Steva zobudil v noci telefón. Bolo to jedno z čísel, ktoré dával pre emergency volania. Kým našiel telefón v šuflíku trvalo to ďalšiu chvíľu vyzváňania. "Áno?" Ozval sa ospalo bez toho aby pozrel ID volajúceho.
Na druhej strane však ostalo ticho. Potom začul ako sa niekto zhlboka nadýchol."Steve, ja... niečo sa stalo a potrebujem tvoju pomoc"
" ........, kde si?" začal sa rýchlo obliekať.
"V nemocnici." Odpovedala mu s plačom "V Jersey." Dodala. "Mali sme nehodu. Niekto do nás vrazil s dodávkou. Sharon je na tom zle, Steve."
"Zachvíľu som tam, dobre? Ak bude treba prevezú ju do nemocnice v Shielde. Už nasadám do auta..." na to začul ako niekto niečo hovorí a ako dopadol telefón k zemi a ostal hluchý.Steve vbehol do nemocnice. Sestrička z príjmu ho nasmerovala do čakárne. Ako sa otvorili dvere, všimol si na stoličke schulenú mladšiu sestru Sharon. Pribehol k nej a čupol si. Jej tvár vzal do rúk aby sa na neho pozrela. Skúmajúc jej už ošetrené odreniny a škrabance. Hodila sa mu náručia.
Steve sa vrátil na základňu skoro ráno. Okolo pliec držal zronenú Sharoninu príbuznú.
Bucky nakukol od stola. "Dobré ráno, to si bol celú noc preč? Myslel som, že máme zakázané nosiť sem dámske návštevy?" Zasmial sa.
Steve prišiel bližšie a vtedy si Bucky všimol užialený výraz toho dievčaťa. Skúmavo sa na oboch pozrel, nepoznal ju, ale bolo mu jej ľúto.
"Bucky toto je ....... . Sestra Sharon, zo Shieldu. Peggyna neter."
Bucky jej podal ruku.
"....... tu s nami chvíľu zostane. Sharon dnes v noci zomrela pri autonehode..."
"Úprimnú sústrasť, zlato." Povedal Bucky súcitne stále ju držiac za ruku od toho pozdravu.
"Mohol by si ju prosím odprevadiť do jednej z hosťovských izieb?" Spýtal sa Steve. "Daj si sprchu, oddýchni si. Ja spravím jedlo a urobím niekoľko telefonátov. Poviem Nat aby ti doniesla nejaké jej oblečenie kým pôjdeme po tvoje veci" povedal Steve a súcitne je pohladil po chrbte."Nepotrebuješ liek od bolesti?" Spýtal sa Bucky ako jej ukázal izbu.
"Nie, ďakujem. " hlesla potichu.
"Ak by si niečo potrebovala, zavolaj. Riadi nám to tu umelá inteligencia, tak ti vie splniť čo potrebuješ..."
Prikývla. "Vďaka."
Bucky vyšiel von.
Dievča prišlo do kúpelne a studenou vodou si umelo tvár."Ako to myslíš, že jej telo zmizlo z nemocnice?" Spýtala sa Natasha, započul to Bucky ako k nim prichádzal.
"Proste zmizlo. Lekár jej oznámil, že je mŕtva a už ju k nej nepustili. Videla ju naposledy po tej nehode, kde na tom bola dosť zle."
"Takže si myslíš, že nie je mŕtva?" Spýtal sa prezmenu Bucky
"U Furyho by ma to neprekvapilo. Ja len dúfam, že je v dobrých rukách a nie naopak." Odpovedal mu Steve. "Čakám na jeho odpovede."
"Snáď je za tým Shield a vie čo robí." Nat sa na obidvoch pozrela. " ....... zatiaľ nič nehovorme. Nech nemá plané ilúzie."
Steve prikývol. "Chcem prejsť všetky kamerové záznamy."
"Pomôžem ti." Bucky si k nemu sadol."Slečna Carterová, ste v sprche už hodnú chvíľu. Ste vporiadku? Nepotrebujete pomoc? Mám upovedomiť Kapitána?" Ozval sa hlas Jarvisa.
"Nie, nie, ďakujem. Všetko je ok." Zastavila vodu a vyšla zo sprchy.Obliekla si tričko a nohavice, čo jej tam nechala na posteli Nat a prišla za ostatnými do spoločenskej miestnosti.
Sam sa na ňu súcitne pozrel."Nemala by si tie veci vidieť. Poď sa so mnou najesť..." vzal ju okolo pliec a šli smerom do kuchyne.
"To auto šoférovala ........ " povedal Bucky ako sa pozrel za Samom.
"Áno a to druhé auto vrazilo presne na miesto spolujazdca." Steve prikývol."A ten parchant mal celý čas zakrytú tvár. Skontroloval čo spravil a odišiel. Išiel na istotu. "
"Tu v tomto zabere je vidno, že niekomu volal."
"Možno to zistíme na základe volaní na tom mieste." Povedala Nat "mne to ale príde, že presne vedel kam naraziť, aby ich nezabil." Pokrútila hlavou. "A myslím si, že si mysleli, že bude Sharon sama v aute. S ňou nepočítali. Ďalšia vec je tá, že ak by ju chceli mŕtvu hneď, tak by ju zabil predsa rovno na mieste. A obe, aby ostal bez svedkov."
"Asi bol prekvapený, že je tam o osobu viac."
"Vedel, že je tam kamera...." Nat sa zamyslela.
"Z toho miesta sa volalo len 2x..." Steve zatvoril notebook."Raz z mobilu ........ . A raz z tohto čísla. Tu je adresa."
Nat ho zastavila. "Pôjdem ja s Buckym. Pre teba je to príliš osobné."
Prikývol. "Vďaka..."
Bucky ho chytil za plece a obaja s Nat sa pobrali do hangáru.Steve prišiel za Samom a ....... . Vzal si tiež kávu. "Ďakujem Sam."
Ten prikývol."Nechám Vás chvíľu." vzdialil sa z ich dohľadu.
Steve sa pozrel na ........ , ktorej sa znovu tisli slzy do očí. Položil šálku a prešiel k nej, silno ju objal.
"Musím sa ťa niečo spýtať, ..... " začal opatrne." Mala si byť v tom aute? Plánovali ste so Sharon na ten večer niečo?"
"Nemala..." pokrútila hlavou."Vzala ma so sebou do Shieldu. Fury si ju zavolal aby vzala niečo do Európy. Ale tam sme už nedošli."
Steve prikývol. "A vieš čo to mohlo byť?"
"Nie, nikdy nerozprávala o robote. Prečo?"
"Videla si to auto, vieš ho popísať?"
"Nemali ste tam náhodou video z miesta činu?"
"Áno, ja len či ti to auto niečo nepripomínalo."
Zamyslela sa. "Myslím, že nie." Rukou si prešla po tvári. "Skúsim sa rozpamatať, ale...."
"Je toho veľa, viem. Nemáš bolesti, nepotrebuješ niečo?"
"Myslíš si, že to nebola nehoda?"
"Ušiel z miesta činu a očividne Vás obe skontroloval. Dokonca zavolal záchranku, takže."
"Hej, Cap. Niečo máme..." ozval sa z komunikátora hlas Nat. "Vieš sem s ..... prísť?"
Steve sa pozrel na ....... . "Je to potrebné?"
"Fury by s tebou rád prehodil pár slov." Odpovedala mu Nat.Steve vyprevadil z Quinjetu ........ a spoločne šli za Nat a Buckym, ktorí stáli pred domom.
"Žije?" Spýtala sa oboch, Bucky sa na obidvoch prichádzajúcich pozrel.
"Fury je dnu." Odvetila Nat a uvoľnila im cestu k dverám.
..... chytila Steva za ruku a spoločne vošli dnu.
"Nedal si si povedať, Steve." Povedal Fury z gaučovky a ukázal na neho varovne prstom.
"Nemal som na výber." Pozrel sa na .....
"Kde je moja sestra?" Votrela sa im do rozhovoru.
Na to sa vedľa Furyho objavil chlap, jeho oblečenie jej bolo známe. Bol to ten čo do nich narazil. Cúvla za Steva,ten ju za sebou schoval.
"Mrzia ma tie komplikácie, ........ " povedal Fury. "Sharon ťa so sebou brať nemala. Malo to vyzerať ako nehoda, aby sme ju vedeli posunúť do utajenia."
"A miesto toho ste ju zabili."
"Nie, momentálne sa zotavuje po operácii. Agent Mulwray, zoberte slečnu Carterovú za jej sestrou. Upozorňujem, že poslednýkrát na dlhšie obdobie. A upozorňujem, že pre všetkých to znamená, že je mŕtva a tak to aj ostane. Shield jej už chystá pohreb. Nastal čas sa rozlúčiť. Rozumieme si?"
Sestra len mlčky prikývla a šla za agentom. Steve ju nasledoval, no Fury ho zastavil. "Už žiadne ďalšie hľadanie."
"Vedel som, že za tým budete Vy. Snáď jej utajenie vďaka tomu nevybuchne. Už žiadne ďalšie tajomstvá. ""Sharon!" Rozbehla sa k nej a objala ju.
"Opatrne sestrička. Trošku sa to vymklo z rúk. Si vporiadku? Nie si zranená?"
"Narozdiel od teba nie som napojená na žiadne hadičky." Usmiala sa. "Som rada, že si ok. Aj keď ma mrzí, že si teraz musíme dať zbohom." Chytila ju za ruku.
Sharon sa pozrela k dverám, kde stál kapitán. "Ďakujem!"
Steve prikývol "Dám na ňu pozor, kým budeš preč."
Otočila s k nemu "To znamená, že môžem ostať na základni Avengers?"
Steve si obe sestry premeral pohľadom.
"Naučíte ma v rámci svojho času bojovať?" Spýtala sa nadšene.
Kapitán prikývol."Niekoho ti k tomu vyčlením." Usmial sa
YOU ARE READING
Avengers IMAGINE One Shots SK ;) By Ettie
FanfictionJednodielovky Avengers, most likely to bude postava vs Bucky alebo Steve. Kľudne píšte do komentov nápady k príbehom, spolu niečo fajn možno vymyslíme ;) "reguest open" EDIT: 8\2020 postavu OC (original character) si čitateľ prispôsobuje podľa se...