Ekin'den
Sabaha kadar uyuyamamıştım dün o adam beni niye öpmüştü ve ben niye adama karşı gelememiştim. Yataktan zorda olsa kalktım.Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Odama dönüp gözlüğümü aldım. Mutfağa gidip su içtim. Kahvaltı yapmak istemiyordum.
Odama gidip okul formamı giydim ve çantamı alıp evden çıktım. Sallana sallana okula gitmeye başladım.
Aklımda hala o adam vardı. Kahretsin ya neden aklımdan çıkmıyor. Ondan iğrenmem gerekirdi ama ben...offf.
O kadar derin düşünüyordum ki yanlışlıkla bir adama çarpıp yere düştüm.
" hey dikkat et ufaklık " kafamı yukarı kaldırıp tanıdık sessin sahibine baktım.
Hay bende ki şansa. Bu restorantta ki adam.
Yerden kalktım." ben ufaklık değilim ve özür dilerim " dedim.
" sorun değil...tanışıyor muyuz tanıdık geldin "
Evet tanışıyoruz beni lavabo da sıkıştırıp öptüğün kişiyim.
" hayır tanışmıyoruz " dedim.
" tamam o zaman iyi günler ufaklık "
" ben ufaklık değilim " dedim.
Adam birşey söyleyeceği zaman telefonuma mesaj geldi.
Çirkin( Sude ) : lan nerdesin ders başladı başlicak.
Ekin : tamam geliyorum.
Adama bakmadan okula koşmaya başladım.
Allahım sen beni neyle sınıyorsun. Adam dün beni lavabo da sıkıştırıp öptü bugün de ' tanışıyor muyuz ' diye soruyor.
Düşüncelerimden kurtulup daha hızlı koşmaya başladım. Okula gelince dersin başladığını anladım. Hemen sınıfa doğru koşmaya başladım. Aklıma geç kağıdı almak gelince yönümü müdür yardımcısının odasına çevirdim. Müdür yardımcısının kapısına vurdum içerden gir sesi gelince girdim.
" hocam ben geç kağıdı almak için geldim " dedim.
" gel bakalım. Nasıl gidiyor hayat " dedi.
" aynı ne olsun hocam " dedim.
" kendini çok zorluyorsun Ekin. Zayıfladın. Rengin de soldu " dedi.
" iyim hocam ben gerçekten " dedim.
" Tamam al bakalım iyi dersler " dedi.
" teşekkürler " dedim ve odadan çıktım.
Koşarak sınıfa gittim. Kapıyı tıklayıp içeri girdim. Ders tarihti.
" kusura bakmayın hocam " dedim ve kağıdı hocaya verdim.
" sorun değil ama bir daha istemem seni dersten atmak zorunda kalırım " dedi.
" tamam hocam " dedim.
Hemen sırama gittim. Birkaç dakika sonra zil çaldı. Kendimi hiç iyi hissetmiyordum. Karnıma sanki bıçak saplanıyordu. Çok koştuğum için oldu galiba.
" iyi misin Ekinim " dedi Kerem.
" iyim yani galiba " dedim.
" neden geç kaldın ? " Dedi Sude.
" başka zaman anlatırım şimdi iyi hissetmiyorum. Hadi kantine gidelim. Kendime sıcak bir çay alim " dedim.
" tamam gidelim " dedi Kerem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kütüphane ( Tamamlandı )
Werewolf" pardon ama onu ben alıcam " " bu bana da lazım ufaklık " " ben ufaklık değilim!!! " " boyuna bakta konuş ufaklık " " aman be seninle mi uğraşıcam al kitabı başına çal" * Insanlar arasında kurt adamlar efsaneydi. hiç kimsenin insanların arasında...