Jej telo dopadlo na tvrdú matrac, bolesťou zatvorila oči a zhýkla "A je po tebe...znovu! " Bucky sa k nej zohol. "Na dnes toho necháme." Podal jej svoju železnú ruku a ona ju rada prijala. Posadila sa a chytila si boľavý chrbát.
"Vieš, možno by si sa mala viac sústrediť."
"Veľmi vtipné." Zasmiala sa a pokrútila hlavou. "Steva som dostala na kolená po týždni. S tebou tu bojujem už mesiac a pol a stále ťa neviem premôcť."
"Možno je to mojím šarmom."
"Nefandi si." Prešla okolo neho a zaútočila na neho. On jej však ruku chytil, prehodil ju skrz a znovu dopadla na zem. "Au!"
"Toto nebolo od teba fér!"
"Vieš čo nie je fér, že máš schopnosti." Odpovedala mu, stále ležiac na zemi.
"To nebude tým sérom, zlato, ja sa viem sústrediť. A okrem toho ťa už trochu poznám. Ešte to skúsiš minimálne raz a potom to pre dnešok vzdáš." Zasmial sa. "A potom ťa začne žrať, že som jediný Avenger, ktorého si ešte nedostala...." vstal a dal si dole svoje biele tielko "Ale vieš čo, pre dnešok pred tebou mávam na znak zmierenia bielou....ahm... vlajkou."
Zasmiala sa a konečne sa donútila vstať z matrace. "Dlhujem ti raňajky, opäť, seržant."
"Slečna, .......... " ozval sa miestnosťou hlas FRIDAY. "V hale Vás čaká niekoľko nováčikov Shieldu na tréning..."
"Do frasa, to malo byť dnes?"
"No, asi áno, zlato." Zasmial sa a uvolnil jej miesto k dverám. "Rád ti pomôžem..." žmurkol na ňu.
"To nemusíš, máš svoj život. Uži si deň."
"Vlastne, Steve spomínal, že sa zídu dvaja tréneri. A nikto okrem nás tu nie je, takže, aj tak nemám čo na práci." Z tašky si vzal čisté čierne tričko a obliekol si ho. Vlasy si dal do gumičky.
"Hm, vždy pripravený." Vzala si uterák a utrela si tvár.
Usmial sa. "Len si daj pozor, aby ťa nejaký nováčik nezložil k zemi na prvej hodine." Žmurkol na ňu a otvoril dvere.V telocvični bojovali po dvojiciach hlavne agenti shieldu. Bucky mal na starosť 4. A ........ 3.
Keď dobojovala dvojica z ...... skupiny , jeden z necvičiacich nováčikov sa otočil k svojej trénerke. "Vyzerá to, že sme ostali už len my dvaja. Teda ak je to dovolené..."
Usmiala sa na neho. "A nebojíte, sa že Vám môžem nakopať zadok?"
"To by nebolo profesionálne."
"Dobre, tak ukáž, čo v tebe je. Necháme kolegov oddýchnuť..." pokynula mu, aby sa pohol jej smerom. Ako sa k nej priblížil a chcel zaútočiť, jedným kopom ho dostala k zemi. Zohla sa k nemu " Ešte niečo si chceš dokazovať?" Zašepkala.
"Nie a vy?" zodvihol sa zo zeme.
"Na teraz by stačilo... " ozval sa Buckyho hlas.
"Viedli ste si všetci super. Vidíme sa poobede." Doplnila ho a pozrela sa na agenta."A to si na neho ešte šla easy..." povedal Bucky hneď ako sa zatvorili dvere za všetkými.
"Hm?" Vzala si tašku.
"Celé som to sledoval. Ten týpek od teba nevedel odtrhnúť oči odkedy ťa uvidel. Čakal som ako sa to celé vyvinie popravde."
"Môj hrdina a nezasiahol si."
"Veď si vieš poradiť vždy sama." Usmial sa na ňu. "Myslím, že dostal o čo si od začiatku koledoval."
"Chlap vidí ženu a už ju vidi ako trofej..." pokrútila hlavou.
"Poď, dáme si tie raňajky..." chytil ju okolo pliec a spoločne vyšli von.Blížil sa poobedňajší tréning. Ako vychádzala z wcka, niekto s ňou vrazil do skriniek v šatni. Ruku jej priložil na ústa. "Toto vôbec nebolo od teba pekné ma takto strápniť pred všetkými..." pokrútil hlavou. "Už nechcem ďalšie také správanie od teba, inak to bude mať škaredé následky." Ruku jej dal z úst dolu. "A o tomto tiež pomlčíme."
"Kto si myslíš, že si?" Spýtala sa zhnusene.
"Mám dobré kontakty. Je mi jedno kto si ty, že sa hráš na niečo viac, si nikto. Ja som v situácii, že ti viem spraviť zo života peklo. Takže buď dobré dievča." Oblízol si pery.
Podvedome ho kopla medzi nohy a ako sa uvolnilo zovretie, rozbehla sa von do telocvične. Prebehla okolo Buckyho a vybehla von. Na chodbe prebehla okolo agentov a zastavila sa až vo svojej izbe, kde dlho lapala po dychu. "FRIDAY, dnešný tréning nech sa zruši.""Si vporiadku?" Zaklopal jej na dvere Bucky.
"Hej. Len si potrebujem oddýchnuť." Odpovedala skrz dvere po chvíli.
"Stalo sa niečo o čom by som mal vedieť, zlatko?" Pokúsil sa otvoriť dvere, ale boli zamknuté.
"Nie, som žena, mávam svoje chvíle. Potrebujem si proste oddýchnuť Bucky. Je mi ľúto, že som to dnes odvolala..."
"Tak ako myslíš. Oddýchni si. Ak by si niečo potrebovala daj mi vedieť.""Obaja budeme mlčať, aby sme si nepokazili reputáciu!" prečítala si správu v mobile.
Skoro ráno vyšla z izby. Pred dverami ju čakala čokoláda s lístočkom "Aby si sa cítila lepšie...;) " Usmiala sa, otvorila ju a začala chrumkať.
"Tak to ti muselo byť fakt blbo, keď si až teraz dokázala vyjsť z izby..."
Podskočila."Do kelu Bucky! Prečo nespíš?!?"
"Prepáč nechcel som ťa vystrašiť."premeral si ju pohľadom"Vlastne som sa o tebe včera celkom bál. Tak som strážil dvere."
Zasmiala sa. "To je od teba milé, aj tá čokoláda."
"Je ti lepšie?"
Prikývla.
"Čo sa stalo v šatni, zlato?"
"Nič. Len mi prišlo zle, tak som musela zrušiť tréning. Nechcela som aby si na nich zostal sám. Aj keď Shield z toho asi spraví aj tak problém."
"Nejako ti to nežeriem, ......... . Ale ako myslíš."
"Spal si vôbec?"
"Nie a keďže je takto skoro ráno, dáme si tréning? Alebo tvoj obľúbený beh?"
Pokrútila hlavou. "Necítim sa na to, Buck, nehnevaj sa." Chytila si chrbát.
"Tak skoré raňajky? Dnes ti ich pripravím ja."
"Nechceš si ísť radši oddýchnuť?"
"Som v pohode, koluje mi v krvi super sérum. " uškrnul sa. "Viem spraviť úžasné anglické raňajky a kávu, slečna, pridáte sa?" Podal jej svoju ľudskú ruku."Kedy príde Steve?" Spýtala sa ako si odpila z kávy.
"Možno o pár dní, zlato."
"Takže celý ten výcvik ostane na nás dvoch?"
"Páči sa mi, že si nepovedala, že len na tebe a áno. Ale dnes si vymeníme skupiny." Skúmavo sa na ňu pozrel.
"Bucky, nie, nie, to je vpohode."
"Odkedy si včera sundala toho magora si úplne iné dievča. Nemusím mať žiadne schopnosti aby som vycítil, že niečo nie je vporiadku. Bol v šatni keď si tam bola aj ty?"
"Nie." Sklopila zrak.
"Naozaj? Pretože vyšiel zo šatní do telocvične chvíľu po tebe. A inak tam vojsť nemohol. A zjavne ho čosi bolelo... Takže klameš samú seba. Pozri chcem ti len pomôcť."
"Ja nebonznem jeho a on mňa, nič sa nestalo. Nič čo by som si nevedela vyriešiť po svojom. Prosím nechaj to tak, nech nemáš problém aj ty... " až teraz nabrala odvahu znovu na neho pozrieť.
"Nakopala si ho do gulí,že?" Spýtal sa vážne a ona vybuchla smiechom.
"Jeho postoj tomu napovedal." Usmial sa. "Dobre teda, mlč naďalej, každopádne dnes ho mám v skupine ja, a sľubujem, že dnes dostane lekciu za to, že sa nevie správať k žene." Prešiel k nej a ruky položil na jej ramená. "Vyhodiť nás nemôžu, sme Avengers
Ak sa Steve dozvie, že si niekto na teba dovoľoval.."
"Nechcem aby z toho bol problém, Bucky. Nechaj to tak, prosím. Ponížila som ho pred ostatnými aj ako chlapa, takže si viac nedovolí..."
Prešiel za ňu a začal jej masírovať boľavý krk. "Ale ak znovu áno, zasiahnem!"
Prikývla.Koniec ;))
YOU ARE READING
Avengers IMAGINE One Shots SK ;) By Ettie
FanfictionJednodielovky Avengers, most likely to bude postava vs Bucky alebo Steve. Kľudne píšte do komentov nápady k príbehom, spolu niečo fajn možno vymyslíme ;) "reguest open" EDIT: 8\2020 postavu OC (original character) si čitateľ prispôsobuje podľa se...