11.

1.3K 146 72
                                    

Kerem'den
Üstümde hareket eden şey ile gözlerimi açtım. Gözlerim bulanık görüyordu. Ellerim ile gözlerimi ovaladım. Yine üstümde ki şey ya da kişi her neyse tekrar hareket etti. Kafamı göğüsüm de yatan bedene çevirdim.

Gözlerimi büyütüp üstümde yatan bedene baktım.Çok tatlı uyuyordu ama hala göğüsüm de neden uyuduğunu anlamadım. Yavaşça üstümden kaldırıp yan tarafa bıraktım. Yan tarafa bırakır bırakmaz hemen belime sarıldı yani sarılmaya çalıştı desem daha doğru. ' Ah şu çocuklar ' dedim içimden. Yavaşça Canerin kollarından kurtulup yataktan kalktım ve Canerin üstünü örtüp sessizce odadan çıktım.

Merdivenleri görünce merdivene doğru gittim. Sessizce aşağı indim. Mutfaktan gelen ses ile mutfağa gitmeye başladım. Mutfağa gelince kafamı kapıdan içeri uzatıp içeriye göz attım. Serkan arkası dönük bir şekilde bir şeyler yapıyordu. Mutfak geniş ve şıktı.

" incelemen bitiyse masaya otur istersen " dedi Serkan arkasını dönmeden.

" oha nasıl anladın " dedim mutfağa girerken.

" ben vampirim " dedi elinde ki işi bırakmadan.

Etrafa bakınarak Serkanın yanına gittim. Domates doğuruyordu. Merakla Serkanın yüzüne baktım.

" siz yemek yiyebiliyor musunuz ? " Diye sordum.

" evet yiyebiliyoruz ama pek sık yemeyiz. Kahvaltıyı senin için hazırlıyorum beraber yeriz diye yani " dedi yine bana bakmadan.

" teşekkür ederim o zaman " dedim gülümseyerek.

Kafasını salladı ve domatesi alıp masaya koydu. Daha sonra dolaptan peynir ve zeytin çıkardı.

" niye orda dikiliyorsun otursana " dedi sandalyeyi göstererek.

Kafamı salladım ve sandalyeye oturdum. Serkan bir oraya bir buraya gidiyordu. Bende onu izliyordum. Boynuma bir ağrı girince elimi boynuma attım. Boynumda bir sargı bezi vardı. Aklıma dün olanlar gelince bileklerime baktım. Onlarda sargılıydı. Bir dakika ben dün böyle giyinmemiştim ki.

Yutkunup Serkana baktım. Vücudum da ki izleri görmüş olmalı. Yavaşça oturduğum yerden kalktım. Tam mutfaktan çıkıcağım sırada Serkan önümde belirdi.

" hayırdır nereye? " Dedi elini kapının kenarına koyarak.

" elimi yüzümü yıkayıp gelicem de " dedim sesimin titrememiş olduğunu umarak.

" buyur bakalım " dedi ve kapının önünden çekildi.Arkamı dönüp lavaboya gitmeye başladım.

" Kerem ben vampirim düşüncelerini okuyabilirim ve kahvaltıdan sonra konuşucaz. Lavabo sağdan üçüncü kapı " dedi.

Arkama dönmeden kafamı salladım ve tarif ettiği gibi gidip lavaboyu buldum. Suyu avcuma alıp yüzümü yıkadım. Islak elimle saçlarımı geri taradım. Saçlarım baya uzamış. Aynada ki görüntüme bakarken Serkana ne demem gerektiğini düşünüyordum.

Ah tabi ya Serkan vampir benim düşüncelerimi okur ve yalan konuştuğumu anlar ama anlatamam da ya o adam kardeşime zarar verirse.

Avcuma tekrar su doldurup yüzümü yıkadım. Ellerimi lavabonun iki yanına koydum. Daha sonra havluya uzanıp elimi yüzümü kuruladım. Havluyu yerine koyup lavabodan çıktım.Mutfağa gitmeye başladım.

" Kerem abi günaydınnnn " diyerek bana koşan Caneri kucağıma aldım.

" günaydın yakışıklı " dedim ve yanağından öptüm.

" nasıl hissediyorsun bakim " dedi ve boynuma bakmaya başladı.

" Caner abiyi rahat bırak bakim " dedi Serkan.

Kütüphane ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin