"Yavaş bir şekilde koşmaya başlayabilirsiniz. İşaret verdiğimde hızınızı arttırın." dedi ve düdüğü çaldı Beden hocası. Koşmaya başlamadan önce derin bir nefes alıp geri bıraktım. Önümdekiler koşmaya başlayınca ben de peşlerinden gittim. İkişerli olarak boy sırası olmuştuk ve ben tabii ki arka sıralardaydım. Atalay ise en öndeydi.
Biraz daha koşup yorulunca kalbi hızlı atacaktı. Ben de yanına gidecektim ve böyle beni gördüğü için kalbi hızlı atmış olacaktı. Kısacası Atalay'a geçen espri olarak yaptığım kalbini kandırma konusunu ben biraz ciddiye almıştım. Ve şimdi de onu gerçekleştirecektim.
Yaklaşık on dakika kadar koştuktan sonra hızımı arttırdım ve önümdekileri yararak en ön sıraya ulaştım nefes nefese. Bağırarak "N'apıyorsun sen ya?" diyenleri hiç takmadım ve Atalay'a baktım. Hala koşuyordu ve o koştuğu için ben de koşmak zorunda kalıyordum. "Atalay!" diye ona seslendiğimde bakışlarını bana çevirmeden "Ne?" dedi.
"Bana bak çabuk." Bakışları beni bulduğunda gülümsedim abartılı bir şekilde. "Ne oldu?"
"Nasıl, hızlı atıyor mu kalbin?" Eli istemsizce kalbine gittiğinde ona bakmaya devam ediyordum. "Niye ki?" diye sormuştu ki ne yaptığımı anlamış olacak ki sonradan "Sakın bana amacının kalbimi kandırmak olduğunu söyleme." dedi.
Atalay'a cevap veremeden hoca "Buğlem, sırana geç!" diye bağırmıştı. Hocaya "Tamam hocam." dedikten sonra tekrar Atalay'a döndüm. "Kalbin hızlı atıyor işte. Beni de görüyorsun. Aşıksın oğlum sen bana." dediğimde güldü ve kafasını 'sen iflah olmaz bir gerizekalısın.' dercesine salladı. Hatta bununla yetinmeyip "Salaksın sen." dedi.
Gülerek tekrar sırama geçtim.
---
Atalay: Buğlem
Atalay: Bir daha beden dersinde koştuktan sonra terlediğimi görüp sırtıma bez koymaya çalışma.
Buğlem: NE VAR YA
Buğlem: Sırtın su içinde kalmıştı.
Buğlem: Bıraksaydım da hasta mı olsaydın?
Atalay: 'İstemiyorum' diyip kaçıyorum senden. Sen hala elinde bezle peşimde koşuyorsun. Okulu üç kere turladık sayende.
Buğlem: Tm kes
Buğlem: Bugün nasıl aşık oldun bana?
Atalay: Koşarken yanıma gelip kalbimi kandırmaya çalıştığın kısmı mı diyorsun?
Buğlem: Evet
Buğlem: JDLSKSLSKDKLSKDLDK
Atalay: Salaksın sen.
Buğlem: Salak mıyım cidden :(
Atalay: Bir daha okulda elinde bezle beni kovalama :d
Buğlem: Niye aslanım karizman mı çizilir?
Atalay: REZİL OLDUK
Buğlem: Eğlendik ama :(
Buğlem: Önemli olan da eğlenmek.
Buğlem: O değilde saat sekize geliyor.
Atalay: Gelsin?
Buğlem: Dövüşe çıkmayacak mısın?
Atalay: Hayır, çıkmayacağım.
Buğlem: nE
Buğlem: CİDDEN Mİ
Atalay: Cidden.
Buğlem: Bıraktın yani, tamamen?
Atalay: Bıraktım.
Buğlem: Neden?
Atalay: Bana iyi gelen tek şey sen ol istiyorum.
Buğlem: Yaaaa
Buğlem: Atalay
Buğlem: İyi ki bıraktın. Hiçbir faydası yoktu sana.
Buğlem: Ben sana daha iyi geleceğim, söz.
Atalay: Biliyorum.
Buğlem: Lahana sarması sever misin?
Atalay: Severim, niye?
Buğlem: Annemle lahana saracağız biraz sonra. Seviyorsan yarın sana da getireyim diyecektim.
Atalay: Gerek yok. Boşver.
Buğlem: Kes
Buğlem: İstiyor musun diye sormadım. Getireceğim dedim.
Atalay: Sen Kurtlar Vadisi'ne mi başladın, hayırdır?
Buğlem: Salak Aynur başlamış durmadan bana replik atıyor ben de sana şaapıyım dedim xd
Atalay: :d
Atalay: Ben ne getireyim?
Buğlem: Niye?
Atalay: Sen getiriyorsun, ben de getiriyim bir şey. Kendimi kötü hissederim.
Buğlem: Bir de kendine 'ben kötü biriyim' demen yok mu be Atalay
Buğlem: Hissetme hissetme
Buğlem: İlişkimiz bir çıkar ilişkisi değil.
Buğlem: Yeri gelecek ben karşılıksız bir şeyler yapacağım yeri geldiğinde sen.
Buğlem: Fedakar olacağız, tamam mı?
Atalay: Buğlem ben hayatımda hiç böyle sevilmedim.
Atalay: Hani sevgisiz kalmış bir sokak köpeğinin başını okşarsın da ne yapacağını bilemez ya... öyle hissediyorum şu an.
Buğlem: :')
Buğlem: Seni seviyorum.
Atalay'la konuşurken elimdeki telefon titrediğinde mesajın kaydedilmeyen bir numaradan geldiğini görmüştüm. Atalay'ın sohbetinden çıkarak bana mesaj atan numaranın sohbetine girdim.
0537*: Buğlem
0537*: Ben Furkan.
###
HADİ ATALAY VE BUĞLEM ONCE SAID YAPALIM BEN BAŞLIYORUM
Kayalardan kayarım, yoktur benim ayarım. Beni yine engellersen valla 122'yi ararım. -Buğlem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beni kendinden kurtar | texting
NouvellesAnonim: İzmir'den kalktı tren Anonim: Ankara'da yaptı fren Anonim: Bu mesaja cevap vermeyen Anonim: Ya pezevenk ya da götveren *