Buğlem: Furkan mı?
Buğlem: Ben Furkan diye birini tanımıyorum.
Buğlem: Teşekkürler.
Buğlem: İyi günler.
Tabii ki de Furkan'ı tanıyordum. Atalay'ın üvey kardeşiydi ve babasına kafes dövüşüne çıktığını söylemekle tehdit ediyordu. Üstelik benden de hoşlanıyordu. Bu durumda onu tanımamazlıktan gelmem çok normaldi.
0537*: Tanıdığını biliyorum.
0537*: Atalay'ın sana anlattığı şeyleri de biliyorum.
Buğlem: Ee ne olmuş biliyorsan?
0537*: Uzun zamandır Atalay'ı sevdiğinin farkındaydım. Amacım Atalay'ı sana kötü gösterip benden hoşlanmaya başlamandı.
0537*: Ama Atalay sana her şeyi anlattığı için planım yattı. Üstelik onunla daha çok yakınlaştınız.
Buğlem: Beni taktiklerle kazanmak yerine direkt açılsaydın ne Atalay zor durumda kalırdı ne de sen
0537*: Peki benden hoşlanmaya başlar mıydın?
Buğlem: Hayır tabii ki.
Buğlem: Bak Furkan baştan uyarayım
Buğlem: Uzun zaman sonra Atalay beni farketti. Onu gerçekten seviyorum ve o da bir şeyleri düzeltmeye, iyileşmeye çalışıyor.
Buğlem: Bu yüzden lütfen bir şey yapma.
Buğlem: Ha eğer sen illa 'yok ben şerefsizim. Atalay'ı tehdit edeceğim ve asla mutlu olmasına izin vermeyeceğim.' diyorsan o zaman başka.
0537*: Aranızı bozacak herhangi bir şey yapsam ne yapabilirsin Buğlem?
Buğlem: Belki Atalay gibi kafes dövüşüne çıkmadım ama iki sene kick boksa gittim.
Buğlem: Atalay'la sıraya girip dinlene dinlene döveriz seni.
0537*: Böyle mi? Döverek mi susturacaksınız beni?
Buğlem: Şiddeti savunan biri değilim ama senin gözün de morarmaya meyilli duruyor :d
0537*: :d
0537*: Uzaktan çok masum biri gibi duruyorsun.
0537*: Beni tehdit edebileceğini hiç düşünmezdim.
Buğlem: Çok üzüldüm hayallerindeki gibi biri olmadığım için.
Buğlem: Muhtemelen uzaktan bakınca güzel olduğumu düşündün. Nasıl biri olduğumu hiç araştırmadın. Kafanda bir ben yarattın ve ona aşık oldun.
Buğlem: Ama ben öyle biri değilim Furkan.
0537*: Ya öyle biriysen?
0537*: Ya Atalay'ın dikkatini çekmek için başta türlü davranmak zorunda kaldıysan?
Buğlem: :D?
Buğlem: Şizofrenlik var mı?
0537*: Atalay gibi birini nasıl sevebilirsin?
Buğlem: Nesi varmış Atalay'ın?
0537*: Sevgi ne demek bilmiyor ki o. Sevemez seni.
0537*: Birkaç gün sana iyi davranır. Sen onun da seni sevdiğini düşünürsün ama o sevilmekten sıkılınca senden kaçar.
0537*: Ayrıca Atalay'ı iyileştirmeye çalışan tek kız olduğunu mu sanıyorsun?
0537*: Geçen sene de biri vardı. Belki hatırlıyorsundur. İsmi Seda'ydı.
0537*: Atalay'ın o kızı herkesin ortasında nasıl paramparça ettiğini sen de biliyorsun.
0537*: O böyle biri.
Buğlem: Evet Atalay öyle biri ve bunları göze alarak sevdim onu. Ruhundan, zihninden öfke akıyor çünkü. Hepiniz onu karşınıza alıp "Atalay neden böyle yapıyorsun?" diye sormak yerine "Atalay bu yaptığın çok kötü." diye suçladınız.
Buğlem: Saçının okşanmasına muhtaçken kafes dövüşüne çıkmaya mecbur bıraktınız.
Buğlem: Onu böyle birine dönüştüren tüm insanlardan nefret ediyorum.
Buğlem: Çok yakın bir zamanda Atalay çok daha güçlü olcak.
Buğlem: O zaman ne yapacaksınız, merak ediyorum.
0537*: Hayatı masallar gibi sanıyorsun ama yanılıyorsun.
0537*: Gerçeklerle yüzleştiğinde hayalkırıklığı yaşayıp çok ağlayacaksın.
0537*: Ve yanında olan kişi Atalay değil, ben olacağım.
Buğlem: :d
Buğlem: Bana bir şey olmaz, merak etme.
Buğlem: Kendi işine bak.
###
ARKADAŞLAR ÇOK KOMİK BİŞEY YAPTIM BENİ KENDİNDEN KURTARIN KOMİK SAHNELERİNİ BİR ARAYA TOPLAYIP VİDEO YAPTIM PROFİLİMDEN VİDEOYA ULAŞABİLSİNİZ. LÜTFEN BAKIN ÖLCEM FKSŞDKSŞKERLFL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beni kendinden kurtar | texting
Krótkie OpowiadaniaAnonim: İzmir'den kalktı tren Anonim: Ankara'da yaptı fren Anonim: Bu mesaja cevap vermeyen Anonim: Ya pezevenk ya da götveren *