenemom yaymaya başladı.

Fenemomu o kadar etkilemiyordu ama verdiği emiri yapmamı sağlamıştı. Onunla birlikte bende dudağımı oynatım. Kokudan titriyordum. Yanağımdan akan göz yaşını hissedince ağlamaya başladığımı anladım.

Alfa elini belime attı ve beni kendine bastırdı. İstemsizce inledim. Onunda gülümsediğini hissetim. Benden ayrıldı ve " dolunaya kadar kendimi tutmak zor olucak " dedi ve yanağımı öptü.

Ben titrerken beni elimden tutup odadan çıkardı. Bende gizlice ağlamaya devam ediyordum.

" sil göz yaşlarını. Seni babamla tanıştırıcam " dedi sertçe.

Kafamı salladım ve göz yaşlarımı sildim. Elimi sıktı ve beni bir kapının önüne getirdi. Kapıya vurdu. İçerden 'gir ' sesi gelince girdi.

" baba bak seni kiminle tanıştırıcam " dedi.

" bu kim yoksa...omega mı ? " Dedi orta yaştaki adam.

" evet baba " dedi koltuğa otururken.

" güzelmiş. Mühürledin mi ? " Dedi.

" henüz değil. Dolunay da mühürlicem " dedi.

Onlar konuşurken bende ayakta duruyordum. Bana kızarlar diye kıpırdayamıyordum bile.

" üstünde senin kokun var " dedi babası.

" evet üstüne kokumu bıraktım. * bana bakarak * bana ait olduğunu anlasınlar diye " dedi.

" omeganı yanına oturtsana ölmeden seni eşinle görim " dedi babası.

" baba daha gençsin ne ölmesinden bahsediyorsun " dedi.

" ahh. Mühürlendiğin zaman anlarsın " dedi babası.

" gel kucağıma omega " dedi kucağını gösterirken. Kızardığımı hissetim. Babasına baktım. Utandım.

" omega aynı babana benziyor " dedi babası.

Alfa beni kucağına çekti ve babasına döndü.

" nasıl yani ? " Dedi.

" omega baban da böyleydi. Utangaç , sevimliydi. Onunlayken mutluydum ama onu aldılar benden " dedi ve gözünden bir yaş düştü.

Önümde duran peçeteyi babasına uzattım. Ne ağlayan birini gördümü dayanamıyorum.

" teşekkür ederim omega " dedi ve peçeteyi aldı.

Kafamı eğdim.

" onu gezdirsene oğlum " dedi babası.

Kütüphane ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin