Uzun bir bölümle karşınızdayım 😄
Kelime sayısı: 1986
Iyi okumalar 🦋🌼
Furkan'dan
Her zaman olduğu gibi bu sabahta kardeşimin ayağı yüzümde uyandım. Oflayıp yataktan kalktım. Evin ortanca çocuğuyum. Ferhat ilk doğduğu için büyük sayılıyormuş neyse Fatih en küçüğümüz oluyor.
Hayır anlamıyorum aynı yaştayız ama saniye farkıyla küçük oluyormuşuz. Ferhatın ayağını itip yataktan kalktım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.
Daha sonra aşağı omega babamın yanına indim. Babam beni görünce gülümsedi ve bana sarıldı.
" günaydın bebeğim. Hadi git kardeşlerini kaldır " dedi bana gülümseyerek.
" tamam babacım " dedim ve koşarak odaya çıktım.
" kalkın omega babamızı kaçırıyorlar!!! " Diye bağırdım odaya girerken.
Ferhat ve Fatih yataktan korkuyla sıçrayıp yere düştüler. Fatih yatağın altından odunu çıkarınca şaşkınca ona baktım. Yatağın altına ne işi vardı onun!?
" kim lan o şerefsiz " diye bağırdı Fatih.
" ehe şey ben sizi uyandırmak için şey ettim " dedim gülümseyerek.
" Furkan " dedi Fatih bana yaklaşarak.
" aaa ben şey " dedim gülümsemeye çalışarak.
" olum mal mısın? Gerçekten sandım birde " dedi sinirle.
" bir dakika Ferhat nerde? " Dedim konuyu değiştirmek amacıyla.
Yatağa bakınca Ferhatın ayakları havada kafası yerde uyumaya devam ettiğini gördüm. Hayır insan uykuya bu kadar düşkün olmaz.
Fatih'in dikkati dağıldığını anlayınca hızla odadan çıktım. Aşağı inmeye başladım arkamdan gelen ayak sesini duyuyordum.
" Furkan!!! " Diye bağırıyordu Fatih.
" babaaaa " diye bağırarak aşağı indim tabiki tabana kuvvet koşuyordum.
" efendim "
" ne oluyor ?"
İki babam da cevap vermişti. Hızla alfa babamın arkasına saklandım.
" Yekta ne oluyor? " diyerek salona girdi omega babam.
" bilmiyorum Ekin " dedi ve bana döndü.
O sırada Fatih elinde odun ile salona girdi. Babamları görünce odunu arkasına sakladı.
" Fatih ver bakim elindekini " dedi alfa babam.
" baba " dedi Fatih.
" ver şunu eşek sıpası " dedi alfa babam.
Fatih bana sinirle bakıp odunu babama verdi. Benim popoma hafifçe vurdu.
" yaa baba " dedim popomu okşarken.
" sus bakim. Bir daha ki sefer kardeşlerini insan gibi uyandır " dedi bana.
Fatih kis kis gülüyordu. Alfa babam Fatihe döndü ve onun da poposuna vurdu.
" sende uslu dur " dedi babam.
" ne oluyor? Babalarım günaydın " diye salona girdi Ferhat.
" yok bir şey. Hadi herkes sofraya " dedi omega babam gülerek.
Biz üçümüz hızla mutfağa gidip parıldayan gözlerle sofraya baktık. Bizim ortak noktamız midemize düşkün olmamızdı.
Kahvaltıyı yaptıktan sonra salona gidip oturduk.Fatih telefona bakarken Ferhat koltukta uyuyordu. Ben ise ailemiz hakkında yazdığım kitabı inceliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kütüphane ( Tamamlandı )
Werewolf" pardon ama onu ben alıcam " " bu bana da lazım ufaklık " " ben ufaklık değilim!!! " " boyuna bakta konuş ufaklık " " aman be seninle mi uğraşıcam al kitabı başına çal" * Insanlar arasında kurt adamlar efsaneydi. hiç kimsenin insanların arasında...