Hej Bucky, už si to počul?" Spýtal sa Steve ako ho dobehol pred telocvičňou. "Od dnes máš o jedného z agentov menej. Jeden z nováčikov sa rozmyslel a odišiel zo Shieldu. Dnes už nenastúpi."
"Taká informácia sa ku mne nedostala. Kto je to, Smith? Cooper? Oni boli najslabší v skupine."
".......... ............ "
" ........., si si istý?"
Steve prikývol.
"To nedáva zmysel, celý čas je jedna z najlepších v skupine." Zamyslel sa. Bol na nich síce prísny, ale aby to bol dôvod odchodu, to sa mu nezdalo. Okrem toho už mali nejaký výcvik za sebou a nemohli sa s nimi predsa len zabávať ako s malými deťmi. Veď vedeli do čoho idú. "Veľká škoda pre ňu, čo už."
Bucky vošiel do telocvične. Zrazu to medzi agentmi stíchlo.
"Dáme sa do práce. "
Sem ta zachytil nejaký pohľad na neho, alebo si všimol, že niekto niečo niekomu ďalšiemu povedal.
"Chce niekto niečo povedať?" Spýtal sa. Ale odpovede sa nedočkal, nikto sa neodvážil mu nič povedať. Tak pokračovali v tréningu v boji."Hej Webster! Na chvíľu!" Zvolal na jedného zo svojich študentov.
Ostatní sa už vybrali von z telocvične. Len on a ešte pár agentov ostalo a balili si svoje veci do batohov.
"Áno, seržant?"
"Bol si posledných paŕ dní v dvojici pri treningu s ........ . Stalo sa niečo o čom by som mal vedieť?"
"Nie pane."
"Vie niekto z agentov, prečo odišla?"
"Nebola dosť dobrá." Odpovedal mu bez váhania.
"Naozaj, Webster a ako si k tomu názoru prišiel?"
"Aj Vy ste na ňu bol dosť tvrdý. Nemala na to."
"Som Váš veliteľ, myslím, že ku každému sa správam rovnako. A z môjho pohľadu bola výborná agentka." Oponoval mu.
Medzitým ostali v telocvični už len oni dvaja.
"Je to žena, tak jasné, že to takto beriete. " dovolil si povedať ako sa zatvorili dvere za posledným agentom. "Viackrát som ju ľahko dostal na tú tvrdú zem, nevie sa ani poriadne brániť. Kto s ňou na misiách bude mať zľutovanie, aby jej neskrížil ani len vlások. Nemá na to byť agentom Shieldu."
"O tom ale ty nerozhoduješ. Narozdiel od teba mala výborné referencie."
Zasmial sa"Možno tak získané cez posteľ."
Bucky s ním vrazil do steny. "Zopakuj to!"
"Všetci vieme aké zbrane vie používať najlepšie..." ucítil zovretie na jeho krku."Pre mňa dosť dobrá nebola, tak to asi skúšala inde. U Vaš už pochodila seržant?" Začal sa dusiť. "Asi bola dobrá v posteli ak ju takto bránite!"
"Tak o to tu ide? Že si myslíš, že som s ňou niečo mal?"
"Myslia si to všetci pane. Skúšala to na Vás no nie. Tie pohľady sme videli všetci. Tiež Vám tak pekne stonola do ucha, keď ste ju zhodil na tú matrac?" Precedil cez zuby a bolesť. Bucky mu jednu vrazil.
"To by stačilo Bucky, pusť ho." Ozval sa od dverí Steve. "Nestojí ti za to."
"Ďakujem kapitán. Seržant sa zjavne nevie udržať na uzde."
"Myslím, že si neuvedomujete s kým sa rozprávate, agent..." Steve k nim prišiel bližšie a chytil Buckyho za plece.
Bucky uvoľnil zovretie ruky a agent dopadol na zem. Chytil sa za krk a postavil sa.
"Budete disciplinárne stíhaný Shieldom za šikanovanie a sexuálne obťažovanie, agent Webster." Povedal Steve.
"Čo jej urobil?" Spýtal sa stále pozerajúc sa na agenta, prípravný znova na neho zaútočiť.
"Nat to nedalo a pozrela si záznam zo včerajšieho tréningu. Lepšie povedané po tréningu. Kde jej zlomil prsty na rukách, potom ako ju sotil na matrac. To disciplinárne konanie bude pre všetkých, kto v tú chvíľu boli v telocvični a nezasiahli."
"To nemôžete! Ona si za to mohla sama!"
"Predpokladám, že ak by sme si pozreli ďalšie záznamy, tiež by sme tam niečo našli."
"Vypadni zo základne Avengerov!"povedal Bucky naštvane. Ako odišiel vrazil rukou do steny. "Celý čas som mal pred sebou šikanu a nevidel som to!"
"Neobviňuj sa za to, Buck. Nemohol si za to."
"Som ich učiteľ, mal som to vedieť."Bucky zaklopal dvere na jednom byte. Adresu bytovky mu dala Nat.
Počul ako niekto pribehol k dverám. Pozrela cez kukátko. Otvorila. Ruky si schovala za chrbát. "Seržant Barnes?" spýtala sa prekvapene.
"Ahoj, ......... . Len som ťa chcel informovať, že budú vznesené obvinenia." Začal opatrne.
"Čože? Ja som Vám predsa nič nespravila."
"Môžme sa porozprávať vo vnútri, mimo uši susedov?"
Prikývla a pustila ho dnu. Zatvorila za ním dvere. "Kľudne sa posaďte."
Bucky si vyzul topánky a sadol si na gauč pri okne.
"Začneme s tým, čo sa to vlastne stalo s tvojou rukou?"
"Ahm, narazila som si prsty." Povedala neisto od dverí a ani sa nepohla.
"Aha. A prečo si odstúpila od toho aby si sa stala jednou z najlepších agentov?"
"Nemala som na to. Som slabá." Povedala potichu. "Z toho mam problém? Že som nedokončila výcvik?"
"V podstate áno." Prikývol. "Obaja sme ti s Natashou dali úžasné referencie a ty si to zo dňa na deň zahodila do koša. Bez udania dôvodu si odišla. Boli sme riadne prekvapení keď sme sa to dozvedeli. "
"A to je na vznesenie obvinenia? Porušila som tým zákon?" Spýtala sa prekvapenie.
Zasmial sa.
"Nechápem, seržant."
"Asi som ťa teraz zbytočne vystresoval, prepáč. Len som chcel niektoré veci pochopiť. Dobre, takže inak. Stalo sa niečo na tréningu, o čom by niekto z tvojich cvičiach mal vedieť?"
"Nie pane."
"Oceňujem, že nechceš nikoho bonznúť, ale Webster sa už vyjadril."
Zbledla."Nie je, nie je to ako to vyzerá, seržant. On... Ja som.. Neviem čo Vám povedal, ale ja som.... " hľadala tie správne slová.
"Vieš ........ . Vy ako agenti asi neviete, že Jarvis nám celú základňu monitoruje. Takže vďaka Natashe, ktorej naozaj nešlo do hlavy prečo si zo dňa na deň odišla, už vlastne vieme, že ti tie prsty zlomil Webster." Skúmavo sa na ňu pozrel čakajúc na jej reakciu. Tá ho len s prekvapeným výzorom sledovala.
"Ak by sme si pozreli aj ďalšie záznamy, asi by ma neprekvapilo, ak by sme našli ešte pár vecí. Každopádne ja som na neho dal podnet aby ho vyhodili z akadémie za nevhodné správanie voči autorite. Inak som ho poriadne za teba zmlátil. Keby neprišiel Steve, asi by to pre neho dopadlo ešte horšie. Pretože až Steve prišiel s tým čo sa vlastne stalo."
Otočila sa mu chrbtom a rozplakala sa.
"Pozri... " vstal a prešiel k nej a postavil sa pred ňu. "Počúvaj ma pozorne, si naozaj jednou z najlepších agentiek čo sme mali v skupine. Nie si slaboch. A mňa naozaj mrzí, že som si to šikanovanie nevšimol. Ale tiež ma mrzí, že si sa o tom nikomu nezdôverila. A nehovorím to, len preto, čo o nás v skupine nahovorili." Zasmial sa. Ona len pokrútila hlavou "Mrzí ma to, seržant. Ja som len nechcela nikomu spôsobiť problémy."
"Teraz ti to poviem ako veliteľ, ale aj ako priateľ. Máš naozaj potenciál, ktorý by bola škoda zahodiť. Takže sme sa na základni rozhodli dať ti šancu, aj skrz to zranenie. Ak to prijmeš a cítiš sa na to, zajtra máš šancu nastúpiť k Avengers."The end ;)
DU LIEST GERADE
Avengers IMAGINE One Shots SK ;) By Ettie
FanfictionJednodielovky Avengers, most likely to bude postava vs Bucky alebo Steve. Kľudne píšte do komentov nápady k príbehom, spolu niečo fajn možno vymyslíme ;) "reguest open" EDIT: 8\2020 postavu OC (original character) si čitateľ prispôsobuje podľa se...