- Ez csak 3 nap volt? Na mindegy kipakolok lejövök és kitalálunk valamit! - felemntem de nem pakoltam ki hanem leültem az ágyam elé és sírtam. Fájt hogy Kol itt hagyott egy babával a hasamba, fájt Stefan halála, fájt hogy a babának apa nélkül kell felnőnie, fájt minden. Ekkor hallottam hogy a baba szíve hatalmasat dobbant tudtam hogy vigasztalni akkar. Ezta a szép élményt egy cstanás szakította meg. Lementek és láttam egy 15 év körüli lány.
- Nóri fuss! - halottam Hayley hangját és rájöttem hogy a lány velem szembe Sívár
- Ő a gonosz de hát még gyerek - erre a mondtomra a falnak akart lökni de a faltól 2 centire megálltam és egy kék burok vett körül majd minden sötét lett. Mikor felkeltem leszaladtam és láttam mindenki körbe veszi Hope-ott
- Mi történt? - kérdeztem aggódva. Hope nem volt a vérszerinti unokahugom de attól még nagyon szeretem.
- Beleszált Sivár ahozz hogy kiszedjük 4 felé kell szedünk sivár erejét és bele rakni 4 vámpírba akik Hope vér rokonai. Szóval Kol-ba Rebecka-ba Elijah-ba és Klaus-ba. - mondta Freya
- Csak Kol nem veszi fel a telefont és ha nem veszi fel akkor Freyának vámpírnak kell lennie - szólt közbe Beka
- Nem kell - mondtam - a baba félig vámpír és Hope vérrokona
- Nem szóse lehet róla - tiltakozott Klaus - annak a 4 vámpírnak elkerülnie egymást és Hope-ott és ha a babába rakjuk akkor te is kiszakadsz és a baba is Hope életéből - folytatta Klaus1 óra múlva se jött Kol. Már Freya itta volna Elijah vérét de betopant Kol. 5 percel később kopogást hallottam a szobám ajtaján.
- Gyere! - mondtam
- Öhm Szia - lépett be Kol - tudod hogy szeretlek és lehet ha Davina nem tér Visza akkor veled és a babával lennék de itt van és...
- Őt szereted őt választod - fejeztem be
- Ha kell minden hónapba küldök pénzt - ajánlotta fel
- Te rohadék tartsd meg a pénzed! Bele gondoltál abba hogy megfogja kérdezni "Hol van apa?" hmm? Vagy hogy vágyni fog egy apára?
- Ha nem szeretem akkor nem! - válaszolta úgy éreztem süllyed alattam a talaj
- Te egy utolsó paraszt vagy Kol Mikaelson. Mit ártott neked egy baba? Tudod mit ne válaszolj szépen kimész majd az ajtón és el felejted a Nóra Salvatore nevet. A gyereked életébe soha nem léphetsz Visza. Őt is elfelejted és nem a te gyereked hanem csak is az enyém. Világos?- Igen! - kiment. Én meg elkezdtem sírni. 10 perc múlva lementem. Már minden kész volt Vincent elmodta a varázslatott!
- Rendben induljatok minél messzebb innen. Nyomás!!! - Kol utoljára rám nézett és elment. Megfogta a hasam és ezt mondtam "így lépett ki apád az életedből"2 órával később
- Na akkor hova megyünk? - kérdezte Hayley tőlem és Hope-tol
- Irány Mytic Falls - mondtam. Ugye Hope akkor beiratkozik a Salvatore sulibe. Én meg ott szülhetem meg gyermekem ahol az egész családja született.Nincs vége!
YOU ARE READING
Viszatérő múlt (Kol Mikaelson Fanfiction) - Befejezett✔️
VampireAz én nevem Nóra Salvatore. Egy átok miatt születésemkor kiderült hogy boszorkány vagyok. Evvel nem nagyon foglalkoztam egészen 17 éves koromig amikor vámpírá változtam és az erőm megmaradt. Hosszú életem alatt sok minden történt velem. Olvass bel...