10. Bucky & OC 《Tajný ctiteľ》

203 16 1
                                    

"Niekto ti sem doniesol obrovskú kyticu ruží. " ozvala sa Wanda od dverí laborky. "Máš tajného ctiteľa?"
....... sa otočila od počítača a pozrela na Wandu, ktorá držala kyticu "Kto by už len mne posielal kvety?" Prišla k nej.
"Nebol tam žiaden odkaz, doniesol to kuriér."
"Kuriér?"
Prikývla."Máš sviatok o ktorom nevieme?"
"Nie. A ani o nikom neviem kto by mi mal posielať toto.."
"Ja by som o niekom vedela, ale nemyslím, že by ho napadlo objednať ti online niečo." Žmurkla na ňu.
"Nie je to divné, že niekto niečo objedná a doručí na našu základňu?"
"Je to milé každopádne...." podala jej kyticu.

"Si vpohode?" Spýtala sa Nat.
Ale ....... sa zapozerala na stenu.
"HALLLO? Zem volá ........ ?" Postrčila do nej.
"Ahm, čo?"
"Či si ok?"
"Len prepracovaná asi?"
"Tak vybehneme do baru, len my baby, čo ty na to?"

"Že by sa Bucky konečne rozhýbal?" Zasmiala sa Natasha a odpila si z drinku.
"Ospravedlňte ma..." povedala ...... a vybrala sa na wcko.
Wanda sa zasmiala.
Nat sa zapozerala za ...... všimla si, že ju niekto sleduje a na dámske WC za ňou vošiel nejaký chlap. "Asi máme problém..." postavila sa a rozbehla sa k WC.

S ..... niekto vrazil do steny a schmatol ju pod krk. Druhú ruku jej dal na ústa. "Pššssst!" Zovretie krku uvoľnil, avšak jeho telo ju držalo pri stene, rukou vytiahol injekčnú striedačku. Snažila sa ho striasť, ale nedarilo sa jej to.
"Pusť ju..." ozvalo sa od dverí.
"Ale no ták, len sme si chceli trochu užiť.." usmial sa na ňu a odstúpil od nej.
"Si v poriadku?"spýtala sa Wanda.
Prikývla.
"Policajti sú tu zachvíľu..."
"Ale no ták, snáď by ste to takto neriešili, len sme si chceli užiť...."
"Vybral si si zlú obeť, a takto už nikomu neublížiš...."

Ráno si ....... na svoju tvár pustila studenú vodu. Na krku jej bolo vidieť otlačky z ruky. Zobrala si rolák a vyšla na raňajky.
"Dobré ránko..." ozvalo sa za ňou keď zatvorila dvere od svojej izby. Podskočila.
"Ťažká noc?" Zasmial sa Bucky.
Otočila sa na neho."Nemáš ani poňatia..." pokrútila hlavou a pohla smerom k jedálni.
"To je ti taká zima?" Spýtal sa jej keď kráčal vedľa nej.
"Bucky? Príšerne ma všetko bolí, môžeš sa ma prosím prestať na všetko pýtať?"
"Si chorá?" Chytil ju za čelo.
"Tak tu si..." ozval sa Tonyho hlas."Počul som, že si mala včera zaujímavý večer. Ten chlap sa tak skoro von nedostane za útok na Avengera o to sa už postarám."
Zatvorila oči a zatla ruky v päsť. "Natasha sľúbila, že Vám to nepovie!"zastonala.
"Aký útok?" Spýtal sa vyčítavo Bucky.
" .........? Prišla ti ďálšia kytica." Dobehla k nim Wanda.
"Ďalšia kytica?" Zopakoval Bucky nechápavo a Tony pokrútil hlavou.

"Ten blázon z toho baru tú kyticu neobjednal..ani jednu." Poznamenal Tony študujúc mapu.
"Ak je toto len nejaký Váš žart tak sa priznajte kto z Vás to poslal..." dala si hlavu do dlaní.
Steve sa postavil za ňu a chytil za plecia. "Nájdeme toho maniaka, dobre?"
"To akože vážne priťahujem samých úchylakov?"
Bucky sa na ňu pozrel. "Buďme radi, že ti neublížil viac, ako len modrinou na krku..."
"Si nová tvár, ľuďia ťa poznajú. Nám tiež posielajú veci, ale poslať to priamo na základnu asi nenapadlo ešte nikoho..." pousmiala sa Nat.

Oprela si hlavu o stenu v svojej izbe. Niekto zaklopal. "Ďalej?"
Dvere sa otvorili a tam stál Buck so šálkou čaju. "Si ok?"
Prikývla.
Podišiel k nej a podal jej čaj."Posiela to Wanda, vraj sa ti po tom bude dobre spať...."
"Vďaka. To teraz fakt potrebujem." zasmiala sa
"Vraj si z teba robili srandu, že som ja ti tie kvety poslal.. " sadol si k nej.
"Nechaj to tak prosím."
"........, ale mne na tebe naozaj záleží. "
"Tak som rada, že je to vzájomné, aj ja ťa mám celkom rada..." usmiala sa na neho."ale som tak unavená, že môj mozog už nevie rozmýšľať." Ľahla si hlavou na jeho nohy. Pohladil ju po vlasoch."Oddýchni si."

"Niečo nové?" Spýtal sa Steve.
"Zatiaľ nie." Odvetil mu Clint. "Mysleli sme si, či to nie je ten kuriér, ale vypočuli sme ho. Nemal by v tom mať prsty."
"Pre istotu ju teraz stiahneme z misií a uvidíme."
"Chceš počkať na jeho prešľap?"
"Chcem aby tu bola v bezpečí."

O niekoľko týždňov ;)

"Steve? Toto by si mal vidieť." Ozval sa Samov hlas skrz komunikátor.

Keď Steve dobehol za Samom do pivnice v opustenom dome, uvidel po stenách nalepené rôzne fotky ................. vystrihnuté z rôznych časopisov, alebo vytlačené z netu.
"Tak aspoň vieme, že echo bolo správne. Už len nájsť toho maniaka."
Stevovi zazvonil telefón: "Steve? Kriminalisti našli ženské telá v prístave a v lese." Oboznámila ho Natasha cez telefón"Podľa koronera mali aj ony všetky rovnaké znaky."

"....... ? Bucky zaklopal na jej dvere "Máš si zbaliť nejaké veci. Na pár dní máme ísť do jedného z úkrytov." Nakukol dnu. Sedela pri notebooku, ale nevnímala ho. " ....... ?" Prišiel k nej bližšie. " ...... ?"
Podskočila. "Bože Bucky vystrašil si ma!"
"Vypni tie správy. Nerobí ti to dobre..."
"Lenže tie ženy zomreli kvôli mne." Pokrútila hlavou.
"Zomreli v rukách šialenca, nie tvojou ani ich vinou." Dal jej pusu na vlasy. "Som rád, že si vporiadku."
"Nemôžem sa celý život skrývať, kým ho nenájdu, ktovie koľko žien ešte...."
"A čo chceš robiť? Dobrovoľne sa mu postaviť zoči voči?"
Otočila sa k nemu."Presne tak!"
"......!" Pokrútil hlavou.
"Veď mám Vás, mi budete všetci kryť chrbát."
"Lenže on nie je hlúpy."
"Tiež ale vie, že ma nemôžete donekonečna skrývať."

Wanda, Nat a ....... vošli do obchodného centra. Najnovší člen teamu si vzal oblečenie do skúšobnej kabínky.
Tak prešli viacero obchodov, aby nalákali útočníka, ale nič.
"Idem nám vziať kávu. Tu by si snáď nedovolil nič.." zasmiala sa a šla k take away Coffee shopu. Kým čakala ucítila ako keby ju niečo štiplo do ruky, ale nevenovala tomu pozornosť, kým nezačala byť úplne oťapená, oprela si rukou hlavu."Niečo nie je vporiadku..." povedala do kumunikátora. Akurát vtedy jej podali 3 kávy. Usmiala sa na baristu a poďakovala sa. Ako vstávala zaútočila sa jej hlava. Wanda bola hneď pri nej. "Si ok?"
"Neviem, niečo je zle."
Nat od nej vzala kávy.
"Nikto pri tebe nebol. Nedotkla si sa niečoho?"
"Nie,ale mala som pocit, že ma niečo uštiplo do... ruky..."pozrela sa na ruku a mala tam malý červený fľak."Už je to lepšie. Ozaj..."
"Vráťte sa na základňu." Povedal im Tony.
Vybrali sa k autu. Ako nastupovali z vedľajšieho auta vystúpil chlap a schmatol ....... . Tá ho ale pohodovo kopla medzi nohy. V bolestiach sa zvíjal na zemi. "To si nemala robiť. Len ja viem kde je protilátka."
Bucky a Sam boli hneď pri nich.
"Aká protilátka?"
"Podcenili ste ma..." zasmial sa "Máš v sebe niekoľko toxínov, a veľa času nemáš. Takže buď pôjdeš so mnou, alebo zomrieš"
"Musí to mať niekde na blízku, inak by riskoval, že ma nedostane živú...." oprela sa auto.
"Vlastne som presne vedel ako budete zmýšľať." Zasmial sa. Na to ho Sam vytiahol na nohy, sotil o auto a začal prehľadávať.
"Pôjdem s ním..."
" ...... !"
" Nechaj tu telefón aj iné vyhľadávacie zariadenia, ktoré ti dali.. mám k tomu prístroj, takže ma neoblbneš."
Prikývla.
"Nastúp si do auta."

"Nešlo to až príliš ľahko?" Spýtal sa Steve.
"Snáď dostane tú protilátku skôr ako si s ním poradí..." odvetil Thor.

"Urobím všetko čo chceš, len ma zachráň...." dotkla sa jeho spánku. Na to vystúpil a zo spodu auta vybral striekačku, ktorú jej pichol do ruky.
"A teraz mi urob láskavosť a odvez sa na najbližšiu policajnú stanicu...." ako to dopovedala, postava sa zmenila na Lokiho.

Koniec ;))))

Avengers IMAGINE One Shots SK ;) By EttieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu