Bucky dopadol na zem. Pomaly upadal do bezvedomia. Posledné čo mu napadlo bolo, ze nemal ísť sám. Sledoval ich a nakoniec ho konfrontovali. Boli traja, a poriadne ho zmlátili. Zrazu na svojej tváry ucítil ruky. Jemný dotyk, nachvíľu pootvoril oči a znovu upadol do bezvedomia.
"Našli sme ju." Zvolal Steve od notebooku a Bucky vstal ako prvý zo sedačky a bral si bundu.
"Nie tak rýchlo... " zastavil ho Tony "Nevieme s čím máme tú česť."
Bucky prekrížil svoje ruky na hrudi a pokrútil hlavou. "Zachránila ma."
Tony prešiel k Stevovi. "Jarvis, hologram zo súboru."
"Áno pane.." ozvalo sa a Bucky uvedel tvár dievčaťa, ktorú videl predtým ako si myslel, že umrie. Vyzerala síce trochu inak, ale tie oči by spoznal hneď.
"Má schopnosti." Povedal prekvapene.
"Nehovor, si si myslel, že ťa zachránila lekárka, alebo nejaký lektvar?" Zasmial sa Tony.
"Tony!" Okríkol ho Steve.
"Logicky to bolo jasné, že na nej niečo raritou bude."
Steve si ho nevšímal "Je už dlhšie na úteku. Takže ak sme ju náhodou našli my, môžu ju nájsť aj iný."
Bucky sa pozrel na Steva a potom na Tonyho. "Zachránila môj život, nemôžeme pomôcť my jej? "
"Toto nie je len na tvojom rozhodnutí, Olaf. Okrem toho nepoznáme celú jej minulosť, nemôžeme len tak niekomu ponúknuť ubytovanie na základni..."
"Pokiaľ dobre vidím uteká pred Hydrou." Vstúpila do toho Natasha." Nebola by prvá ani posledná, komu pomôžeme nájsť bezpečné miesto."
"A možno sa nám ju ani nepodarí znovu nájsť. To že si mal vtedy sakra šťastie, že bola náhodou na blízku neznamená,že na ňu natrafíš znovu. Ak sa skrýva, nechce byť nájdená. Hm, a robí to dobre."
"Jarvis?"
"Už na tom pracujem, kapitán."Bucky, Steve a Wanda sledovali z diaľky ako si dievča kupuje kávu zo sebou a odchádza na ulicu.
"Pôjdem ja. Nech sa nevyplaší..." ako šiel bližsie k nej , všimol si 2 chlapov oproti dievčaťu, ktorí boli značne podgurážený alkoholom a približovali sa k nej s blbými poznámkami. Zrýchlil krok a objal ju okolo pliec, ona od ľaku pustila pohár na zem. "Prepáč, že meškám zlato....Poď pôjdeme po druhú kávu" prešli okolo nich ako keby nič.
"Prepáč, nechcel som ťa vystrašiť." Zašepkal.
Prikývla" Ako si ma našiel?"
"Chcel som ti vlastne poďakovať, že si ma zachránila."
"Tak to sme si kvit." Ukázala za seba, ako boli tí úchyláci na ústupe. "Tak ahoj..."
"Počkaj, ja, teda my, by sme ti chceli pomôcť."
"My?" Zbledla a rozhliadla sa po okolí.
"Neboj sa, nechceme ti ublížiť, ale pomôcť."
"Ak si ma našiel ty, tak ma nájdu aj oni..."pokrútila hlavou a dala sa na útek, ale Bucky ju samozrejme chytil po chvíli a potiahol za ruku"Nemusíš sa už skrívať po uliciach, naozaj ti Avengers vedia pomôcť. Prosím poď so mnou."
"Avengers?"spýtala sa prekvapivo a stále lapala po dychu po behu.
Prikývol a pustil ju.
"To sú nejaký tajný agenti?"
Zasmial sa. "Všetko ti po ceste vysvetlím..."
"Myslela som si, že superhrdinovia sú len v telke..."
"Tak tú si asi dlho nevidela." Žmurkol na ňu. "Volajú ma Bucky." Podal jej ruku.
"......., ale to už asi vieš."
Zostalo pri nich auto.
Dievčina cúvla za Jamesa.
"To je vporiadku, to sú priatelia."
Steve ztiahol okienko.
"Kapitán Rogers?" Spýtala sa prekvapene.
Usmial sa "Steve a mali by sme ísť. Zoznámime sa neskôr."XxxxXXXXXXXXxxxxxX
O pár týždňov neskôr ;)
"Potrebujem ...... !" Zvolal Clint. "Natasha to schytala. Nevyzerá to najlepšie. Na základni sme za pár minút....."
Steve sa pozrel na ......... .
Prikývla. "Guľku ale musíte vybrať."
"Snáď na to ostane čas..."
Obaja sa rozbehli do hangaru a za nimi Hulk sa hnal s lekárskym kufríkom.
"Nikto tam nemal byť, nechápem ako sa to stalo... bol som hneď pred ňou..." pokrútil hlavou Clint ako vbehli do lietadla. "Má veľmi slabý pulz. Upadla do bezvedomia takmer okamžite..." zložil si hlavu do dlaní.
Hulk ho chytil za plece. "Bude vporiadku. Pusť ma k nej.." pozrel sa na ........ a naspäť k Natashe. Vyhral jej tričko, krvi bolo všade dosť. Z rany na bruchu nie a nie zastaviť sa. Hulk vybral nástroje a takmer po chvíli sa mu podarilo vybrať guľku, rana však začala krvácať ešte viac. Prenechal svoje miesto ........... .
Tá dala jednu ruku na ranu a jednu ruku na hlavu Nat. Krvácanie po chvili začalo ústavať, rana sa zacala celiť a Nat sa vracala farba do tváre. Dievča dalo ruky preč a sadlo si ďalej od nej. Oprela si hlavu trasúcimi rukami.
"Si vporiadku?" Spýtal sa Steve.
Prikývla.
Nat sa posadila. "Čo sa stalo?" Rozhliadala sa po lietadle. "Ako som sa sem dostala?"
"Postrelili ťa." Povedal Hawkey. "Ale ........ a Bruce ťa dali dokopy."
"Vďaka." Usmiala sa "tak už vieme poriadne, čo dokážeš. Aj keď nevyzeráš najlepšie."
"Len ma to unavilo. To prejde. Pôjdem si ľahnúť, predsa len si mala na mále" pokúsila sa o úsmev a postaviť sa.
"Myslím, že máš takú farbu v tvári, ako mala predchvíľou Natasha..." poznamenal Clint.
"Má pravdu, nejako si až priveľmi zbledla...." Steve jej pomohol vstať a jej sa podlomili znovu kolená.
"To prejde, len si musím oddýchnuť." Oprela sa viac o Steva a zatvorila oči."Dobré ráno spiaca princezná. " začula známy hlas.
"Bucky?" Spýtala sa unavene, ledva na neho otvorila oči a mala čo robiť, aby znovu nezaspala.
"Zhodli sme sa, že je síce super, že si zachránila Nat, ale bola si mimo 5 dní."
"Ou...." chytila sa za hlavu.
"Ou je slabé slovo." Zasmial sa. "Donesiem ti kávu a niečo pod zub?"
Prikývla "Ďakujem."
"Natasha ti ďakuje.. nabudúce nás upozorni, že môžeš skolabovať."žmurkol na ňu a zamračil sa "takto si sa cítila aj pri mne?
Pokrútila hlavou."To ma len pár dní bolela hlava. Nat na tom bola veľmi zle."
"Ešte, že ťa tu máme."
Usmiala sa" Vďaka tebe."
"Nie, nie, ty si zachránila už 2 Avengerov a jeden popálený Samov prst."
"Tak všetko zlé je na niečo dobré." Zývla si a znovu zaspala.The end ;)
ČTEŠ
Avengers IMAGINE One Shots SK ;) By Ettie
FanfikceJednodielovky Avengers, most likely to bude postava vs Bucky alebo Steve. Kľudne píšte do komentov nápady k príbehom, spolu niečo fajn možno vymyslíme ;) "reguest open" EDIT: 8\2020 postavu OC (original character) si čitateľ prispôsobuje podľa se...