1. Bucky & OC 《Ochranca》

963 32 9
                                    

Pracovala externe pre Avengers už pár mesiacov. Nemala nijaké zvláštne schopnosti, avšak aj v akademii Shield-u mala celkom fajn referencie. Vedela narábať so zbraňou, chapala technike, aj IT a v boji vedela zložiť aj Steva ;)
Najprv sa prihlásila na výpomoc do kancelárie k Pepper, ale ked Pepper zistila, že by ju na tej pozícii bola škoda, posunula ju k Tonymu a ten sa potešil novej tvári, aj posile.
Odkedy nastúpila súhlasila, že bude spolupracovať, avšak odmietla aj ubytovanie, aj cestovanie mimo New York a jeho ďalekejšie mestá. Stark s kapitánom s tým súhlasil. Tony však veril, že keď sa posila trošku udumácni a vytrénuje pôjde i na ťažšie misie. Už niekoľko týždňov ju k tomu nabádzal a ona stále odmietala. Ignorovala aj jeho volania na rôzne párty, aj keď Natasha mu povedala nech ju nechá konečne tak, že má svoj život mimo Avengers...

Položila na stôl dokumenty, ktoré jej dal Fury k vypleneniu.
"Papierovačky nechaj na zajtra. Sedíš pri tom odrána..." spoza dverí sa ozval hlas Nat.
"Úplne som dnes stratila pojem o čase."
Zatvorila jeden z dokumentov a odpila z kávy, ktorú mala na stole. "Fuj, studená."
"Všetko vporiadku?" Prišla bližsie k jej stolu. "To si dostala za trest?"
Zasmiala sa"Ale hej všetko vpohode..." pozrela sa na hodinky.
"Mala si mať tréning. Už pred pár hodinami.."
"Bože Nat to ma mrzí..."
"Mala si mať tréning s Buckym..." ozrejmila znovu.
"Naozaj som na to zabudla."
"Zabudla, alebo stratila pojem o čase. Čo sa deje? Jamesovi sa poslednú dobu stále vyhýbaš. Aj Wanda si všimla, že niečo nie je vporiadku."
"Všetko je vpohode, vážne..."
"Nezačal znovu robiť scény, že nie?" Nat si ju premerala pohľadom.
"Nie je to nič čo by som nezvládla sama riešiť, Nat...."
"Nebudem ti klamať, myslím si, že to ako sa k tebe správa nie je správne..."
Dievča ostalo sedieť bez odpovede, len sa zapozerala do zeme.

Na druhý deň ju Steve zavolal do telocvične.
"Hej Steve, prepáč, že meškám, boli strašné zápchy..." hodila na zem tašku.
"Stark ti už dlhšie vraví, aby si sa presťahovala sem, zlato..."
"Ahm, ahoj..Bucky! Kde...Kde je Steve?"
"Netuším, poslali ma sem s Natashou, aby sme si nahradili včerajší tréning..."
"Ou... ahm, prepáč za včerajšok. Ja zbehnem sa prezliecť...."

V šatni vytiahla telefón a rýchlo napísala správu Natashe. "Zahluším ťa!" Odložila telefón do tašky, prezliekla sa, vlasy si dala do copu. A vyšla za Buckym.

"Musím uznať, že sme spolu ozaj dlho netrénovali..." lapal po dychu na zemi Zimný vojak. "Si lepšia v boji. Natasha ťa asi nešetrila." Automaticky mu podala ruku a pomohla mu vstať.
Začervenala sa v tvári. "Stále je čo zdokonaľovať...." vstala a šla obom po vodu.
"Vďaka..." Vzal si od nej pohár. "Počuj, si vporiadku?"
"Áno? Nemám byť?"
Prehrábol si rukou vlasy. "Úprimne neviem, kedysi sme spolu koľkokrát vymýšľali blbosti..."
"Chcel si tým povedať, že si so mnou flirtoval..."
"No nechcel som ísť na to až takto priamo, ale hej. Veď vieš, že mi na tebe zaleží..." sadol si na zem.
"Bucky, ale veď všetci viete, že mám vzťah..." pokrútila hlavou a sadla si k nemu. "Ja viem, že sme tu jedna veľká rodina a každý sa o každého stará, ale som vpohode, vážne. Všetko ok..."
"Takže prepneš naspäť do svojho módu superženy..."
"Až po tebe, supervojak..." štuchla ho do ramena.
"Ja som ten problém, kvôli mne si sa mi začala vyhýbať, že?"
"Buck..." pokrútila hlavou.
"Tak potom on je problém? Zlato, všetci si všimli zmenu, neubližuje ti, že?" Spýtal sa opatrne. Spomenul si ako na ňu minule nakričal pred základňou. Najprv jej priateľ žiarlil na Steva, potom na neho.
"Nie, všetko je vpohode. " na to jej začal zvoniť telefón na lavičke a tak sa rozhodla to vziať. Prešla k lavici,vytiahla z tašky telefón, pozrela sa na ID volajúceho a potom na Buckyho. "Áno, zlato? ... Hej, viem, budem tam. Dobre, musím končiť.... naozaj musím končiť. Ozvem sa neskôr, naozaj, ľubim ťa..." zložila a ostala stáť otočená chrbtom k Buckymu.
"Stále je všetko vporiadku?" Spýtal sa ako všimol, že sa jej trasú ruky.
"Ale hej, ospravdlníš ma na chvíľu, asi by som sa mala vrátiť naspäť k papierovačkám, ktoré som zabudla včera dokončiť. Nejako strácam pojem o čase..." vbehla do šatne.

"Vieš, že jediná cesta, ktorá vedie von, je skrz telocvičnu aj tak..." povedal Bucky s rukami prekríženými na hrudi stojac pri dverách.
"Môžeš mi dať pokoj, prosím ťa. Všetko je vporiadku!" Prešla okolo neho a chcela otvoriť dvere.
"Videla si sa v zrkadle, predtým ako si vyšla zo šatne? Lebo ja vidím tvoje vyplakané červené oči."
Ostala nehybne stáť a sklopila zrak.
"Zase na niekoho z nás žiarli a robí scény?"
Prikývla.
"Robí len scény, alebo to prešlo už aj..."
"Bucky nechaj to tak, nie je to nič čo by som nezvládala..."
Dlhšie si ju premeriaval pohľadom, obaja stáli v tichosti, Bucky zodvihol ruky na znak zmierenia a obrany "Ak by sa ale čokoľvek dialo, sme tu pre teba, zlato, vieš to... stači jedno slovo, ..... "
Prikývla. "Musím isť dokončit tie papiere...."
Bucky jej uvolnil priestor k dverám.

Po víkende prišla znovu do práce.
Ráno našla v jedálni Steva. "Dobré ráno..." usmiala sa na neho. "Aký bol víkend u Avengerov?"
"Oddyhový našťastie, čo ten tvoj?" Automaticky jej spravil Latte a podal jej pohár. Ten sa jej vyšmykol z rúk a dopadol na zem, sklo sa rozbilo asi všade. "Do kelu prepáč, som nemehlo...."
"Nič sa nestalo, spravím ti druhú kávu..." otočil sa ku kávovaru a ona rýchlo zbierala črepiny.
"Au...do frasa..." chytila si dlaň, ktorú si prerezala.
Steve k nej pribehol."To vyzerá na šitie, ....... " vyhrnul jej rukáv a všimol si drobnné podliatiny na predlaktí.
"Niekto to prehnal pred víkendom s tréningom?" Zasmial sa a premeral si ju pohľadom.
Neiste prikývla.

Kým jej Bruce zašíval ruku, Steve si zavolal Buckyho pred laborku. "Počuj kamoš, to ste mali až taký divoký tréning, že by ostali
........... modriny na rukách?" Žmurkol na neho.
James zbystril. "Nie, nikdy by som jej neublížil vedome, ani počas tréningu...."
"Vyzeralo to ako keby jej tie zápästia niekto držal, tak som myslel..."
Bucky pokýval hlavou na znak nesúhlasu. "V piatok priznala, že znovu robí scény. Ale tvrdila, že to má pod kontrolou... Láska je zjavne slepá."
"Je to agentka, pomaly už Avengerka a nevie sa mu postaviť a odísť od takého grázla?" Steve zaťal ruky v päsť. "Idem po Natashu a Wandu , im možno povie viac..."

Wanda s Nat sa vrátili do spoločenskej miestnosti.
"Odišla domov. Vraj si zbalí veci a príde sem."
Bucky vstal. "Pôjdem za ňou pre istotu ak by mu preplo...."
"Nepriznala priamo, čo sa dialo... ani nemusela... ale pochopila, že uz jej to prerástlo cez hlavu..." povedala Wanda.

...... si balila veci. Bol to ich prenajatý byt, byvali spolu 2 roky. Tiež s ňou študoval, ale v Shielde už dostal podradnejšiu robotu ako agent.Posledný pol rok bol zlý, a odkedy nastúpila k Avengerom, žiarlivostné scény boli stále horšie. Bucky na druhú stranu sa k nej od začiatku správal milo, flirtoval s ňou, pomáhal jej, žartovali spolu, vymýšľali blbosti ako naštvať Steva a aj keď vedel, že už jeden chlap v jej živote je, stále tu bol pre ňu. Sadli si od začiatku a boli si hneď po Stevovi navzájom najlepší priatelia. Čím horšie však slovné útoky boli, tým sa viac začala Buckymu vyhýbať. Až do víkendu jej nikdy fyzicky neublížil, vždy to skončilo len hádkou, ultimátom, alebo ponížením. Cez víkend mu už rupli nervy a vedela, že aj keď ho mala rada, že už to takto ďalej nedá. V Buckyho objatí sa vždy cítila bezpečne, čo sa už v tomto vzťahu povedať nedalo.Ako sa blížila k dverám bytu s kufrom a batohom osobných vecí, akurát sa objavil vo dverach jej už, ex.
"Chystáš sa niekam? Prečo si mi nezdvíhala telefón?"
"Odchádzam..."hlesla a obišla ho.
On ju však schmatol za vlasy a potiahol k sebe. "Nie, nikam nejdeš!" Batoh jej sotil z chrbta a vrazil s nou o stenu.
Rukou si vytiahla z vrecka telefón a vytočila prvé čislo v jej zozname.
"No jasné, už si voláš toho svojho Vojaka... vidiš, aj on na teba kašle a nedvíha ti..." zaškeril sa. Na to obaja začuli buchanie na dvere. Otvoril ich. Bucky nazrel do vnútra a keď ju uvidel v slzách, napriahol sa a vrazil mu, spadol k zemi, držiac si svoj nos. "Nauč sa správať k ženám...." prešiel okolo neho a pribehol k nej. Skontroloval či nepribudli nejaké zranenia a pohladil po tvári, dlaňou zotrel slzy "Odchádzame." Vzal zo zeme jej batoh, aj kufor a ju vzal okolo pliec. Hneď ako boli mimo byt sa mu hodila do náručia a rozplakala sa. Bucky ju len silno držal v objatí.

Koniec ;)

Avengers IMAGINE One Shots SK ;) By EttieWhere stories live. Discover now