8.

1.8K 152 194
                                    

Ceyhun'dan
Üç gün olmuştu. Üç gündür hareketsiz yatıyordu Ekin. Onu güvenli bölgede ki hastaneye getirmiştik. Babası olduğunu düşündüğüm adam üç gündür hastanede bekliyordu. Yanına Ekinin Emre diye çağırdı kişi vardı.

Korkuyordum ona birşey olucak diye.

Geri zekalı. Aptal ve malsın. Senin yüzünden artık bizi istemiyorlar.

' bak ben gerçekten özür dilerim öyle olsun istemedim.'

İstememişmiş. Yok ya. O dişi omegaya yavşarken iyiydi anasını satim. Benim seni bu konularda yönlendirmem gerekirken sen zaten yapıyorsun o işi.

' abartmadın mı ? '

He abartım. Sen ilk önce omegamızı kır daha sonra onun bize baktığını bildiğin halde dişi omegaya yavşa daha sonra o dişi omega için omegamıza tokat at. Oh mis ya.

' gerçekten özür dilerim. Ben sadece omegamı kıskanmıştım. Onunda beni kıskanmasını istemiştim ve ona neden vurduğumu bile bilmiyorum '

Siktir git. Ekinin kalbini almadan konuşma benimle.

Kafamı ellerimin arasına aldım. Ben ne bok yemiştim ?  Ben ilk kez bana gerçekten sevgiyle yaklaşan birini elimin tersi ile itmiştim.Kahretsin ya ben onun kalbini nasıl kazanıcam. Ah geri zekalı kafam.

" Kadir enişteee " diyerek bir kız geldi oturduğumuz yere.

" ne oldu Selin " dedi Ekinin babası.

" Ekin iyi mi ? Nerde Ekin ? " Dedi kız merakla.

" bak şu odada yatıyor " dedi karşı tarafta ki odayı gösterirken.Kız merakla cama gitti.

Oturduğum yerden kalkıp hastanenin bahçesine çıktım. Hastanenin arkasına gittim. Köşeye oturdum. Sırtımı duvara verdim. Herkes gibi bende endişeliydim. Bu gece dolunay vardı ve Ekin uyanmıyordu. Kurdu da onunla uykuya dalmıştı. Eğer iki-üç saatte kadar uyanmazlarsa bir daha ki dolunaya kadar beklemesi gerekir ve bu da onun için hiç iyi olmaz.

Neden uyanmıyorsun neden. Bu kadar mı zayıf düştün ? Herkese karşı güçlü durup zayıflığını hiç belli etmemişti. Ona söz vermiştim. Onu korucam diye ama ben.
Elime düşen göz yaşım ile ağladığımı anladım. Göz yaşımı sildim ama göz yaşlarım akmaya devam etti.

Ellerimle saçlarımı tutup çekmeye başladım. Bacaklarımı kendime çektim. Kafamı duvara dayadım. Ağlamaya devam ettim.

Lütfen Ekin uyan lütfen. Söz seni bir daha da üzmicem. Seni sevdiğimi her zaman , her dakika , her saniye belli edicem. Uyan lütfen beni sensiz bırakma omegam.

Birden rüzgar çıktı. Ellerimi saçlarımdan çektim.Havaya baktım. Yağmur yağacak gibiydi. Tekrar yere baktığım da bana bakan Ekinle karşılaştım.

" Ekin " dedim fısıltıyla.

" küsüm sana. Beni o odada yalnız bırakıp gittin. Sana ihtiyacım var. Senin sıcaklığına. Lütfen alfam beni yalnız bırakma " dedi ve gülümseyerek  yok oldu.

Oturduğum yerden kalktım. Koşarak hastaneye girdim. Ekinin odasına gelince herkes bana tuhaf tuhaf bakmaya başladı. Kimseyi umursamadan odaya girdim. Ekinim yanındaki sandalyeye oturdum. Elini tutup ve yavaşça öptüm. Serum canını acıtmasın diye.

" bak geldim omegam. Özür dilerim. Çok özür dilerim seni yalnız bıraktığım için. Sana hak ettiğin sevgiyi veremedim. Sana layık bir alfa olamadım. Affet beni. Seni çok seviyorum. Kendimden fazla hemde. Lütfen sende bırakma beni. Ben sadece senin yanında sevildiğimi hissetim ama sevemedim seni. Senin gibi sevemedim. Özür dilerim " dedim elini tutarken.

Kütüphane ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin