3. Bucky & OC 《Zachránená od Rumlova... 》

426 21 0
                                    

Team sa nachádzal na území jednej starej základne. Bucky bol len niekoľko mesiacov v Avengers a Shield prikázal, že kým mu psychologička neudobrí misie ostane na základni. Ako sa však dozvedel, že môžu dostať Rumlova presvedčil Steva aby ho vzali so sebou.
Najprv sa zdalo, že na základni už nikto nezostal. Postupne po skupinách prechádzali jednotlivé časti opustenej budovy...

"Buck, mrzí ma to, ale asi už dávno zdúchol preč. Vedel, že by proti nám nemal žiadnu šancu. Vedel, že prídeme." Steve sa súcitne pozrel na svojho najlepšieho kamoša a pokračovali v prehľadávaní.
Ako prechádzali okolo laborky, si Bucky všimol pár vecí, ktoré mohli dokázať opak Stevových slov.
"Lenže toto to vyzerá, že to bolo používané len nedávno."ukázal na injekcie a prázdne infúzie blízko koša, na lehátku bola krv. Bucky potom prešiel prstom."Ešte čerstvá, a aj počítač musel používať nedávno. Takže zdrhol narýchlo, ak to bol on." zaťal ruky vpäsť.
"Sam, vidíš niečo vonku? Nemal by byť potom ďaleko." Spýtal sa Steve do ich komunikátora.
"Zatiaľ nie, Steve. Žiaden pohyb."odvetil im.
"Za to mne vykazuje termo kamera nejaké ešte živé telo v bloku A, pár metrov od Wandy a Visiona. " prerušil ich Tonyho hlas.
"Ideme k nim!" rozkazal Steve a obaja sa k nim rozbehli.

"Sú tu len cely. Okrem toho sú uzamknuté." Wanda sa pozrela na Visiona. Z vnútra tej jednej, ktorú im označil Iron man cítila slabý príliv myšlienok, ale nevedela ich rozoznať. "Niekto tam je, ale nemyslím si, že by to bol Rumlov. Tá osoba vo vnútri je priveľmi slabá. Skrz dvere v tej tme nikoho nevidíme."
Steve aj Bucky k nim dobehli. "Prežil tvoj útok v Sokovii, takže môže byť zranený."
Bucky vykopol dvere. Dvere do cely vpustili trošičku svetla, ale aj tak sa im zdala stále prázdna.
Ale zimnému vojakovi neuniklo, ako sa v rohu čosi pohlo a on sa presunul tým smerom.
"Prosím, prosím, neubližujte mi!" Ozval sa vystrašený, ale tichý ženský hlas. Bucky sa otočil k Avengerom. Wanda si v šoku prekryla rukou ústa a prešla k Buckymu. "Prišli sme pomôcť, neublížime ti." Povedala a kľakla si k schúlenej postave pri stene. "Som Wanda. Vieš vstať?"
"Myslím, že nie..." odpovedala potichu. "Mrzí ma to, ale nie. Moje, moje nohy."
"Ponesiem ju." Povedal Bucky na ich prekvapenie.
"Nie,prosím nie, on sa vráti."
"Viac nikomu neublíži." Odpovedal jej Steve. "Nemusíš sa nás báť, vezmeme ťa do bezpečia, do nemocnice. "
Bucky si čupol k Wande. "Môžem ťa zodvihnúť zlato?" Opýtal sa, avšak dievča mu neodpovedalo. "Nechceme ti ublížiť." znovu zopakovala Wanda.
"Dobre." Odpovedala potichu.
Bucky ju zobral na ruky. Bola ľahká ako pierko. Ako prešiel k dverám a svetlo dopadlo na jej telo, rukami sa snažila schovať tvár. Vtedy si obaja všimli, že bola oblecená len v akomsi tenkom bielom tričku a lanových bielych nohaviciach. Na rukách mala pár modrín. Wanda pribehla k Buckymu a prehodila cez ňu svoj kabat, nebolo to moc, ale aspoň niečo. Počas cesty do bezpečia stratila v Buckyho náručí vedomie.

Pomaly sa na základni začala prebúdzať. Keď pochopila, že leží v neznámej miestnosti snažila sa rýchlo vstať.
"Hej, hej, len pokojne. Som Bruce, práve som ti vymenil infúziu s výživou a antbiotikami. Si v bezpečí. FRIDAY upovedom prosím ostatných, že nás hosť je už hore."
Ostala sedieť a len sa na Bruca pozerala.
"Ak sa na to budeš cítiť čakajú na pár odpovedí..." ozrejmil. "Naozaj nikto ti tu nechce ublížiť. Vieš kto vlastne sme?"
Pokrútila hlavou.
"Si na základni Avengers. Iron man, Kapitám Amerika....." pozeral sa na ňu a ona stále bola súdiac podľa pohľadu stratená. "Hulk ti asi tiež nič nebude hovoriť." Zasmial sa.
"Nie."
"Pamätáš si svoje meno?"
"Volali ma rôzne.... " sklopila zrak "ale ak si dobre pamätám, tak ............. "
"Vieš ako dlho si bola mimo?" Opýtal sa opatrne.
"Aký je rok?"
"....."
"Tak niečo cez rok."
"Celý ten rok ťa Rumlov držal v zajatí?"
Prikývla.
Do laborky niekto zaklopal a vstúpil. "Ako sa cítiš? Bola si mimo pár dní." Usmial sa na ňu od dverí kapitán. " Som Steve a toto je Tony. Nechceme na teba tlačiť ale, radi by sme sa niečo dozvedeli. Ak je to vporiadku."
Prikývla.
"Wanda, ju poznáš z toho bunkru. Môžem ju zavolať, áno?"

Avengers IMAGINE One Shots SK ;) By EttieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu