7. Bucky & OC 《Vzájomná pomoc》

230 17 0
                                    

Prvýkrát sa stretli, keď ju zachránil Steve a Bucky na ulici. Vracali z pizzerky, odkiaľ zvyčajne objednávali pizzu. Ako sa vracali k autu, začuli z druhej strany ulice krik, nadávky, buchot. Obaja položili krabice na auto a rozbehli sa tým smerom.
Dievča stálo pri stene budovy a k nej sa približovali 2 značne opití mladíci, ktorí na ňu stále kričali.
"Čo takto si začať s niekým seberovným?" Ozval sa Steve.
Obaja mladíci sa otočili, zanadávali si a dali sa na útek. Bucky sa prvotne za nimi rozbehol, ale vedel, že ich vystrašil dostatočne pre dnešok. Tak stál bližšie k dievčaťu.
"Si vporiadku?" Spýtal sa znovu Steve, ktorý si ju premeral pohľadom.
Prikývla.
"Ublížili ti? Poznáš ich?" Aj on prišiel trošku bližšie.
"Nie,nie, len som sa zľakla toho ich kriku. Ďakujem Vám za pomoc..." cúvla pred nimi do zadu.
"Ty si to dievča z pizzerky?" Tentokrát sa konečne ozval Bucky. Bola síce tma, ale jej hlas spoznal, aj keď sa jej tentoraz triasol od strachu.
"Ahm, áno, ale vyzerá to, že Vám tie pizze práve vzal bezdomovec..." ukázala smerom na ich auto.
Obaja si vymenili pohľad.
"Dlhujem Vám pizzu. Aj by som Vám ju nanovo upiekla, ale boli ste už vtedy poslední zákazníci a myslím ze Luis to tam už stihol zamknúť... ale kedykoľvek prídete máte doživotné pizze zadarmo."
Obaja sa zasmiali.
"Asi by sme Vás slečna mali eskortovať až domov..." povedal Steve.
"Nie, nie, to je vporiadku. Chodím takto už týždne a doteraz sa nič také nestalo."
"A to je dôvod, prečo mladá dáma by nemala takto chodievať za tmy sama..." oponoval jej Bucky. "Alebo by aspoň mala zmeniť svoj rituál, aby si ju nejaký blázon nevytypoval a neuniesol."
"No, neviem, vy teda do našej pizzerky chodíte dosť často..." opäť cúvla do zadu.
"Nás sa báť nemusíš...." Bucky začal vetu.
"Áno, lebo takto začínajú vetu všetci sériový vrahovia..." neisté sa usmiala "ahm, ešte raz vďaka...majte sa. Tá pizza zadarmo platí...." rozbehla sa smerom k pizzerke odkiaľ práve vychádzal jej kolega.
"To mi pripomenulo, ako si ty mne vždy zachránil zadok. Inak ona nevie kto sme?" Spýtal sa prekvapivo Steve.
"No, zjavne nás v tej tme nespoznala..." zasmial sa Bucky. A spätne zakýval Luisovi, ktorí mu kývol ako blázon a nakoniec sa za nimi rozbehol "Myslím, že sa práve od neho dozvedela kto sme..."
"Och pán Barnes, kapitán Rogers, ďakujeme veľmi pekne za záchranu našej obľúbenej čašníčky, je v Amerike nová, tak o Vás asi moc nepočula... ospravedlňujem sa. Máte u nás pizzu zadarmo... aj hneď Vám ju upečieme, určite ste toľko pizze mali aj pre ostatných Avengerov..." spustil lámavou angličtinou.
Steva sa zasmial. "Som Steve. A na pizzu prídeme inokedy. Pekný večer..." podal mu ruku a pobra sa naspäť k autu a Bucky ho nasledoval "Naozaj ťa nehodíme domov?"
"Nie, kým si Vás nevygooglim" zasmiala sa.

"Pizza Anabella, ako Vám môžeme pomôcť? Čo si dnes dáte?"opýtala sa bez zdvihnutia hlavy, kým dokončovala predchádzajúcu objednávku.
"Už si si nás vygooglila?"
"Hmmm, mala som? Seržant Barnes?" Usmiala sa na neho ako zdvihla hlavu.
"No..." ukázal na jej menovku "........ , rád by som si objednal niekoľko tých pízz zadarmo, čo nám bolo sľúbených. Vieš my superhrdinovia máme veľký hlad."
"A koľko ich bude?"
Pozrel sa na hodinky. "Možno mi nateraz postačí jedna a tvoj čas počas obednej prestávky?"
"Choď, choď, utekaj! Pizzu donesiem!" Nabehol k nim Luis." Aj kávu máte grátis..."

"Ako správny gentleman, nemusel si mi nechávať celú moju polovicu" zasmiala sa a odpila z kávy.
"Tak máš pred sebou ešte skoro celý večer v robote. Aby si mala ešte energiu na večer strávený so mnou...Inak ten Luis na teba trochu žiarli nie?"
"Neviem, vieš čo skús požiadať jeho na rande, možno pôjde s tebou."
"Prečo ty nemáš záujem?" Ukázal na ňu prstom.
Obzrela sa po podniku. "Vieš, že som v tomto meste asi jediná, čo nevedela kto si, že áno?"
Prikývol "je to dosť možné, ale o to viac sa mi páčiš..."
"Môžeš mať ktorúkoľvek a ty si vyberieš práve mňa?"
"Som stará škola dievča, ja nechcem hocikoho."
"Seržant Barnes verí na pravú lásku?"
Usmial sa na ňu.
"Bucky?" Spýtala sa po chvíli trápneho ticha. "Vy tam na základni asi neviete variť, že sem stále chodíte so Stevom na pizzu?"
Zasmial sa. "Aj, len mi trvalo kým som sa odhodlal ťa pozvať von, takže tí chuligáni k tomu vlastne aj dopomohli...."
"Takže si vzájomne môžme pomôcť, ja ti navarím a ty mi o sebe niečo povieš..." podala mu ruku.
"Dohoda!"

The end ;)




Avengers IMAGINE One Shots SK ;) By EttieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum