2.7

8.5K 575 81
                                    

Kulaklıklarımı takarak Atalay'ın gelmesini beklemeye başladım. Gerçi gelecek miydi ondan da emin değildim. Tüm cesaretimi toplamıştım ve onun karşısına çıkacaktım. Kendi kimliğimle. Anonim ya da bir başkası olarak değil. Buğlem olarak.

Gelmemesi de bir ihtimaldi ama kendimi bu kötü ihtimale odaklamak istemiyordum. Çünkü gelecekti. Anonimin kim olduğunu merak ettiğine emindim. Ona dün 'eğer içinde ufak da olsa sevilmek isteyen bir taraf varsa gel' demiştim.

Umarım onun ruhu hala sevginin var olduğuna inanıyordur. Umarım o hala kurtarılabilir bir durumdadır. Eğer gelmezse onu içinde bulunduğu karanlıktan nasıl kurtarabilirdim, bilmiyorum.

Yarım saatin sonunda ayakta beklemekten yorulmuş ve kirli olduğunu düşündüğüm banka oturmuştum. O hala gelmemişti. Belki de hatırlamıyordu. Bu yüzden telefonumu elime alıp ona mesaj attım.

Anonim: Arka bahçedeyim Atalay.

Anonim: Gelmeyi düşünüyor musun yoksa ben ağaca dönüşmeye başlayayım mı?

Atalay: Gelmeyeceğimi söylemiştim?

Anonim: Cidden gelmeyecek misin?

Atalay: Gelmeyeceğim.

Atalay: Boşuna bekleme.

Anonim: Nasıl başarıyorsun bunu?

Atalay: Neyi?

Anonim: Hadi içinde hiç sevilmek isteyen bir taraf yok, onu geçtim. Ruhsuz, kalpsiz, şerefsiz, aptal pezevenkin tekisin.

Anonim: Merak da mı etmiyorsun?

Atalay: :)

Atalay: Aslında oraya gelmemin tek bir sebebi vardı. Bu yüzden karşına çıkmamayı tercih ettim.

Atalay: Kim olduğunu biliyorum.

Atalay: Ama sevgiden söz ettiğin için beni görmeni istemedim.

Anonim: Yani sen şimdi kim olduğumu biliyorsun?

Atalay: Evet :d

Atalay: Okulun delisi beni bulmuş.

Anonim: Sensin deli.

Anonim: Ama var ya gerizekalıdan başka bir şey değilsin.

Anonim: Bu yaptığın saçmalıktan başka bir şey değil.

Atalay: Niye? Karşına çıksaydım ne yapacaktın?

Anonim: Bilmiyorum ama orada heyecanlı bir şekilde seni beklerken çok şey hayal ettim.

Atalay: Gerçekler acımasızdır Buğlem.

Atalay: Kafanı kaldırıp gerçeklerle yüzleş.

Atalay: Eğer karşına çıksaydım 'o da beni sevecek' gibi saçma şeyler düşünecektin.

Atalay: Oraya gelmezsem bir daha yazmayacağını söylemiştin.

Atalay: Yazmasan iyi olur çünkü Furkan'ı başıma bela almak istemiyorum.

Atalay
çevrimdışı

Anonim
yazıyor...

Anonim
çevrimiçi

Anonim
yazıyor...

Anonim: Seni tanıdığım gecenin sabahını skm Atalay.

beni kendinden kurtar | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin