21. Avengers & OC 《Neexistujúce miesto》

148 10 1
                                    

"Si vpohode?" Začula znovu akýsi mužský hlas, ale nevnímala ho poriadne čo jej hovorí. Ten niekto jej položil ruku na plece. Na dotyk podskočila a otočila sa. "Steve?"
"Volám na teba už asi 5 minút, si ok?"
Prikývla.
"Pozeráš sa na tú stenu bez pohnutia dosť dlho. Stalo sa niečo?"
"Ahm, nie, nie. Vpohode." Pozrela sa na hodinky."Čo tu robíš takto neskoro?"
"Bol som len hladný a moje zásoby sa minuli, tak som šiel využiť Starkovu skríšu. Inak dobrá otázka, čo ty tu tak neskoro?"
"Chystala som nejaké veci na zajtrajšiu misiu a tak."
Prikývol.
"Tak ja pôjdem, dobrú, kapitán."
"Dobrú, ....... " zapozeral sa za ňou ako odchádza a vzal si zo skrine čipsy.

"Prvá misia, ako sa cítiš, nováčik?" Usmial sa Sam.
"Dobre." Úsmev mu opätovala."Nech ti nebudem musieť zachraňovať zadok." Pripravila si zbraň.
"Tak toho sa neboj. Aby to nebolo naopak." Šťuchol ju do ramena a tiež si pripravil zbraň a pokynul smerom k domu.
"Dobre vy dvaja, stačilo by." Ozval sa Buckyho hlas z komunikátora. "Na miesta..."

"Poschodie je čisté..." ozval sa hlas nováčika.
"Tu dole tiež nič." Povedal Sam do kumunikátora.
"Vonku ani stopa po nikom." Odpovedal im Bucky z quinjetu."Museli to tu vypratať kým sme prišli."
"Alebo falošná stopa." Sam sa stretol pri dverách s najnovším členom teamu.
"Nemám z toho dobrý pocit. Zaprisahala by som sa, že na nás niekto pozerá."
Zatial Bucky pristál z quinjetom k nim.
"Nemyslím si, že by náš zdroj klamal" Pokrútila hlavou"Niečo tu proste nesedí." Obaja vyšli von.
"Steve mi zaslal mapu." Ukázal im hologram ako k nim prišiel bližšie "Najbližšie tu žiadne iné domy nie sú...."
"Tie mapy som včera pozerala. Niekto si z nás robí dobrý deň." Pokrútila hlavou."Som si istá, že na mape na základni som videla pár domov juhozápadne odtiaľto..."
"Lenže tu nie sú znázornené. Nič tu nie je." Oponoval jej Sam.
"Ak by fungovali ako Wakanda..." zamyslel sa Bucky."Tak by sme ich podľa modernej technológie nenašli."
"A ako ich potom nájdeme, nie to ešte vstúpime do ich sídla?" Spýtal sa ho Sam.
"Čo ak by sme vošli s quinjetom na to miesto?"
"Nevieme ako zareaguje lietadlo na ich bezpečnostný systém."
"Pôjdem ja." Navrhol Sam
"To je samovražda." Namietal Bucky."Vrátime sa na základňu a prídeme sem s posilami."
"Keď si to včera sledovala to ťa nenapadlo, taká možnosť?"
"Nie, Sam. Ten informátor dal súradnice k tomuto domu. Viackrát som to kontrolovala. Ten dom vyzeral presne takto aj vo vízii."
"A čo ak aj celý tento dom je vlastne niečo iné ako by sme mali vidieť."
"To je až moc komplikované, Bucky..." Sam sa pozrel na obidvoch. "Ak by mal niekto ale také schopnosti ako má Wanda, alebo Loki tak by im to nerobilo problém. No nič prišli sme zbytočne, môžme ísť." Sam sa pobral do Quinjetu.
"Až po tebe..." ukázal Bucky gestom.
Pokrútila hlavou a rozhliadla sa po okolí.
Bucky sa teda pobral do lietadla za Samom.
Agentka sa nadýchla a pozrela sa naspäť na dom a tak vošla za nimi.
Ako sa lietadlo vznieslo do oblakov, za  domom sa začal strácať štít a tam stáli 5 chlapi zo zbraňami.
"Mali sme ich zabiť..." povedal jeden z nich.
"Nemajú šancu sa k nám dostať. Za to my k nim áno. Zavolajte Simona..."

"Len pocit ale nestačí, ......... " povedala jej súcitne Nat a pozrela sa na ostatných.
"Zajtra tam pôjdem ja..." navrhla Wanda.
Kapitán prikývol.
"Ten náš informátor..." začal Sam a hodil telefón na stôl"je nedostupný." A podľa súradníc ho GPS zaznamenala  naposledy na mieste toho domu."
"Prečo by sa tam vracal?" Spýtal sa Bucky.
"Choďte tam s Wandou už teraz." Navrhol kapitán.

Už z hora bolo vidieť, že pred domom leží nejaké telo. Quinjet pristál a vyšli z neho Sam, James, Wanda a ........  .
Sam šiel skontrolovať telo. "Je mŕtvy."
"...... mala pravdu. Niekto tu je. Ale blokuje to tu všetko..."
"A čo je, neviditeľný?" Spýtal sa Bucky.
"Neviem, ale cítim tu viacero ľudí okolo nás...." prešla k domu. Prešla do zadu. A zastavila sa na jednom mieste. Odkiaľ sa na ňu spoza neviditeľný a nepriechodné štít pozerali nepriatelia.
"Sú tu..." zašepkala. "Ale my sa k nim nedostaneme. Nie kým oni nebudú chcieť." Pozrela sa do zadu, a naspäť k štítu, ktorého sa dotkla, ale nič sa nestalo.
"Milé od nich." Povedal Sam. "Nechcem radšej vedieť čo všetko sú tam zač."
"..... môžeš nachvíľu?" Spýtala sa Wanda. "Podaj mi ruku..."
"Čo chceš urobiť?" Šla k nej bližsie.
"Ja ich cítim, ale ty by si ich mohla aj vidieť, skrz schopnosti... "
Prikývla. A obe ruky avengeriek sa dotkli štítu. Na to ......... uvidela ako oproti nim stoja muži so zbraňami a mieria na nich. Jeden z nich sa priblížil bližsie k štítu a dotkol sa ich ruky.
Wandu ako keby potriasol elektrický prúd a odletela do zadu pár metrov.  Sam a Bucky sa k nej rozbehli na pomoc. Wanda hneď vstala zo zeme a pozerala sa na kolegyňu pred nimi.
..... stále a ani sa nepohla. Bola ako v tranze, skrz toho muža absorbovala jeho minulosť aj budúcnosť. Na to muž dal ruku dole a agentka ostala stáť pri štíte.
"........ ?" Spýtala sa Wanda opatrne.
Bez reakcie.
"......... ? " oslovil ju Sam.
"Čo je s ňou?" Spýtal sa Bucky.
Na to sa skrz štít objavila ruka, schmatla agentku a stiahla ju k sebe na druhú stranu.
Bucky sa rozbehol, ale skrz ochranný štít sa nedostal, skôr ho to odhodilo stranou."Čo to do pekla je?"
"Steve? Mali by ste sem s posilami prísť čo najskôr." Povedal Sam do kumunikátora. Ako to odpovedal, ...... niekto sotil naspäť k nim skrz štít.
Všetci traja k nej pribehli a pomohli jej vstať. "Čo sa stalo?" Spýtal sa Sam.
"Neviem. Nepamätám si..." chytila sa za hlavu. Wanda sa jej pokúsila nahliadnuť do mysle, ale videla tam len čierno-čiernu tmu.
"Čo si videla?"spýtal sa Sam.
"Nič..." odpovedala mu Wanda.
Bucky medzitým kontrolovať ...... či nemá nejaké zranenia.
"Je mi divne..." zahlásila mu potichu a chytila sa ho za ruku aby neodpadla. Pomaly si sadla na zem a chytila sa za hlavu.
"Wanda?" Spýtal sa Sam a ukázal pred seba. Štít sa pomaly začal strácať. Bucky vytiahol zbraň. Sam si pripravil výzbroj tiež.
"Nechceme Vám ublížiť..." ozval sa mužský hlas. "Môžte sa vrátiť domov ak nás necháte na pokoji. Nie sme spojení s nikým chceme len svoj priestor..." všimli si ako na nich mieri zbraňami asi 20 ľudí.
"Zabili a mučili ste viacero ľudí. Vláda to tak žiaľ nenechá." Odpovedal mu Sam.
"Nie sme o nič horší ako vy, zbavujeme sa len škodcov..."
Nad ich hlavami sa objavil ďalší quinjet a na to k nim pristál Tony. "Posila prišla, tak kde máme tú sektu?" Iron Man sa pozrel na chlapa pred sebou.
"Bez boja sa nevzdám. Stále mate možnosť odísť v zdraví a bez ujmy..."
"Myslel som si, že to povieš." Odvrkol mu.
V tú chvíľu sa začal boj.
Chvíľu to vyzeralo, že Avengeri prehrávajú, no nakoniec sa im ich postupne podarilo odzbrojiť všetkých.
Veliteľ sekty sa pohol smerom k ......... .
Tá však stihla na neho namieril a zmáčknuť spúšť.

Steve zaklopal na dvere nováčika.
"Si posledná kto ešte nepodal hlásenie a posledná, ktorá nedostala žiadne ošetrenie. " ozvalo sa od dverí.
Dvere sa na to otvorili a podala mu do ruky vypísané papiere.
"Tu je hlásenie..." povedala potichu"ošetriť nepotrebujem, vy ste bojovali. Ja som len... zabíjala."
Steve ju objal okolo pliec. "Poď so mnou."
"Nič si z toho čo som videla nepamätám, neviem čo tam so mnou robil tú chvíľu a už sa to nedozvieme... mala som mieriť inam."
"Ak by si ho netrafila, ostatní by sa len tak ľahko nevzali a bojovali by sme tam ešte teraz. My sme všetci až na pár odrenín ok. Žiaľ to zabíjanie k našej práci patrí. Ale netrafila si nevinného..."
Prikývla, no vošla do svojej izby a zavrela za sebou dvere.

The end ;)











Avengers IMAGINE One Shots SK ;) By EttieDonde viven las historias. Descúbrelo ahora