5.

1.9K 181 169
                                    

Lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın sizin ne düşündüğünüzü merak ediyorum.

Bu bölüm biraz daha uzun.

İyi okumalar ✨

Ceyhun'dan
Kollarımın arasındaki bedeni yatağa yatırdım. Birşey onu husursuz ediyordu ve bu da benim canımı sıkıyordu.

Yatağın yanına diz çöktüm ve yatakta yatan bedeni izlemeye başladım. Ekinle sanki uzun zamandır tanışıyormuşuz yada tanışmışım gibi geliyordu bana. Bunun neden olduğunu annanne'yi arayıp sormuştum. O da ' kurt adamlar gerçek eşlerini bulduğunda sanki onu tanıyormuş yada onunla vakit geçirmiş gibi hissederler '  demişti.

Aslında biraz endişeliyim insanlar için kurt adamlar efsaneydi ve eğer biz gerçekten eş'sek bizim için çok zor olucak. Diğer eşler gibi dışarda elini tutamicaktım. İstediğim zaman , istediğim yerde öpemeyecektim. Çoğu insan bize nefretle bakıcaktı. Hatta bazıları bize zarar bile verebilirdi.

Bunlar birde normali. Benim gibi tanınmış biri için daha zor. Eğer basın erkek bir sevgilim olduğuyla ilgili haber yayarsa hiselerim düşer ayrıca bazı anlaştığım şirketler sözleşmeleri iptal ettirir. Daha kötüsü şirketim iflas eder. Yıllarca emek verdiğim herşey tozla buz olur. Ne yapmam gerektiğini gerçekten bilmiyorum.

Ekinle gizli bir şekilde ilişki yaşasam kısa bir süre sonra haberciler evime girip çıkan Ekini  merak edip ya onu sıkıştırıp soru sorarlar ya da yalandan şeyler yazarlar.

Hadi bunları geçtim. Hesabım da ikimize uzun süre yetecek para var. Ekin insaların ona her baktığında nefreti ve iğrenmeyi gördüğünde ne düşünücek ? Kendini kötü hissedicek. Hatta benimle birlikte olmak bile istemeyebilir. Hayır bunu düşünmek bile istemiyorum. Ben artık Ekin'siz hiçbir şey yapamam.

Düşüncelerimi kenara bıraktım ve yatakta yatan Ekine geri döndüm. Alnındaki saçları kulağının arkasına attım ve alnını hafifçe öptüm. Ne olursa olsun onu bırakmicaktım.

Ayağa kalktım ve odadan çıkıp evi gezmeye başladım. Ev iki katlıydı. Şuan ikinci kataydık. Ekinin odasının sol tarafındaki kapıyı açtım. Yavaşça içeri girdim. Burası çalışma odasına benziyordu. Pek alanı yoktu ama güzeldi. O odadan çıktım ve sağ tarafta ki odaya girdim. Ha burası lavaboymuş. Geri çıkalım burdan.

Karşımda ki odaya girdim. Galiba burası annesinin ve babasının odası olması lazım. Ordan da çıktım. Yanında ki odaya girdim. Vay be bir sürü kitap var. Duvarlar hep kitaplarla dolu. Ordan da çıktım ve aşağı indim. İlk önce nereye gitsem diye düşünmeye başladım. İlk mutfağa gitmeye karar verdim.

Mutfağa gidip ilk önce etrafımda dönüp heryere iyice baktım. Baya güzeldi mutfak ama küçük sanki. Mutfaktan çıkıp önüme ilk gelen odaya girdim. Şurda duran Ekin boyunda bir ayımı bana mı öyle geldi. Oda karanlık olduğu için ışığı açtım. Burası oyuncak kaynıyordu. Ayıdan arabaya herşey vardı. Ayıcığı aldım elime. Ayıcığa bakarken gözüme bir bebek beşiği çekti. Üstünde not vardı.

İlerde bebeğin olursa burda uyusun. Annannesi ve dedesinden ona küçük bir hediye.

Annen ve baban.

Ne kadarda güzel bir düşünce. Ekinle bebeğimiz olduğunda bunda uyuturduk. Hoş benim babam da almıştı bana erkenden ama. Belki ikiz bebeklerimiz olur. Ekinle ikimizin bir bebeği olması düşüncesi içimi kıpır kıpır etti. Eşyaları aldığım yere geri bırakıp odadan çıktım.

Etrafa bakarken dikkatimi diğer kapılardanfarklı bir kapı dikkatimi çekti. Kapı maviye boyanmıştı. Kapıyı yavaşça açtım. İçeri girip ışığı yaktım. Odanın duvarları tamamen aynalarla kaplıydı. Sanki dans odası gibiydi. Tavanda havalandırma vardı. Ekin burda dans mı ediyor ki. Eğer dans ediyorsa izlemek isterim.

Kütüphane ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin