Sam a Bucky dostali echo na jednu zo základní Hydry v Európe. Mala sa tam zdržiavať malá skupina ešte aktívnych prívržencov hnutia.
Keď však došli na miesto, zo zakladne sa dymilo. Prehľadali ešte miesto, no nič živé, ani stopy po dokumentoch však už nenašli. Vracali sa preto k ich autu.
Ako sa už Sam pokúsil naštartovať, skrz ich auto preletela guľka. Začuli ešte jeden výstrel v diaľke. Obaja sa inštinktívne zohli. Otvorili si dvere a vystúpili zohnutí von. Obaja boli schovaní poza dvere jazdca a spolujazdca. Sam sledoval smer cesty, odkiaľ prišla strela. Bucky skontroloval ostatné smery. "Čisté..." poznamenal Bucky a pozrel sa na Sama.
"Ja síce nič nevidím, ale Jarvis?" Vyslal na prieskum do vzduchu jednu zo svojich hračiek, ktoré vyrobil Stark.
"Skenujem okolie..." ozvalo sa, avšak nejaká neznáma sila, Bucky by odprisahal že videl prúd vody, ako zničil ich miniatúrnu raketu a tá dopadla niekde k zemi.
"Čo to do pekla má byť?" Spýtal sa Sam prekvapene.
"Nastúp..." prikázal Bucky "a šľapni na to...." kým sa však zdialili z miesta, ešte na nich pár krát niekto vystrelil."Prečo si ich nechala újsť?" Skríkol jeden z troch mužov a dievča schytalo facku.
"Misia predsa znela zabiť zradcov..." ohradila sa. "Svedkov, ani iné dôkazy som na mieste nenechala."
"Uvedomuješ si vôbec, koho si nechala odísť?" Spýtal sa jej ďalší z nich.
Pokrútila hlavou.
"Ešte stále sú v Holandsku, máš možnosť svoju chybu napraviť!" podal jej 2 fotky. "A oboch chcem mŕtvych! Do zajtra rána" Povedel ten, čo jej dal facku a odišiel.
Dievča sa pozrelo na 2 agentov, ktorí nad ňou mali tiež moc. "Kto sú vlastne oni?"
"Avengeri..." odpovedal jej chlap, ktorý bol doteraz ticho. Na čo dostal ranu do tváre aj on.
"Čím menej budeš vedieť, tým lepšie. Zabi ich!"Dievča si počkalo až z motelovej izby odíde aspoň jeden z nich. Bolo neskoro večer. Zakradla sa do kúpelne cez okno a čakala. Černoch vošiel do kúpelne a ako odtiahol záves aby si pustil vodu, prúd vody ho odhodil do zrkadla na proti. Prízrak vystúpil zo sprchového kúta a naďalej sa na bezvládneho Sama valila voda.
Na to sa otvorili dvere do izby.
"Hej Sam! Ten Burger so slaninou nemali, ale vzal som ti nejakú zeleninu..." ako vošiel všimol si, že sa z kúpeľne valí voda. Neváhal ani chvíľu a dvere do kúpelne vyrazil. Najprv si všimol Sama na zemi a potom si všimol ďalšiu postavu v miestnosti. Napriahla ruky a aj on letel do steny. Vstal a rozbehol sa k nej. Jej však nerobilo problém ho znovu poslať s prúdom vody do steny.
Kým však bola zaneprázdnená s Buckym, Sam sa medzitým pozbieral zo zeme a zaútočil on na ňu. Schmatol ju pod krk, ona mu však nič nedarovala a uštedrila mu pár úderov. Keď už mala pocit, že Sama zo seba striasla, Bucky na ňu namieril zbraň. Ona však znovu nezaváhala a vykopla mu ju z ruky. Napriahla ruky a obaja leteli znovu prúdom vody na protiľahlé steny.
Sam si s Buckym vymenil pohľad a obaja sa k nej naraz rozbehli. Dievča však bolo rýchlejšie a opäť obaja skončili mokrí na stene ;)
Potom sa to už však zohralo všetko priveľmi rýchlo, na mikrosekundu musela urobiť niekde chybu, pretože Bucky dotiahol na zbraň a vystrelil na ňu...xxxxx O PÁR HODÍN NESKÔR
NA ZÁKLADNI xxxxx"Vyzerá to, že náš hosť sa práve prebúdza, pán Stark." oboznámil Avengerov Jarvis.
Steve sa pozrel na Buckyho, ktorý mal na tvári vďaka nej niekoľko odrenín.
Sam si chytil boľavú kľúčnu kosť.
"Nepretrhnite sa všetci s jej výpoveďou..." Stark hodil dokumenty na stôl pred seba. "Shield si pre ňu príde o hodinu." Pobral sa do laborky.
"Bucky?" Oslovil ho Steve.
"Ja neviem kamoš, neviem. Podľa tohto mohla zabiť ešte viac ľudí ako ja."
"Lenže aj ty, aj ja sme dostali šancu zmeniť to." pridala sa do ich rozhovoru Natasha, ktorá si prekrížila ruky na hrudi na znak nesúhlasu. "Ak si ju Shield vezme, tak už o nej nebudeme počuť ani jej nebudeme vedieť pomôcť."
"Nat má pravdu." Pridal sa Sam"Ak neskončí v nejakej väznici pre mutantov, tak ktokoľvek ju dostane bude mať sakra silnú zbraň proti komukoľvek. Bol by som ale nerád aby som sa utopil vo vlastnej izbe, kebyže jej preplo.""Á, medúza sa prebrala." Tony vošiel do laborky. "Viem, že asi máš trošku diskomfort, ale nemôžeme riskovať, že by si nám zdrhla. Vieš, skoro si nám utopila našich z najlepších. Nerob sa, že si mimo, môj systém vie, že si sa už z bezvedomia prebrala, takže žiadne hry.. " priblížil sa k nej.
Otvorila oči a pozrela sa na neho. Jej modré oči veľmi upútali jeho pozornosť.
"Neskúšaj na mňa žiadne čary, medúza.."
"Siréna." Opravila ho.
"Je mi to úprimne jedno, akým vodným tvorom ťa nazvali. Keďže o tebe vieme už skoro všetko, ........... ."
Pri vyslovení jej skutočného mena zbystrila pozornosť.
" ........ ...... . Alebo len ........ . Môžem ťa tak volať, áno?"
Neodpovedala mu, len uprela pozornosť niekam za neho.
"No dobre, na rýchlo ti to zhrniem. Spáchala si zločin, okrem iného pokus o vraždu dvoch agentov, vieš čo ti hrozí? A to nespomínam všetky tie vraždy čo máš a môžeš mať na svedomí. Takže hej, si v riadnej kaši."
Naďalej ho ignorovala.
"Bez emócií, dobre kočka, tak takto. Máš asi 30 minút aby si ma presvedčila, že nie si až taká vinná a nepatrí ti skapať v base...."
"Tony..." ozval sa za ním hlas Nat.
"Prišiel teraz ten zlý policajt..." pokrútil hlavou.
Nat sa postavila vedľa neho. "Naozaj ti chceme pomôcť."
"Aj tak by ma zabili..." povedala potichu.
"Dobre rozpráva našim jazykom..." uštipačne poznamenal Tony a sadol si k nej. "Takže si to zhrňme, princezná."
Pri tomto pomenovaní sa pokúsila vstať, ale putá jej to nedovoľovali.
"Vieš čo Tony, nechaj nás dve osamote." Natasha ho chytila za rameno. Tony prikývol a šiel z laborky von, aj keď dobre vedela, že aj on a ktovie kto ďalší ju aj naďalej sleduje.
"Vieš kto som?"
Pokrútila hlavou.
"Vieš kto sú tí koho si mala zabiť?"
"Mala som len splniť rozkaz..."
"Čí?"
"To nemôžem povedať."
"Tu ťa nik nebude k odpovedi mučiť. Ale mala by si vedieť, že máš už len pár minút k tomu, aby si sa vyhla pobytu vo väznici, kde by toho uz boli schopní. Alebo by si skončila niekde kde by na tebe robili ďalšie pokusy. Môžeš mi veriť, naozaj ti chceme pomôcť, ale musíme vedieť, či môžme veriť my tebe..."
"Veď som skoro zabila dvoch Vašich ľudí."
Mávla rukou a usmiala sa na ňu."Ja aj Bucky sme obaja zabili dokopy viac ľudí ako si môžeš predstaviť. Takže nie si jediný zabijak v tejto miestnosti. Máš možnosť sa ukázať v lepšom svetle, ale k tomu treba dôveru na oboch stranách. Takže kto ťa poslal?"
"Hydra...."‐-----------------------------------------------------------------
Inšpirované a pre LadyAdelle ;) ďakujem za storyline
ESTÁS LEYENDO
Avengers IMAGINE One Shots SK ;) By Ettie
FanficJednodielovky Avengers, most likely to bude postava vs Bucky alebo Steve. Kľudne píšte do komentov nápady k príbehom, spolu niečo fajn možno vymyslíme ;) "reguest open" EDIT: 8\2020 postavu OC (original character) si čitateľ prispôsobuje podľa se...