Prvé dni v Avengers základni boli náročné. Asi by boli pre každého nováčika náročné, no .......... tam bola z časti ako väzeň. Akoľvek to poňali a podali, bolo to dobrovoľne-nasilu. Predtým ako ju z laborky Nat odviedla do jej izby, Tony jej na nohu nasadil akýsi náramok, aby mohli monitorovať asi všetko čo mohli. Už ho veľmi nepočúvala keď jej to vysvetľoval.
Keď ju odprevádzala Natasha do izby, po ceste prešli okolo ostatných Avengerov. Ona so sklopeným zrakom aj hlavou šla mlčky za Nat a tá si s kolegami len vymenila pohľad a prikývla. Na to prešli k výťahu a namierili si to izbám. Ako vošli do izby, nachádzala sa tam len posteľ, na nej nejaké oblečenie a ďalšie dvere do kúpeľne a WC.
Nat stála pri dverách izby, dievča prišlo k posteli.
"Časom si to tu zútulníš sama. Cíť sa tu dobre a hlavne bezpečne, dobre? Viem, že je to celé zvláštne, ale naozaj ti chceme pomôcť..."
"Vďaka..." zašepkala.
"Naozaj nechceš niečo zjesť?"
"Nie, nie ďakujem..."
"No, dobre. Oddýchni si, zajtra začneš s tréningom. Ak budeš niečo potrebovať. Stačí poprosiť Jarvis. Je to umelá inteligencia."
Prikývla.
Nat na to odišla.
Najnovšia členka teamu si izbu premerala pohľadom a sadla si na posteľ.Ráno ju zobudil niečí hlas.
Strhla sa na neznámy zvuk a vyskočila z postele, rozhliadajúc sa po izbe v bojovom postavení, no nikoho nevidela.
"Som Jarvis, slečna. Nevidíte ma." Znovu sa jej predstavil a jej tie slová začali dávať zmysel. "Seržant Barnes Vás čaká v telocvični. Navediem Vás tam."
"Vďaka." Pozrela sa na hodinky. Bolo 5 hodín ráno. Spala možno 2 hodiny. Vbehla do kúpelne. Dala si rýchlu sprchu. Obliekla si čierne tričko a legíny, ktoré tam mala nachystané.
Po ceste si dala vlasy do copu.
"Seržant Barnes?" Spýtala sa ako vošla do telocvične, no nikoho nevidela. "Jarvis som tu prosím správne?"
Na to ucítila ako ju niekto od zadu chytil pod krk. Ona dotyčnej osobe stúpla na nohu. A chcela kopnúť, no nohu jej niekto chytil, stratila balans a dopadla na tvrdú zem. Otočila sa a chcela mu vraziť, no spoznala známu tvár. On jej však chytil ešte ruku,cítil ako jej zovretie sa uvolnilo a pustil ju. "Začiatok máme za sebou. Som Bucky." Podal jej ruku, prijala ju a vstala.
"Prepáč, že som na Vás s tým druhým chlapom zaútočila." Povedala zahanbene.
"Plnila si príkaz. Nevracajme sa k tomu, dobre? Máš tu čistý štít, začínaš nanovo."
Neisto prikývla.
"Dobre, tak ukáž čo sa v tebe skrýva. Isto sa na nás so Samom nevybalila všetky svoje tromfy. Schopnosti si nechaj pre Wandu." Žmurkol na ňu.S Buckym trénovala až do obeda.
Na to si ju zavolala Wanda.
Spolu trénovali jej schopnosti.
Z diaľky ich sledoval Steve a Nat.
"Dá sa jej veriť?" Spýtal sa kapitán.
"Myslím si, že áno. Wanda z nej má vraj dobrý pocit. Okrem toho pozri sa na mňa a na Buckyho."
"Ja len, že keby sme dali šancu každému vrahovi...."
"Zabil som Tonyho rodičov a som tu.." ozval sa za nimi Bucky. "Žiaľ robila to čo chceli aby ju nezabili, alebo horšie. Myslím si inak, že ak by chcela tak nás zabila v tej izbe so Samom bez mihnutia oka. Je naozaj dobrá."
"Kapitán Rogers, pán Stark si žiada Vašu prítomnosť..." ozval sa Jarvis."Čo je to?" Spýtal sa pri pohľade na mŕtve telo na holograme.
"Odkaz pre ......... . Je to zo Švajčiarska. Podľa databázy ide o agentku Hydry. Mala podobné schopnosti." odpovedal Stark a otočil sa k nemu. "Poslal to sem Fury. Nemala by sa o tomto dozvedieť."
"Súhlasím."Ráno ju opäť čakal budíček od Jarvisa.
Ledva vstala ubolená z postele po včerajších tréningoch. Večer ešte trénovala s Nat streľbu. Síce sa od všetkých vzdialila do izby pomerne skoro večer, zaspať nevedela. A ráno už cítila, že jej telo je naozaj unavené.Vošla do telocvične a Buckyho útok už čakala. A tak bol poriadne prekvapený, že ho raz dva spacifikovala k zemi.
"Musíš si vymyslieť niečo nové na ráno..." zasmiala sa a podala ruku tentoraz ona jemu.
"Musím uznať, že si tam musela mať dobrého učiteľa..." vykĺzlo mu z úst a vtedy si hneď uvedomil, že to povedať nemal. "Prepáč..."
Na to ona len zbledla a nepovedala nič. Len tam stála a pozerala do do zeme.
"Začneme s tréningom? Dáme si beh okolo základne, dobre?" Snažil sa zmeniť tému.
Prikývla.
"Určite?"
Znovu len prikývla a rozbehla sa von.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers IMAGINE One Shots SK ;) By Ettie
Hayran KurguJednodielovky Avengers, most likely to bude postava vs Bucky alebo Steve. Kľudne píšte do komentov nápady k príbehom, spolu niečo fajn možno vymyslíme ;) "reguest open" EDIT: 8\2020 postavu OC (original character) si čitateľ prispôsobuje podľa se...