Tri quinjety a jedna helikoptéra práve pristála pred základňou. Tony pristál v svojom IronMan obleku a čakal až vystúpia ostatní.
"Chcem hlásenie každého jedného hneď po ošetrení zranených...." povedal Steve a premeral si pohľadom agentov Shieldu aj svojich priateľov. Mala to byť jednoduchá misia, na ktorej sa mal zúčastniť aj SHIELD spolu s ostatnými Avengermi. Avšak hneď po pristátí a rozdelení do tímov sa začali problémy.Väčšina Avengerov a pár vedúcich agentov už čakalo v zasadačke. Kde si rozoberali čo sa zvrtlo, keď k nim nabehol Fury a Hillová. "Niekto nejaké podstatné informácie o tom, kto nás podrazil?" Spýtal sa Fury.
Steve a Tony si vymenili pohľad.
"Tak od nás asi nikto..." odpovedal za nich Clint.
"To chcete hodiť na nás?" Ohradil sa muž stojaci pri okne.
"Nebolo by to prvýkrát..." odpovedal znovu a muž sa k nemu rozbehol, avšak jeho kolegovia ho zastavili.
"Zmenili sa počty mŕtvych, ako sú na tom zranení?"
"FRIDAY?" Oslovil Tony ich systém.
"Prvotné straty na životoch agentov Shieldu 3. V ošetrovni sú ešte 5 agenti Shieldu a 1 z Avengerov."
"Jeden?" Spýtal sa Steve s Buckym naraz.
"Slečna ........ odmietla ošetrenie a je na ceste na stretnutie do zasadačky. Pánovi Wilsonovi ešte ošetrujú rebrá."
Nat pokrútila hlavou.
Na to vošla dnu najmladšia a najnovšia Avengerka, ktorú si každý v miestnosti premeral pohľadom. Potichu si sadla vedľa Nat a sklopila svoj pohľad do zeme.
"Máš byť na ošetrovni." Šepla jej Nat.
Pokrútila hlavou.
Ešte pred mesiacom patrila pod Shield a dnes už patrila k Avengers. Aj preto všetky tie pohľady zo strany jej bývalých kolegov.
"Dobre tak začnime." Povedal Fury."Videl dnes niekto ...... ?" Spýtal sa Bucky a sadol si k ostatným k stolu.
"Podľa mňa dospáva ten včerajšok." Odpovedala mu Nat. "Ráno som ju budila na tréning tak ma poslala preč, že je unavená. A ani sa nečudujem, po tom výsluchu a tom všetkom..."
"Musím jej uznať, že sa takto postaviť pred tými agentmi v čiernom bolo dosť cool.. " odpovedal Tony. "Ale bolo mi jej ľúto ako sa k nej správali len preto že je tu a oni nie..."
Bucky nabral na tanier jedlo a vstal od stola. "Idem ju skontrolovať..."
Tony len žmurkol pri jeho odchode a ostatní sa zasmiali.Bucky zaklopal na dvere a čakal na odpoveď, ale neprichádzala. Tak zaklopal znovu. "FRIDAY? Je ....... vporiadku?"
"Vyzerá to, že spí seržant Barnes."
Bucky vošiel do vnútra a prešiel k posteli. "Hej zlato? Si vporiadku?"
"Som len strašne unavená Buck..." odpovedala mu potichu, ani na neho neotvorila oči.
"Doniesol som ti niečo pod zub. Ak budeš niečo potrebovať, tak sa ozvi FRIDAY, dobre?" Skontroloval jej čelo či nemá horúčku a zakryl ju s dekou."Dobré ráno spiaca princezná." Usmial sa Steve ako uvidel prichádzať do kuchyne "Kávu?" A automaticky jej zalial kávu
"Áno prosím..." sadla si k stolu a oprela si oň hlavu. "Nedokázala som ani oči otvoriť.."
Pozrel sa na hodinky."Hej, bola si mimo 72 hodín... "
Ukázala mu len palec hore.
Položil pred ňu hrnček s kávou. A sadol si oproti. "Mala by si ísť za Brucom pre istotu. Dosť si nás tam vystrašila..."
"Som vpohode. Len toho bolo veľa."
"Bucky sa bál či nemáš otras mozgu a z toho toľko spíš. Stále ťa kontroloval skrz FRIDAY."
"Viem..." usmiala sa a odpila si z kávy.
"Ale neviem si spomenúť čo sa tam dialo. Je to také, ja neviem."
"Dopraj si čas a daj si skontrolovať tú hlavu. Bola si mimo keď sme Vás tam našli."
"Rozkaz kapitán."
Zasmial sa. "Kašli na nich, vážne si tu, lebo si na sebe tvrdo makala."
"Dobré ráno kapitán a agentka ...... "ozval sa od dverí mužský hlas, na čo ........ podskočila, svoj hrnček silnejšie zovrela v ruke. "Tak ja pôjdem..." vstala a prebehla okolo neho.
"Je niečo nové okolo prípadu?" Zaujímal sa jeden z agentov Shieldu, ešte sa otočil za ...... a potom naspäť k Stevovi.
"Zatial prebiehajú rôzne šetrenia, ale predpokladám, že sa všetci budete môcť vrátiť čoskoro naspäť do Shieldu."
"Tak to je super správa, kapitán. Nie že by ste tu nemali dobré jedlo a tak..." zasmial sa. "Tak ja pôjdem oznámiť novinku k našim..."
Steve prikývol.
YOU ARE READING
Avengers IMAGINE One Shots SK ;) By Ettie
FanfictionJednodielovky Avengers, most likely to bude postava vs Bucky alebo Steve. Kľudne píšte do komentov nápady k príbehom, spolu niečo fajn možno vymyslíme ;) "reguest open" EDIT: 8\2020 postavu OC (original character) si čitateľ prispôsobuje podľa se...