6. Bucky & OC 《Výzva》

280 17 0
                                    

Avengeri stále stáli pred obrovskou opustenou budovou, spolu s jednotkou Shieldu. Prehľadali budovu a dostali niekoľko teroristov. Agenti akurát umiestňovali podozrivých do áut a zvyšní agenti odkladali dôkazový materiál. Spolu s Avengers sa rozprával Fury.
Sam si všimol ako Bucky neustále pokukuje jedným smerom. A pozrel sa tam tiež. Postrčil ho do ramena a usmial sa. Buck sa vybral smerom k autám, počkal si až jedna z agentiek ostane sama. Prekrížil si ruky a postavil sa jej do cesty. "Neuposlúchnuť rozkaz, agentka.... " pokrútil hlavou.
Usmiala sa na neho "Zachránila som tvoj zadok, alebo nie?"
"Trochu ma stále bolí chrbát po tom páde..." usmial sa na ňu späť. "Mala by si mi to nejako vynahradiť."
"Ja tebe? Kde je ten tvoj gentlemanský šarm zo 40rokov?"
"Bucky! Musíme ísť..." obaja počuli hlas Steva.
"Dnes večer, si prídem po teba.. " žmurkol na ňu.

O pár hodín neskôr
Bucky sa hnal nahnevane základňou.
"Aké bolo rande?" Usmiala sa Natasha
"Asi nie najlepšie..." rýpol si Clint.
"Fury ju poslal na misiu... dozvedel som sa to po 2 hodinách čakania. Telefón má hluchý."
"To tak býva, keď obaja zachraňujete svet..." usmial sa Steve."Určite sa ochvíľu ozve..."

O pár mesiacov neskôr.
Dievča utekalo po lese. Zakopla o konár, dopadla na zem. Niekto ju zo zadu schmatol a znovu sotil o zem. Obranne osobu odkopla, a znovu začala utekať. V diaľke sa ozýval krik aj streľba.
Zastavila neďaleko priepasti. Za sebou počula kroky.
"Hej, hej... pokojne, to som ja zlato..."
Neveriacky sa otočila: "Bucky?" Ako uvidela známu tvár, všetko na ňu doľahlo, dopadla na kolená, chytila sa za hlavu, jej telo začalo všetko vstrebávať, rozplakala sa. Buck k nej pribehol a objal ju. "Všetko bude vporiadku, našli sme Vás... poď vezmem ťa do bezpečia." Vstal, zodvihol ju do náručia.

Dievčina sa prudko posadila z lehátka. A rozhliadla sa.
"Hej,hej, len pokojne." Začula známy hlas.
"Bucky?"
Pribehol k nej"Už si v bezpečí. Si na našej základni. Bola si chvíľu mimo, ale tentokrát som ti zadok zachránil ja... aj keď asi máš väčšie bolesti ako som mal..."
Zložila hlavu do dlaní a rozplakala sa.
Bucky jej prešiel dlaňou po chrbte.
"Ako..ako sú na tom ostatní?" Pozrela sa na neho.
"Nick a Moyra sa zotavujú v Shielde. Pozdravujú ťa.. mrzí ma to, viac mien ti povedať neviem."
Prikývla.
"Ostaneš zatiaľ s nami. Jarvis, prosím upovedom Bruca a Tonyho, že je už ........ hore."
"Bucky čo sa to deje?"
Súcitne sa na ňu pozrel. "Dali ti nejaké sérum zlato. Chceme prísť na to, ako ti pomôcť so schopnosťami. Mrzí ma, že si si prešla takým peklom..."
Prikývla a odvrátila od neho tvár.
Chytil jej tvár do dlaní a donútil ju aby sa na neho pozrela, prstami prešiel po modrinách a jazvičkách "Nie je to tvoja vina, dobre?" Objal ju. "Hneď ako sa na to budeš cítiť dlhujem ti večeru... Inak aj s tými krátkymi belšími vlasmi vyzeráš úžasne."
"Hej, sú teraz kratšie ako tie tvoje.. a sú sivé, zosivela som od strachu." pokrútila hlavou. "Tie, tie.. schopnosti, sú trvalé?"
"Pravdepodobne áno. Ale zvládneme to spolu, teda ak chceš..."
"No, môžme na tom hneď zapracovať...." začala vstávať z lehátka.
Usmial sa" Na tréning máš ešte si myslím trošku čas vzhľadom na rekonvalescenciu, ale oceňujem tvoju bojovnosť."
"A nájde sa tu aj niečo na jedlo? Som šialene hladná"
"Hneď ako prekontrolujeme tvoje zľadovatelé nové schopnosti a zdravotný stav, tak ťa ten tvoj Romeo môže vziať do našej jedálne..." ozvalo sa od dverí.
"Je fajn mať ťa naspäť..." dokončil za Tonyho Bruce. Obaja prešli k PC
"Poďme sa pozrieť na výsledky testov najprv..." Hulk sa zapozeral do počítača a Stark si premeral pohľadom pár pred ním a zasmial sa"Vy inak dvaja ste novodobé pokračovanie ľadového kráľovstva. Elza sama a Zimný vojak, asi ťa začnem volať Olaf..."
Bucky mu ukázal prostredník.

Steve v telocvični zaútočil počas tréningu na ............ . Tá sa mu ale šikovne uhla. Útok mu vrátila a on dopadol na matrac. "Nechal si ma vyhrať, opäť..." podala mu ruku.
"Žene by som neublížil ani počas tréningu. Ale ide ti to super. Čo schopnosti?" Vstal.
Napriahla ruky a pred ním vytvorila námrazu."Neviem či z tohto hľadiska budem niekedy použiteľná..." pokrčila plecami.
"Chce to čas..."
"Tie schopnosti mám už niekoľko mesiacov, Steve..."
"Áno, ale Hydra ťa zo začiatku strašila a skôr z teba chceli spraviť zbraň... je len pár týždňov čo s nami trénuješ. Bude to fajn."
Zbledla"Prepáč..."rozbehla sa smerom do izby.

"Zlato, si vpohode?" Bucky zaklopal na dvere izby, ale nedostalo sa mu odpovede tak vošiel dnu."Steve spomínal, že si sa necítila dobre?" Nahliadol do kúpeľne, kde sedela schúlená na zemi.
"Zase?"
Prikývla.
"Mala by si asi ísť za Brucom." Pomohol jej vstať.

"Nič zvláštne nevidím.. deje sa to keď použiješ schopnosti?" Bruce znovu skúmal výsledky testov.
"Vlastne mi býva takto už aj počas dňa..."
"Prečo si nič nepovedala?"prekvapene sa spýtal Bucky.
Natasha sa pozrela na Bruca a pár pred ňou. "Zober jej krv znovu. Ale sústreď sa na hladinu HCG."
Bruce sa skúmavo pozrel na Nat.
"Viem, že k sebe s Buckym máte blízko, tak mi napadlo, či..."
Agentka sklopila zrak a celá sčerveňala.
Bucky si premeral všetkých pohľadom" Medzi nami ale nič nebolo..." chytil ju však obranne za ruku.
"Ou..." Nat sa pozrela na agentku."Môžte nám dať chvíľu?"

Wanda pribehla do Natashinej izby.
"Maaam, a mám ich viac, pre istotu..." hodila jej tašku.
Dievča si zložilo hlavu do dlaní. "Ja chápem, že nás uniesli, mučili, spravili z nás mutantov, robili si s nami všetko možné, čo chceli, ale toto... by ma v živote nenapadlo..." pokrútila hlavou. "Myslela som si, že som sa len prejedla na základni... cyklus si ani nepamätám kedy bol do kelu..."
"Kým nemáme istotu... na, skús." Podala jej jeden z testov.

"Zaklopeš ty alebo ja?" Spýtala sa Wanda.
"Už si tam dlho, si ok?" Spýtala sa od dverí Nat.
Dvere sa pochvíly otvorili. "Su pozitívne, všetky... silne pozitívne..." začala si búchať hlavu o dvere.

"Čo sa dialo s Wandou, že tade takto doslova preletela?" Spýtal sa Sam Steva.
"Netuším, ale skoro ma zvalcovala.... Bucky?"
"Nat poslala Wandu do drogérie..." odpovedal im neprítomný Bucky.
"Aha, chápem tie ich mesačné chvíle..."zasmial sa Sam a vzal si z chladničky koláč. Pozrel sa na Buckyho."A ty si prečo taký bledý?" Sam sa pozrel na Steva. "Nehovor, že si ju nabúchal...."
"On nie..." ozvalo sa spoza nich."James, prosím, ....... ťa potrebuje. Je v izbe. Ak môžeš, choď za ňou, zle to zobrala. Doktorka je na ceste."
Prikývol. "Vďaka Nat. Postarám sa o nich." A nechal svojich kolegov v jedálni samých.
"Počas toho únosu ju..." Nat pokrútila hlavou. "Zachvíľu je tu dr. Cho, tak uvidíme čo povie. Tony dostal príkazom, aby si z nich prestal uťahovať, Sam, prosím..."
"Ako jej niekto takto mohol ublížiť..." spýtal sa prekvapene.
"V Hydre vždy páchali strašné veci. Mňa napríklad sterilozovali... znásilňovanie si myslím bolo po zastrašovaní, týraní a rôznych pokusoch ich bežný rituál. Zoberte si, čo spravili Buckymu..."
"Vie, kto jej to spravil?" Steve zaťal ruky v päsť.
Nat pokrútila hlavou. "Aj keby, tak nezabúdaj, že ako sme ich oslobodili, drvivá väčšina agentov je buď po smrti, alebo vo väzbe... pochybujem, že by sa oháňala testami DNA."
"Ako poznám Buckyho, bude pri nej stáť nech sa bude diať čokoľvek." Povedal Steve."A my tiež. Už len aby bola vporiadku."

....... ležala znovu na lehatku, Bucky ju držal za ruku a pozorne sledoval doktorku aj monitor, zatial co ......... pozerala na druhu stranu steny.
Dr. Cho dokončovala ultrazvuk "Bábätko vyzerá v poriadku..." pozrela sa na oboch. "Chápem, že je to pre teba mimoriadne zvláštna a stresová situácia. Predbežne to vyzerá už na 13tt. Všetko je ale ok, no vzhľadom na udalosti, návrhujem krvné testy a odber plodovej vody..."
Pri týchto slovách sa znovu rozplakala a roztriesla a Bucky ucítil, ako mu silnejšie ruku stisla. Pozrel sa na doktorku.
"Nechám Vás, nech to všetko vstrebeš. Tu budeš v bezpečí. Zajtra by som prišla na tie testy. Budeme ťa trošku viac sledovať, pretože nevieme, čo očakávať. Či to celé nebolo v ich pláne, podľa informácií čo som dostala zo Shieldu bola tehotná aj Moira, ale o babätko prišla. Mrzí ma to...." povedala opatrne. "Ale ako robili testy, bábätko nemalo žiadne schopnosti, a bol to ľudský plod, takže nemusíš sa obávať, že v tebe rastie niečo zlé, aj keď rozumiem okolnostiam. Mrzí ma to. Vytlačím ti fotky a niečo Vám pustím..." zrazu začuli tlkot srdiečka.
Buckyho oči sa rozžiarili, pozrel sa na ........., tá bledá, s uslzenými očami sledovala neveriacky monitor.
"Pomôžem ti.. teda ak chceš, ale akokoľvek to dopadne, som tu pre teba.. aj pre to bábo... ono za to nemôže, a ani ty, chcem aby si vedela. Veľmi mi na tebe záleží.." pohladil ju po tvári.
"My musime asi mať stále všetko extra a naopak nie?"
"Hej, začíname od konca, ale mám ťa rád aj tak..." usmial sa na ňu.

;)







Avengers IMAGINE One Shots SK ;) By EttieWhere stories live. Discover now