"Konuşmak ihtiyaç olabilir ama susmak bir sanattır." Edebiyat öğretmenin söylediği bilmem kaçıncı sözden sonra gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı bile. Bu kadının sesi ninni gibi geliyordu.
"Kim yazmış bu sözü hocam?" Serkan'ın sesini duyduğumda gözlerimi açık tutmaya çalışarak ona baktım.
"Alman yazar Goethe yazmış arkadaşlar."
"Niye hocam? Kağıt bulamamış mı?"
Serkan'ın bu dediğine tüm sınıf deli gibi gülerken istemsizce ben de kahkaha atmıştım. Hoca ise anlamsız bakışlarını üzerimizde gezdiriyordu. Anlaşılan, anlamamıştı. Anlamaması Serkan için daha iyiydi.
"Cıvıtmayın çocuklar, derse dönün!" Hocanın bu dediğiyle herkes yine gözlerini açık tutmaya çalışarak hocayı dinlemeye başladı. Ben daha fazla dayanamayarak gizlice telefonumu çıkardım ve Atalay'a bir mesaj attım.
Anonim: çocukla çocuk, kediyle kedi olurum. Neden seninle hiçbir şey olamıyorum?
Atalay: okulun gazetesine fotoğrafımı verip 'bu çocuk bir pezevenktir' yazdığın için olabilir mi? Sadece soruyorum.
Anonim: Lan bir sorsana niye yaptığımı
Atalay: Niye yaptın?
Anonim: Ankara'ya döneceğinden haberim yoktu. Ve o gün sana çok sinirlenmiştim kendi içimde. Sinirimi alamadım böyle bir şey yaptım :(
Atalay: tamam genelde kötü biri olduğumu söylerler ama kendi içinde bile seni sinirlendirecek kadar ne yapmış olabilirim sana?
Anonim: beni burada bırakıp boktan bir sebep için İzmir'e gittin.
Anonim: Aylarca seni bir kere bile göremedim.
Anonim: ve geçen gün de oradan bir kızı sevdiğini üstelik o kızı Toprak'a bırakıp buraya geldiğini söyledin.
Atalay: ee bunlardan sanane?
Anonim: tamam banane ama kırıldım işte.
Anonim: Gerçi sen beni hep kırıyorsun.
Atalay: En azından fotoğrafını okul gazetesine verip 'bu kız bir pezevenektir' yazdırmadım.
Anonim: KDLSKDLSLFKLSKD
Anonim: Lan ben bu kadar sinirleneceğini bilsem yapar mıydım?
Atalay: Demek ki beni o kadar iyi tanımıyorsun.
Anonim: Seni tanıdığımı iddia etmedim?
Atalay: Kötü biri olmadığımı söylemiştin.
Anonim: Atalay sen kötü biri değilsin.
Anonim: Sen sadece kötü biri olmak isteyen birisin. Çünkü bu senin hayatla savaşındaki silahın.
Anonim: 'Ben kötüyüm' diyerek rest çekiyorsun hayata. Kimse senin kırılacağını düşünmüyor ama gece başını yastığa koyduğunda kalbinin kırıkları canını acıtıyor.
Anonim: Bu yüzden bir daha bana 'ben kötüyüm' deme.
Anonim: Çünkü değilsin.
Atalay: Boş yapman bittiyse dersi dinlemeye karar verdim.
Atalay: Hava yağmurlu olduğu için sınıfta işlediğimiz beden dersinin hocası bile 'top parası verün' derken senden daha az boş yapıyordur.
Anonim: Hayırdır İngiltere prensiyle mi konuşuyorum?
Anonim: Ne bu tavırlar?
Atalay: Engellemek diye bir şey var. Biliyorsun değil mi?
Anonim: Tehdit ettiği şeye bak
Anonim: Yeni hat alırım, çok mu zor?
Atalay: Zeki olduğun kadar güzelsin de.
Anonim: Güzel mi? Nereden biliyorsun güzel olduğumu? Çirkinim ben.
Atalay: Zeki olduğun kadar dedim zaten :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beni kendinden kurtar | texting
Short StoryAnonim: İzmir'den kalktı tren Anonim: Ankara'da yaptı fren Anonim: Bu mesaja cevap vermeyen Anonim: Ya pezevenk ya da götveren *