Dvere do nemocnice sa automaticky otvorili a do nich vošiel Steve, v rukách držal niekoľko krabíc pizze a pár káv.
"Prišiel som za ......."
"Zavolám ju, kapitán... " odvetila mu sestrička z príjmu s úsmevom."Steve, čo tu robíš?"
Otočil sa k nej."Prišiel som pozrieť svoju obľúbenú sestričku a doniesť jej, aj jej kolegom na smene niečo na energiu."
Usmiala sa na neho.
"To je od teba milé, vitaj doma inak. Všetko ok?"
"Hej, všetko vpohode, až na to, že som sa dozvedel, že Buckyho zverenkyňu Fury poslal na výpomoc do nemocnice." Žmurkol na ňu
"Málo ľudí a veľa ranených, čo ti poviem."
Stevovi začal zvoniť telefón, pozrel sa naň."Dávaj na seba pozor, dobre?"
"Nápodobne, kapitán." Usmiala sa na neho."Pozdrav ostatných. A ďakujeme.""Och Steve vďaka Bohu. Si vporiadku." Natasha k nemu pribehla keď ho uvidela vyjsť z výťahu.
"Nemal by som byť? Nezdvíhal som ti, lebo už som tu parkoval"
"Asi pred 5 minútami niekto zaútočil na nemocnicu Shieldu, myslela som, že si stále tam?"
"Nie, Tony mi volal, že sa mám vrátiť na meeting kvôli reportu. ...... tam má dnes službu."vytiahol telefón a vytočil jej číslo."čo sa stalo a koľko je ranených?"spýtal sa Nat kým telefón vyzváňal.
"Niekto tam vtrhol so zbraňami a začal strieľať. Sam hovoril, že je veľa mŕtvych, Steve. Majú tam rukojemníkov..."
"Čo urobíme? Musíme im pomôcť" povedal Bucky tiež s telefónom v ruke "Ani mne nedvihla."
"Kým vyvedú rukojemníkov von, bude to ešte chvíľu trvať. Zavolám Furymu. Zoberte si veci."...... bola schovaná spolu s ďalšou sestričku a lekárom za stolom v jednej z izieb, ktorú pripravovali pre pacienta. Streľbu už dlhšie nebolo počuť, ale vedeli, že kým si po nich neprídu policajti nesmú sa pohnúť z miesta. Zrazu sa ozval výstrel z vedľajšej izby. Všetci traja si rýchlo vymenilo pohľad. Lekár sa rozbehol do kúpeľňových dverí a jej kolegyna sa skryla pod posteľ. Zatiaľ čo ...... sa ani nepohla. Dvere do ich nemocničnej izby sa rozleteli.
Útočník si všimol pootvorené dvere kúpelne, vošiel dnu a 3x vystrelil. Na to pod posteľou vykríka od strachu sestrička a tak sa vrátil do izby a vytiahol ju zpod postele, namieril na ňu zbraň, strelil hneď veďľa nej odišiel z miestnosti.
Sestrička tam ostala ležať v šoku a hneď ako sa zatvorili dvere za útočníkom, vstala a vybehla na chodbu. Kde ju jednou ranou trafil.
Na to počula ďalšiu streľbu vo vedľajšej miestnosti.
....... vstala a vbehla do kúpelne, lekár už nejavil žiadne známky života.
Ruku od krvi su utrela do uniformy. A z vrecka vytiahla telefon. 5 zmeškaných hovorov od Steva, 3 zmeškaný hovory od Buckyho a správa od Natashe.
"Som na 3 poschodí, izba č. 304. Útočník strieľa vo vedľajších izbách. Videla som len 1."
"Ostaň kde si." Odpísala jej Nat.
Na to sa znovu ozval krik, streľba, dopad tela a zlovestné ticho. Po chvíli sa chodbami ozývalo "Všetci rukojemníci ostanú na svojich miestach. Kým agenti Shieldu prehľadajú miestnosti a všetkých vyvedú von. Zachovajte pokoj. Útočníka sme zneškodnili. "
Na to začula kroky ako niekto beží a otvára dvere.
Vykukla zo skrýše a zmeravela."Rumlov?"
"Myslel som si, že som niekoho prehliadol...." zaškeril sa"Poď pôjdeš so mnou, kráska."
Pokrútila hlavou.
"Vieš, že mám pre teba slabosť a nikdy by som ti neublížil, že áno? Tak ma nenúť ťa zastreliť. Nerátajú s tým, že by to bol niekto z ich. Mnou označený útočník je mŕtvy. Tak vylez von."
"Už si ich zabil dosť, tak prečo mňa nie?"
Prišiel úplne k nej a namieril na ňu zbraň."Ty si moja cesta k slobode. Zneškodnili sme jedného. O mne nevedia a myslia si, že som v teame. Takže ťa bezpečne vyvediem von a ty budeš spolupracovať, inak to tu buchne do vzduchu celé.... poďme..." potiahol ju za ruku a nasadil na ňu bombu. Aby bombu na jej tele ukryl prehodil cez ňu bundu."Tam je!" Zvolala Nat keď ju uvidela vychádzať.
"Niečo tu nehrá" Povedal Steve.Rumlov ju dotlačil k autu a donútil ju sadnúť si na sedadlo spolujazdca.
"Prečo nejde k ošetreniu?" Spýtal sa Bucky.
Steve sa pohol k autu, na to auto vyštartovalo v plnej rýchlosti."Sam, priprav quinjet." Prikázal Steve.
Auto zaparkovalo pred drevenou chalupou. "Vystúp! A poď do vnútra!"
V drevenici ju priviazal stoličku. "Teraz si počkáme.""Aký je plán?" Spýtal sa Bucky.
"Je tam sám."
"Vtrhneme tam. Aj tak vie, že prídeme....""Rogers..." zasmial sa ako vykopol dvere a Avengeri vošli dnu. "Rád Vás tu všetkých vidím a mám pokope..zabijeme aspoň 2 muchy jednou ranou. Teda viac múch..." zaškeril sa a zmáčkol pripravené tlačítko. Nič. Zmáčkol znovu. Nič.
"Má najlepšieho učiteľa..."odvetil mu Bucky. Na to sa Rumlov pozrel na dievča a už nemala zviazané ruky a bomba bola deaktivovaná. Vzal zbráň, ale Clint bol rýchlejší a vystrelil na neho šíp.The end ;)
DU LIEST GERADE
Avengers IMAGINE One Shots SK ;) By Ettie
FanfictionJednodielovky Avengers, most likely to bude postava vs Bucky alebo Steve. Kľudne píšte do komentov nápady k príbehom, spolu niečo fajn možno vymyslíme ;) "reguest open" EDIT: 8\2020 postavu OC (original character) si čitateľ prispôsobuje podľa se...