13.

1.1K 110 41
                                    

Ekin'den

Biraz daha Ceyhunun bizim için yaptığı evin yanında durduk. Hayal ettim. Onunla bu evde yemek yaptığımızı, bahçede arkadaşlarımızla mangal yaptığımızı , çocuklarımızı herşeyi hayal ettim.

Ceyhun çenesini kafama koymuş o da bir şeyler düşünüyor gibiydi.

Şuan kesinlikle şehre gidesim yok ama mecburuz. İçimde bir his vardı ama bu ne iyiydi ne de kötüydü ve bu beni rahatsız  ediyordu.

" bir sorun mu var ? " Dedi Ceyhun.

" hım hayır sadece yoruldum " dedim Ceyhuna yaslanırken.

Ceyhun beni bir anda kucağına alınca hafifçe çığlık attım.

" Ekin, güzel omegam Allah aşkına senin yediğin nerene gidiyor. Üflesem uçucaksın diye korkuyorum " dedi.

" abartma. Bence kilom iyi " dedim ellerimi önümde birleştirirken.

" ah omegam ah " dedi ve yürümeye başladı.

" Ceyhun indir beni herkes bize bakacak " dedim.

" peki " dedi sırıtarak.

Ulan ha bu niye pişmiş kelle gibi sırıtmaya başladı. Anlamayarak Ceyhunun yanında yürümeye başladım. İleriye gittiğimizde dişi omegaların oturduğunu gördüm. Ceyhun ise hala bana sırıtarak bakıyordu. Anladım sanırım. Demek beni kıskandırmaya çalışırsın ha. Hafifçe fenemom yaymaya başladım.

" Ekin fenemom yaymayı kes " dedi Ceyhun sinirle mırıldanarak.

" Ceyhun " dedim.

" ne ? " Dedi.

" geri zekalı " dedim ve onu arkamda bırakarak yürümeye başladım.

Böyle duygu değişimi yaşamam normal mi?
Demin onu kıskandırmak isterken şuan hiçbir şey yapasım yok.

" Ekin bir sorun mu var? " Dedi Ceyhun omzumdan tutarak.

" yok sadece bazı şeyler kafamı karıştırıyor " dedim.

" ne karıştırıyorsa beraber çözelim " dedi ve bana sarıldı.

Hemen karşılık verip ben de ona sarıldım.
Evet bazı şeyler gerçekten kafamı karıştırıyordu. En çoksa şehire gidince Ceyhundan ayrı kalacağım için korkuyordum. İlk kez birine bu kadar bağlandığımı hissetim.

" Ekin neden ağlıyorsun " dedi Ceyhun göz yaşlarımı silerken.

Bende o zaman ağladığımı fark ettim. Kafamı salladım ve " bilmiyorum içimden geldi " dedim.

" ağlama demicem çünkü ağlamayıp içine atarsan daha kötü olur. Ağla ve rahatla ben ger zaman senin yanındayım " dedi ve bana tekrar sarıldı. Daha sonra beni kucağına aldı. Kollarımı boynuna doladım. Ceyhun da popomdan tutup hoplatı ve kucağına yerleşmemi sağladı.

Sudenin evine kadar onun kucağında geldim. Bize bakanları umursamadım. Hatta dişi omegalara dil çıkarmış olabilirim ama bu bizim aramızda kalsın.

Eve gelince Ceyhunun kucağından indim. Eve yaklaştıkça bağırtı sesi geliyordu. Ceyhuna bakıp eve koştum. Ceyhun da arkamdan geliyordu.

" geri zekalı o benim en sevdiğim tişörtümdü "

" valla istiyerek ol- Serkan kurtar beni!!! "

" gel lan buraya "

" Sude sakin ol. O sadece tişört "

" Serkan çekil aradan "

" lütfen çekilme "

" çekil "

Kütüphane ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin