17. Bucky & OC 《Večera》

190 13 0
                                    

Bolo niečo po polnoci, všade bola tma, len svetlo z chladničky osvetľovalo kuchyňu.
Bucky si šiel po vodu, keď zachytil v kuchyni pohyb.
"Polož ten plech na zem a nebudeš musieť zajtra na tréning...."
Postavou miklo. "Do frasa Barnes! Skoro som dostala infarkt!" Počul ako plech položila.
"Prepáč ...... . " zasmial sa a rozsvieti svetlo"Myslel som, že to je Sam."
"Zhasni, takto sme príliš nápadný...."
"Zlato, všetci spia a hlavne keď si hladná, nemusíš za zakrádať po jedlo. Ešte z toho niečo ostalo?" Prešiel k nej a chcel si vziať z plechu mäso.
"Nie tak rýchlo, ber si niečo iné...." postavila sa medzi neho a plech. "Toto je už len moje...."
Zasmial sa."Áno?"
"Hej, strávila som pri pečení a obsluhovaní vianočnej večere celý deň, ostala mi už len slanina; výpek a grilovaná zelenina....takže si choď dať koláč alebo niečo a nie toto..."
"Ale ja mám zálusk na toto."
"Tak to máš smolu...." žmurkla na neho a pečivom vytrela pekáč.
"Hmmm, vy ženy ste divné, celý deň nič neješ a v noci sa tu napchávaš masťou."
"Nemáš ani poňatia Bucky..." pokrútila hlavou a prešla k stolu.
"Mal som sestry, takže. Ale hej, všimol som si, že ženy sú teraz iné ako boli kedysi..." vzal z chladničky víno a zo skrinky poháre a prešiel k nej.
"Kedysi sa vraj depka zajedala zmrzlinou a čokoládou..." nalial víno.
"Ja som vpohode, len hladná..."
"Oceňujem inak to vianočné menu. Bolo to ozaj výborné." Podal jej pohár a štrngol si s ňou. Obaja si odpili z vína. ...... mu podala nakrájané pečivo  posunula mu k nemu plech.
"Predané za víno. To si niekde zapíšem." Usmial sa.
"Nie, len som sa nad tebou zľutovala, super vojak predsa musí stále niečo jesť. Aj keď ty môžeš jesť všetko a pohoda. Ja len prejdem okolo vody, pozriem sa na čokoládu a mám kilá navyše..."
"Vyzeráš super, zlato..."
"Ani nie, ale si milý. Makám viac ako ktokoľvek vo fitku a nič."
"Si na seba príliš tvrdá."
Pokrčila plecami a odpila si znovu z vína.
"Vieš čo mi napadlo?" Začal jesť z plechu aj on.
"Nie som jasnovidec?" Zasmiala sa
"Obaja vlastne trávime spolu tu prvé Vianoce. Môžme si spraviť nejakú tradíciu..." vzal si slaninu
"Polnočné obžerstvo?" Znovu sa na neho usmiala a z chute zasmiala."alebo opiť sa, ale možno lepšie deň pred štedrým dňom..."žmurkla na neho.
"Beriem, bol to ťažký rok pre každého z nás, ale keby sa zlé veci nediali, tak sa ti teraz nenapchávame masťou...."
Zasmiala sa." Dobre, čo navrhuješ. Teda za predpokladu, že sa dožijeme ďalších Vianoc bez útoku Thanosa, Hydry a podobných somarin."
"Zober víno. Nájdi niečo v telke, čokoľvek čo máš rada a spraví ti radosť. Ja donesiem plech a idem ešte po pukance."
Skúmavo sa na neho pozrela.
"Nekušem a ani jedlo neotravim a nespálim, sľubujem..."

Film sa už pomaly končil, začali titulky. Agentka už dlhšie spala, zatiaľ čo Bucky si užíval jej prítomnosť. Zaspala opretá o jeho rameno.
Bucky vypol telku. Vzal ju do náručia a odniesol do jej izby. Uložil ju do postele, zakryl ju. Na to sa trochu prebrala "Ďakujem..."
Usmial sa a prešiel ku dverám" od toho sú kamoši. Šťastné a veselé. Ráno potom v telocvični."

The end ;)

Avengers IMAGINE One Shots SK ;) By EttieWhere stories live. Discover now