-10-

925 61 105
                                    

Kiritsu eltűnt, és a vörös Razúrfolt is eloszlott. Kuroo még mindig a lény utolsó szavain gondolkozott.Ha látni akarod, csak láss...Ez alatt még is mit értsen? Ha látni akar valamit, akkor lássa? Ennek semmi értelme! Kiritsu, ez az én büntetésem?- Gondolta.


Kenma ezalatt az idő alatt sokkos állapotban nézett a szekrényébe. Az egy-két számára kikészített "bárpult kezelése" feliratú kézikönyv mellett tömérdek ruha, és egyéb kellékek voltak. Kenma szörnyülködve nézett végig minden egyes polcon. Basszameg, ezek nem kutyajátékok! A kurva életbe is, mégis kinek képzelik a szülei őt? Ez kész gyermekprostitúció! Akkor tényleg úgy értette az anyja. A saját anyja! Mi a fene ez?

Kenma azért megjegyezte magában, hogy a ruhák nagyon jó minőségűek voltak. Sőt, még szakadás esetére volt egy kis varrósdoboz is a sarokban. Nem hazudnék, ha azt mondanám Kenma belegondolt, hogy ki szakíthatná le róla ezeket a ruhákat. Tényleg! Majdnem meg is feledkezett Kurooról. Vajon azóta hívta? És ha igen, miért nem csörgött a telefonja?

A telefonjára nézve már meg is kapta a választ. Le volt merülve! Nagyjából öt perccel miután a töltőre felrakta, be tudta kapcsolni. Megannyi nem fogadott hívás, és egy adag "Hol vagy? Mi történt? Jól vagy" üzenet várta Kurootól. Szóval Kuroo észrevette, hogy valami nincs rendben. Gyorsan lenyomta a visszahívás gombot, majd várt. Kuroo szinte azonnal fel is vette.

-Kenma! KENMA! Végre elértelek, jól vagy? Mi történt? Minden rendben?

-Kuro shhh. Kicsit halkabban, ne kiabálj...

-Ó! Sajnálom Kenma, biztonságban vagy?

-Igen igen, semmi baj. Biztonságban vagyok. Kiírattak a Nekomából.

-MI?!

-SSSH. Csöndesebben. Kérlek. Nagyon fáj a fejem. Egész nap takarítottam.

-Hol vagy Kenma? Mi történt? Azonnal indulok oda.

-Megosztom a helyzetem, várj egy kicsit. Nee..Nem engedi. A fenébe...

-Ne aggódj, csak azt mondd, hogy néz ki a hely, ahol fogva tartanak.

-Ahaha..Nem tartanak fogva..Legalább is nagyjából nem.

Kenma elmesélte Kuroonak, hogy mi történt vele az utóbbi napokban. Az utolsó résznél, ahol arról beszélt, hogy az anyja mit akar, hogy mit csináljon, Kuroo majdnem elájult. Amíg ő a hallucinációival dumálgatott, addig Kenmának ezt a bánásmódot kellett elviselnie. Bár tisztában volt azzal, hogy Kenma szülei nem kedvelték Kenmát, nem gondolta volna, hogy ennyire utálták volna. Voltak olyan idők, amikor gyanította, hogy sokkal több is van a háttérben, például amikor Kenma kék-zöld foltokkal a hátán állított be edzésre, de csak azt mondta, hogy leesett a lépcsőn, miközben játszott. Persze akkor elhitte neki, de most már látta, hogy az valószínűleg egy hazugság volt.

Miután végzett a mondanivalójával, felfigyelt arra, hogy Kuroo mögött autók hangját lehet hallani.

-Kuro. Hol a fenében vagy?

-A régi házatok előtt.

-Tűnés hazafelé! A végén még megfázol.

-Rendben, de amint tudok, érted megyek, és kitalálunk valamit. Remélem, a rendőrség fog majd tudni segíteni.

-Én is..Na puszi mwa mwa szia. - Mondta Kenma, majd letette a telefont. Kuroo a vonal másik végén csak nézte a telefonja képernyőjét, majd felugrott örömében párszor, és az eszközt magához szorította.

-Úristenúristen azt mondta mwa mwa! AAaaaaaa....

Kiritsu az egyik kukába dobott  műanyag flakonról nézte a történteket.

Hmm. Körülbelül egy órája ismerem ezeket a gyerekeket, de ha bajuk esik kezeskedem arról, hogy a bajkeverő ne ússza meg szárazon.


Kuroot otthon érdekes hírek érték. Amint beért az ajtón, az apja azonnal eléugrott.

-Kuroo! Hallottad ugye, hogy Kenmáék költöztek? Kaptunk holnap estére egy meghívót. Állítólag egy hatalmas házuk van, és psszt gyere közelebb..Egy szórakozóhelyet nyitnak. Befektettem egy-két részvényt is a cégbe akivel dolgoznak, így lesz pénzünk nagypapa gyógyszereire!

-Az fantasztikus apaa..- Húzta el a végét Kuroo. Szóval szórakozóhely mi? Már elmúlt 18 {1}, szóval legálisan mehet. Ha már holnap találkozhat Kenmával, akkor az viszont tényleg fantasztikus.

-~~~~~-~~~~~-~~~~~-~~~~~-

{1}- ha jól emlékszem, valahol azt írtam 17. Az teljesen véletlen volt, éppen Kenmáról gondolkodtam amikor azt írtam, még ma kijavítom.

-~~~~~-~~~~~-~~~~~-~~~~~-

Ígéretek tengere (KuroKen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin