16. Steve & OC 《Sviatky》

162 11 0
                                    

Quinjet pristál na základňu neskoro v noci, keď väčšina hrdinov už spala. Základňou Avengers ale rozvoniavala vôňa práve dopečného vianočného pečiva. Boli 3 dni do Vianoc a Steve, Bucky a Sam sa vrátili z misie z Európy. Sam vyšiel z lietadla ako prvý spievajúci si pieseň "Driving home from Christmas", ktorú si hmkal skoro celú cestu domov.
Steve a Bucky sa pobrali do jedálne. Jarvis im povedala, že jediný, kto bol hore, bola ....... . Čo ich ale vôbec neprekvapilo. Bola u nich krátko, ale všetci si sadli hneď odzačiatku. Za tých pár mesiacov sa zdokonalila aj v boji, aj v používaní schopností. S Buckym toho mali veľa spoločného, obaja mali za sebou temnú minulosť, ktorú museli ešte vstrebať a tak si vzájomne pomáhali ako vedeli. Bucky ale vedel, že sa do nej zahľadel aj Steve. Ona však nejavila záujem ani o jedného, síce ju Steve vďaka Starkovi pobozkal na líce pod imelom v telocvični a pred všetkými, ale tým to haslo ;)

"Vitajte doma." Usmiala sa na nich keď videla, že prichádzajú. "Ešte tam máte trochu vianočného punču, tak kým Vám to celé Sam nevypije, mali by ste si dať, robila to Nat s Wandou a dosť je to silné
" zasmiala sa.
"Vonia to tu úžasne." Bucky si šiel vziať koláč.
"Niečo ostalo aj z večere, keď ste hladní. Aká bola misia? Mysleli sme, že prídete až po sviatkoch."
"Našli sme už len telo, takže to bola strata času." Odpovedal jej Steve a tiež si vzal koláč z plechu.
"Takto nevydržia do Vianoc." Usmiala sa na nich a prešla k šporáku po čokoládovú polevu, aby ňou poliala koláče, ktoré ešte neboli úplne hotové.
"Nie je ich trochu veľa?" Zasmial sa Bucky.
"Niektoré veci vezieme na sviatky do nemocnice skrz Tonyho nadáciu. Chcela som aby sme k tomu dali aj nejaké jedlo." Otvorila trúbu aby vybrala ďalšie koláče.
"Takže kým sme boli preč, celé noci vypekáš?"spýtal sa Bucky.
Ako mu chcela odpovedať, neuvedomila si, že sa bez rukacíc rukami dotkla plechu. Ten rachotom dopadol na zem a ona v bolestiach zastonala.
Steve bol pri nej ako prvý a hneď ju ťahal k umývadlu, kde jej pustil studenú  vodu.
"Som nemehlo." Pokrútila hlavou.
"Skôr sme ťa rozptýlili." Zasmial sa Bucky.
Steve sa na neho pozrel a potom sa pozrel na ňu, držiac ju za ruky.
"Už je to asi ok, vďaka... Ešte že sa viem vyliečiť aj sama... "
"Veru, inak by sme museli zobudiť Bruca. A to by bol problém takto v noci."
"Len či som všetkých nezobudila ja tým rachotom..."  znovu pokrútila hlavou.
"Choď si ľahnuť, musíš byť unavená, zlato, to zdobenie koláčov počká." Bucky prešiel k plechu na zemi, vyložil ho na linku a zo zeme zbieral popadané perníky.
"Ale tie veci..."
"Sa tiež popratajú ráno..." dokončil Steve, obzerajúc si jej ruky z ktorých zmizli popáleniny.

"Pôjde o jednoduchú misiu, si tam len pre prípad potreby a rýchleho ošetrenia raneného." Povedal Furry skrz video konferenciu.
"Dohodli sme sa, že si cez sviatky dáme všetci pohov..." pokrútil hlavou Tony.
"Hydra nikdy nespí, rovnako ako zločin..."
"Vezmite si niekoho z medikov." Namietal naďalej Tony, pozerajúc sa na svoju zverenkyňu, tá len pokrútila hlavou.
"Potrebujem tam mať aj ju. Na štedrú večeru sú naspäť, nehrozí jej tam žiadne nebezpečenstvo. " ukončil hovor.
"Clint a Natasha tam budú so mnou Tony, to bude vpohode."
"Radšej by som aby pri prvej takejto misii sme tam boli všetci."

"Ani ťa tu nebolo treba..." Clint ju chytil okolo pliec. "Pripravená na vianočnú párty?"
Usmiala sa."Aby som tu nebola úplne k ničomu, idem pozbierať tie veci." Ako kráčala k taškám, všimla si muža prichádzajúceho smerom k nim poza policajné pásky. Na to začula ako nejaký policajt začal niečo kričať a zrazu ju tlaková vlna odhodila dozadu. V ušiach nepočula nič, snažila sa posadiť, ale pohltila ju už len tma.

Prudko sa posadila.
"Hej, hej, hej, len pokojne...." ozval sa Bruce a pribehol k nej.
"Clint, kde je Clint?"
"Obaja s Natashou sú v poriadku, vo svojej izbe. Jarvis, daj prosím vedieť ostatným, že je ...... hore. Pekne si nás všetkých vystrašila, bola si mimo celý týždeň. "
"Čože?" Spýtala sa zmätene" čo sa vlastne stalo?"
"........ !" Ozval sa Stevov hlas od dverí. Mal na sebe tričko a tepláky a vlasy mal ešte mokré.  "Som rád, že si späť." Prešiel k nej bližsie a položil ruky na jej ramená"po tom výbuchu si si udrela škaredo hlavu, ani rany ti nemizli. Až dnes ráno to začalo vyzerať s tebou lepšie."
"Och, mrzí ma to."
"Nie je to tvoja vina. Urobím ešte pár testov a môžeš ísť. Ešte možno stihneme Starkov novoročný večierok, čo mal v pláne."

"Vitaj naspäť." Usmial sa Bucky a objal ju ako prvý keď so Stevom vošli za ostatnými do spoločenskej miestnosti.
"Vďaka..."
"Nie že by sme sa pri tebe nastriedali všetci, ale Steve sa od teba nepohol, len keď sme ho donútili, že už smrdí..."
Steve ho postrčil do ramena.

Všetci vyšli pred základňu, bolo tesne pred polnocou.
Steve prehodil cez plecia ...... deku a zababušil ju do nej. Na to sa ozvala rana rakety. Dievča podskočilo od ľaku, na čo ju Steve chytil za plecia a ochranársky sa postavil za ňu. Držiac ju stále za plecia povedal "Je to len ohňostroj, zlato. Šťastný nový rok..." dal jej pusu na vlasy.
Prikývla, aj keď vedela, že jej to nebeské divadlo neublíži, nerobilo jej to dobre. Otočila sa k nemu silno ho objala, zatvorila oči a zakryla si uši. Steve ju chvíľu silnejšie držal v objatí, ale potom usúdil, že jej bude vo vnútri lepšie. A tak odišli na základňu ruka v ruke a zvyšok team-u si tak užíval novoročný ohňostroj.

Príjemné sviatky ;) a nech ďalší rok je už ozaj lepší pre každého.

Avengers IMAGINE One Shots SK ;) By EttieWhere stories live. Discover now