10. Fejezet

860 29 5
                                    

- Elijah kinek adta Vincent? - kérdeztem idegesen Elijah-tól
- Bocsánat Nóri de ha elárulom megkeresed és megöl - mondta. Elijah elment. Ekkor ugrott be az ötlet
- Marcell-nek adta! - kiabáltam
- Mi?? - értetlenkedett Hayley
- Vincent utálja a Mikaelson-okat Cami és Davina halála miatt. Ki utál még minket Davina miatt? Hát nem más mit Marcell. - De már késő volt. Jött Klaus és Elijah. Veszekedtek. Klaus felrohant a szobájába.
- Mi történt? - kérdezte aggódva Hayley
- Meg.. Meg... Öltem Marcell-t! - mondta dadogva Elijah - fenyegette a családunkat és beakarta venni a szérumot.
- Úristen! - mondtam könyezve
- Van nagyobb bajunk is - rontott be régi szerelmem Kol - Nik ellenségei ide tartanak.
- HOGY MI???? - üvöltött Klaus
- Hallottam egy fülest róla
- Rendben fel készülünk a vérrontásra! - jelentette ki Klaus - Rebecah-t Elijah keresd meg!

2 óra múlva. Reccsenést hallottunk. Én meg Hayley lerohantunk az emeletről. A Mikaelson testvérek meg jöttek a nappaliból.

- Itt is vannak ellenségeink - üvöltötte Marcell?- Marcellus - szörnyülködött Klaus- Már be vettem a szérumot

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- Itt is vannak ellenségeink - üvöltötte Marcell?
- Marcellus - szörnyülködött Klaus
- Már be vettem a szérumot. Elijah meg megcsinálta az utolsó lépést. Megölt. De ne locsogjunk egyit. Gyertek!

A három testvér neki rohant Marcell-nek. Kol-t az első lendülettel megharapta és a falnak dobta.

- KOL!! - üvöltöttem és elkeztem sütni Marcell agyát. Aki erre a földre térdelt. Folytattam volna a varázslást csak vala melyik vámpír nekem ugrott. Egy varázslattal ki téptem a szívét. Elijah-t is megharapta Marcell. Felrohantam Freyához erre egy kezet éreztem a szívemen. Meghalok. Majd hirtelen a mögöttem álló idegen vámpirnak ki tört a nyaka. Rebeckah nem tudtam neki köszöni rohant le a fiukhoz. Felértem Freya a földön feküdt.

- Rendben! Hayley! Meg fogjuk Hope-ott Freyát Kol-t Elijah-t át viszük Lucien házához! - utasítottam a Hybrid lányt. Felkaptuk Kol-t Elijah-t Hope-ott Freyát és elmentünk csak Rebecka maradt ott hisz őt nem bántaná Marcell. A 2 fiú sebe és Freya mérge erőssődött. Nem tudtam mit tenni. Klaus-nak jött egy hívássa és elment.

- Rendben! Nóri neked is elmondom a tervet - jött oda Freya - állom varázslatot mondok a családra. Addig alszunk amíg te és Hayley nem találjátok meg az ellenszereket. Oké?
- Oké

Elkezdtük a varázslatot. Én fogtam Freyát és Kolt Hayley fogta ösze Elijah-t és Kolt. Freya elmondta a varázslatot. Elaludtak.

- Minden ünnepet együtt töltünk. Minden hónapban egyszer megláttogatjuk egymást és így nem maradsz ki Hope életéből. - mondta Hayley.
- Rendben. Vigyázzatok magatokra! Hiányozni fogtok!
- Te is nekünk. Nagyon vigyázz magadra! - el búcsúztunk egymástól. Ő beült a teherautójába. Abba voltak a  Mikaelson-ok. Én meg be ültem a fehér sport kocsimba és elhajtotam!

Nyugi nincs vége. Nóri élete még rejteget egy két csavart.

Spoiler: Régi új szerelmek. Új feladatok. A legfontosabb az hogy megtalálja azt a személyt akit mindennél jobban szeret.

Kérdések:
Ki az a nagyon fontos személy?
Szerintetek hogy lesz tovább?
Mi lesz Kolori-val?

*Kolori = Kol és Nóri*

Sziasztok! Elkezdjek egy Teen Wolf-os sztorit?

Viszatérő múlt (Kol Mikaelson Fanfiction) - Befejezett✔️Where stories live. Discover now