-Lehet, hogy paprika.- szólalt meg Kuroo egy kis idő után.
-...Kuro. Ki a fene eszik csípőset reggel, és nem mosakszik meg utána?
-Hát az jó kérdés.
-Lehet, hogy az edző úr reggel meglátogatta Satsuki-san-t a nagy napja előtt, és csípőset ettek.
-De hogyan került volna az edző úr pont az otthonod közelébe?
-..Hmm. Lehet hogy Satsuki-san közel lakik.
Mivel semmire sem jutottak, ezért elmentek az óráikra. Bár mind a ketten remélték, hogy tényleg csak csilipor volt, mégis a szívük mélyén ott volt ez a furcsa tűszúrás szerű érzés.
Hogy miért?
Mielőtt Kenma szülei elmentek volna két évvel ezelőtt munka miatt, Japán tudósok felfedeztek egy olyan anyagot, mely nem volt se fém, se félfém, sem nemfém. Nem lehetett besorolva sehova sem. Nem volt sem szilárd, de folyékonynak sem mondható. A képlékeny kifejezést méginkább baromság lett volna ráaggatni. Porszerű volt, mégis a szemcsék olyan kicsik voltak, mint egy-egy molekula, ezért is hitték sokáig folyadéknak. egészen addig amíg az egyik tudós vízbe nem szórta. Ugyanis az anyag hidrofóbiás, egyszóval taszítja a vizet. A vízben látszott meg igazán, hogy nem folyékony az anyag. "Basszameg...ez rosszabb mint a lösz" - Mondta az egyik tudós, akit azután kidobtak a kutatóközpontból, mert felfedezett egy új dolgot ezzel az anyaggal kapcsolatban.
Vérbe jutva hipnotikus ereje van. Kisebb dózisban bevéve hallucinációkat okoz, nagyobb dózisban parazitaként viselkedik az ember idegrendszerében.
Ezt a funkcióját próbálta tesztelni egyik munkatársán, mielőtt kirúgták volna. Börtönbe nem került, mert miután kirúgták, nyom nélkül eltűnt a föld felszínéről.
Az anyagnak a "Razúr" {1} nevet adta.
Kenma éppen ezen gondolkozott, amikor a tanár felszólította.
-Kenma-kun, tudnál nekem segíteni ezeket a dokumentumokat felvinni a tanáriba?
-Szívesen segítek tanárnő. - azzal kiment a tanár asztalához, és egy nagy kupac papírral a kezében megindult a tanár után.
A tanáriban letette a kupacát a tanárnő asztalára, és már indult volna, amikor megpillantott egy adag vörös pirulát minden tanár asztalán. A csomagolás ugyanolyan volt mindegyiken.
-Az új vitaminjainkat nézed?
-..vitamin?
-Igen! Mióta ezt szedem, sokkal jobban érzem magam. A tanítás sem olyan stresszes, és sokkal több energiám van! Ha szeretnél, kérhetünk Nekoma edzőtől egy csomagot neked is. Szerintem szívesen adna.
-Patikában lehet kapni?
-Fogalmam sincs...Majd megkérdem. Addig is tessék, vidd ezt a csomagot.- Nyújtott át egy üvegcsét.
-Köszönöm szépen tanárnő.
Kenma délutáni edzésre menet egy kis cetlit dugott Kuroo kezébe. A fiú az öltözőben gyorsan elolvasta, elmosolyodott, majd óvatosan kettétépte, és a cipőjébe rejtette.
"Ottalvós Buli?"
Edzés után a vonaton szorosan egymás mellett síri csendben ültek. Kenmáék háza felé sétálva is síri csendben voltak. Mind a kettejüknek ugyanaz volt a fejében. Vagyis hát majdnem ugyanaz, mert Kuroo éhes volt. Meg Kuroo anyja volt az aki feltalálta azt az anyagot.
A házba beérve azonnal bezártak minden ajtót és ablakot, majd leültek a nappali szőnyegére, és sokatmondóan egymás szemébe néztek.
-Bűzlesz. -Jegyezte meg Kenma suttogva.
-Most volt edzés.
-Akkor menj el fürdeni! Amúgy is, egész nap olyan furán viselkedtél, egy hideg zuhany talán észhez térít.
-Akkor menj el te is fürdeni.
-Csak utánad, séróbáró 2.0.
-..Fürödjünk együtt.
-Kuro. Nem vagyunk már 10 évesek.
-Legalább nem pazarolnánk a vizet, és előbb tudnék elmondani valami fontosat!
Kenmának akármennyire is tetszett a Kurooval való együtt fürdés, annyira ellenezte is. Mi van, ha Kuroo meglátja meztelenül? ...Valószínűleg semmi. De mi van ha nem ..tetszik neki amit lát? Kenma Kozume, miért is gondolkozol ilyesmin?
Kuroo fejében nagyjából ugyanez játszódott le, majd így szólt:
-Jó, jó akkor nem fürdünk együtt. Ha megengeded, megyek először.
-~~~~~-~~~~~-~~~~~-~~~~~-
{1} - eskü nem azért Razúr mert Lazúr csak Red mert piros, hanem azért Razúr mert egy északi nyelven hallucinogént jelent. Kicsit hülyén jött ki tudom
-~~~~~-~~~~~-~~~~~-~~~~~-
Ez a fejezet kicsit kevesebbre sikerült, mert ezt anno még tegnap este írtam, csak hát drága wattpad nem enged 1-nél több fejezetet kirakni naponta. Na megyek spammelni a wattpad email fiókját
KAMU SEDANG MEMBACA
Ígéretek tengere (KuroKen)
Fiksi PenggemarHaikyuu ff. KuroKennel a középpontban. TW: Mivel ez egy ilyen félig fantasy félig maffia au, minden IS lehet benne, gore vér stb. Felelősséget nem vállalok :D ✨ Jó olvasást! Figyelem! ⚠ pár homofób emberi lénynek önmagát nevező Izé is van a történ...